Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 24 mei 2005 20:59

Zeurdoos schreef:Hmm, ik luister weer eens een MP3'tje met zogenaamde "tikken" erin. Hoe heette dat programmatje ook alweer waar je ze mee kon weghalen? Iets met MP3 en clean geloof ik, maar zeker weet ik het niet. Iemand?
Joh, download hem gewoon nog een keer, ben je klaar voordat je het programma gevonden hebt...

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 20 jun 2005 19:23

Bij een recent WK voetbal hor de een house-achtig liedje/muziekstuk waar de verschillende muziekstromingen van verschillende landen in te horen waren. je hoorde trommen in Brazilië, doedelzakken uit Schotland. De clip ging over kinderen die je geverfd in de vlaggen van het desbetreffende land.
nu hoor je het nummer als er op het WK -20 een doelpunt wordt gescoord.

Ik heb dit nummer nodig voor een optreden op het einde van het jaar met mijn klas. Kan iemand me helpen aan de artiest en de titel van het nummer?
Kan ik het tenminste downloaden.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 20 jun 2005 19:51

Red schreef:Bij een recent WK voetbal hor de een house-achtig liedje/muziekstuk waar de verschillende muziekstromingen van verschillende landen in te horen waren. je hoorde trommen in Brazilië, doedelzakken uit Schotland. De clip ging over kinderen die je geverfd in de vlaggen van het desbetreffende land.
Ik denk dat je Carnival de Paris van Dario G bedoelt. Is overigens van het WK98 dus zo recent is het ook weer niet ;)

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 20 jun 2005 20:06

ash_ schreef:
Red schreef:Bij een recent WK voetbal hor de een house-achtig liedje/muziekstuk waar de verschillende muziekstromingen van verschillende landen in te horen waren. je hoorde trommen in Brazilië, doedelzakken uit Schotland. De clip ging over kinderen die je geverfd in de vlaggen van het desbetreffende land.
Ik denk dat je Carnival de Paris van Dario G bedoelt. Is overigens van het WK98 dus zo recent is het ook weer niet ;)
Dat was m inderdaad!
Bedankt, ook namens de kids van mn klas!!
:T

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 08 jul 2005 20:29

Help ik zoek het nummer de buurtsuper (goedenmorgen, goedenmiddag) van andre van duin.

Wie kan het via de mail opsturen naar mij?

graag zo snel mogelijk!!!

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 08 jul 2005 20:36

Genesis schreef:Help ik zoek het nummer de buurtsuper (goedenmorgen, goedenmiddag) van andre van duin.

..trek hem HIER maar weg.. :wink:
rechterknop..save as..

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 08 jul 2005 21:11

bedankt!!!!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 08 jul 2005 23:52

emperor schreef:
Genesis schreef:Help ik zoek het nummer de buurtsuper (goedenmorgen, goedenmiddag) van andre van duin.

rechterknop..save as..
Bedankt ook namens mij Emperor. Meteen opgeslagen, best leuk voor een keertje. :Y

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 09 jul 2005 14:25

Ann McDunn schreef:
emperor schreef:

rechterknop..save as..
Bedankt ook namens mij Emperor. Meteen opgeslagen, best leuk voor een keertje. :Y
..ik heb hem zelf ook geluisterd ,hahaha!

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 12 jul 2005 09:29

Ok, misschien wat rare vraag:
Ik zoek voor mijn MSN-naam een regeltext uit een nummer dat gaat over liefde. Maarrrr... het moet zo 'suggestief' zijn dat het niet overduidelijk is wat je er mee bedoelt. Snappie?.... vast niet :N ;)

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 15 jul 2005 23:38

Calva schreef:Ok, misschien wat rare vraag:
Ik zoek voor mijn MSN-naam een regeltext uit een nummer dat gaat over liefde. Maarrrr... het moet zo 'suggestief' zijn dat het niet overduidelijk is wat je er mee bedoelt. Snappie?.... vast niet :N ;)
Ik snap je wel, maar ben bang dat ik je niet verder kan helpen. 't Is allemaal zo verschillend wie wat mooi vind en voor wie het duidelijk is en voor wie weer niet. Maar als ik dan toch een aantal tips mag geven van bands die mooie teksten hebben:

Kashmir:

- Love is when someone you trust cuts a smile in your face (uit Lampshade)

Racoon:

- I'd give you the world on a plate anytime. If you can carry the weight (uit World on a plate)

Temple of the dog:

- When it's my time to throw the next stone, I'll call you beautiful if I call at all (uit Call me a dog)

Allemaal niet echt toppers, maar kon zo snel niet wat bedenken.

Wel een eigen snelle muziekvraag:
Ik hoorde vandaag op 3FM zo rond de middag (arbeidsvitaminen?) een
redelijk bekend nummer dan volgens mij van Bob Dylan was, tenminste,
de stem leek er erg op. De titel was volgens mij iets met "smile", en dat leverde me geen resultaten op. Iemand een idee wat het voor 'n nummer geweest kan zijn??

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 16 jul 2005 00:38

Zeurdoos schreef:Wel een eigen snelle muziekvraag:
Ik hoorde vandaag op 3FM zo rond de middag (arbeidsvitaminen?) een
redelijk bekend nummer dan volgens mij van Bob Dylan was, tenminste,
de stem leek er erg op. De titel was volgens mij iets met "smile", en dat leverde me geen resultaten op. Iemand een idee wat het voor 'n nummer geweest kan zijn??
Hier kan je de playlist van arbeidsvitaminen vinden:

http://arbeidsvitaminen.3fm.nl/page/playlist

Het enige liedje van vandaag met 'smile in de titel is:
Cockney Rebel - Make Me Smile

Ik heb geen flauw idee of dat het nummer is dat je zoekt, ik ken het niet.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 16 jul 2005 09:02

weet er iemand hoe het nummer heet dat werd gespeeld toen U2 opkwam gisteravond? Zal waarschijnlijk bij ieder concert hetzelfde zijn...

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 jul 2005 09:14

LuciusMalfoy schreef:weet er iemand hoe het nummer heet dat werd gespeeld toen U2 opkwam gisteravond? Zal waarschijnlijk bij ieder concert hetzelfde zijn...
Woendag begonnen (en eindigden) ze met Vertigo, maar iets zegt me dat dat niet is wat je bedoelt?

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 16 jul 2005 09:26

WizardOfOss schreef:
LuciusMalfoy schreef:weet er iemand hoe het nummer heet dat werd gespeeld toen U2 opkwam gisteravond? Zal waarschijnlijk bij ieder concert hetzelfde zijn...
Woendag begonnen (en eindigden) ze met Vertigo, maar iets zegt me dat dat niet is wat je bedoelt?
Bij mij gisteravond ook en die had ik ook herkend! :D Weet jij trouwens waar ik 'Out of Control' in een mooie versie (liefst het origineel) van het net af kan trekken? Ik heb nu een baggerversie Live en een hem op video van de GoHome-DVD.

Die speelden ze gisteravond als tweede (ipv I Will Follow woensdag): echt een supergaaf nummer...

Plaats reactie