Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 05 sep 2005 22:13

Ik zoek een nummer maar het enige wat ik nog weet is de bijbehorende clip, het gaat over een man die de hele tijd trilt... Las je hem gezien hebt weet je gelijk welke ik bedoel, maar wat is de naam van de band (en het nummer)

alvast hartelijk dank

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 01 okt 2005 20:59

niemand?

dan een nieuwe vraag, welk nummer van Jamiroquai moet ik echt luisteren om verkocht te zijn?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 02 okt 2005 11:02

PUMA schreef:Ik zoek een nummer maar het enige wat ik nog weet is de bijbehorende clip, het gaat over een man die de hele tijd trilt... Las je hem gezien hebt weet je gelijk welke ik bedoel, maar wat is de naam van de band (en het nummer)

alvast hartelijk dank
Is het niet van Gabriel Rios- Unrock?

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/ ... owme=songs Kijk bij ALLE SONGS, bij de G.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 02 okt 2005 15:46

gollum36 schreef:
PUMA schreef:Ik zoek een nummer maar het enige wat ik nog weet is de bijbehorende clip, het gaat over een man die de hele tijd trilt... Las je hem gezien hebt weet je gelijk welke ik bedoel, maar wat is de naam van de band (en het nummer)

alvast hartelijk dank

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/ ... owme=songs Kijk bij ALLE SONGS, bij de G.
:Y Je bent een held :T

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 02 okt 2005 16:32

PUMA schreef:
gollum36 schreef:

alvast hartelijk dank

:Y Je bent een held :T
Dank je...Het was het enige wat in me op kwam.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 03 okt 2005 00:25

PUMA schreef:niemand?

dan een nieuwe vraag, welk nummer van Jamiroquai moet ik echt luisteren om verkocht te zijn?
Zijn er veel..

Ik was verkocht toen ik 'Cosmic Girl' hoorde, maar op hetzelfde album (Travelling Without Moving) staan andere mooie (instrumentale nummers) zoals 'Digital Vibrations', zeer relaxerend :) Maar ook 'Drifting Along', een staaltje reggea a la Jamiroquai, is een nummer op het album dat mooi is om te horen.

Op album A Funk Odyssey kan je op z'n beurt mooie nummers als 'Little L', 'Corner of The World', 'Feels Good' en 'Stop Don't Panic' vinden.

Veel plezier met Jamiroquai :wink:

ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door ellie » 09 okt 2005 19:21

oT schreef:
PUMA schreef:niemand?

Zijn er veel..

Ik was verkocht toen ik 'Cosmic Girl' hoorde, maar op hetzelfde album (Travelling Without Moving) staan andere mooie (instrumentale nummers) zoals 'Digital Vibrations', zeer relaxerend :) Maar ook 'Drifting Along', een staaltje reggea a la Jamiroquai, is een nummer op het album dat mooi is om te horen.

Op album A Funk Odyssey kan je op z'n beurt mooie nummers als 'Little L', 'Corner of The World', 'Feels Good' en 'Stop Don't Panic' vinden.

Veel plezier met Jamiroquai :wink:
ik had het niet beter kunnen zeggen. :T
mooi verwoord.

ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door ellie » 09 okt 2005 19:24

een ander vraagje van mij:

Ik ben zelf een echt liefhebber van Post-Rock, ik heb al albums van Sigur ros, Mogwai en Godspeed you! Black emperor.

Alle drie zijn naar mijn mening heel erg goed.

Er is alleen meer in dit genre, wat raden jullie me aan om te kopen.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 13 okt 2005 22:09

ellie schreef:wat raden jullie me aan om te kopen.
Het eerste, laaatse en het enige dat ik je aanraad: Downloaden :wink:

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 okt 2005 23:34

oT schreef:
Kopen is altijd mooier en beter.

Als ik geld zou hebben zou ik niets downloaden.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 14 okt 2005 00:06

Lumière schreef:
oT schreef:
Kopen is altijd mooier en beter.

Als ik geld zou hebben zou ik niets downloaden.
:)
Lumière schreef:Ik zit op school, 4vwo. Verder creatief ik wat in het rond. Ik fotografeer, ik filosofeer, ik schrijf, ik teken, ik photoshop, en ik schilder zo af en toe. Ik speel piano, ik speel gitaar, en ik draai en luister muziek. Verder badminton ik nog.
Werk heb ik niet meer.
Downloaden jij! :P

Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar ik heb een harde schijf volstaan met muziek van circa 100gb, en ik wil er niet aan denken dat ik het koop! Natuurlijk heb ik ook niet naar alles geluisterd, zo af en toe zet ik gewoon een album op dat ik nog nooit eerder heb gehoord, maar ik download omdat het lekker makkelijk en vooral kosteloos is. En ja, als het aankomt op mijn favoriete zanger/bands geef ik je helemaal gelijk met kopen.

norman
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door norman » 24 okt 2005 19:42

Kent er iemand de muziek van de Luminus reclame? Volgens mij is het een stukje uit een soundtrack van een bekende film.

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 24 okt 2005 20:31

norman schreef:Kent er iemand de muziek van de Luminus reclame? Volgens mij is het een stukje uit een soundtrack van een bekende film.
Kan me de reclame niet goed meer voor de geest halen, maar ik weet nog dat ik gelijk aan Danny Elfman dacht toen ik zag.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 okt 2005 21:23

http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
Op de site van Ster kan je nazoeken welke muziek in welke reclame wordt gebruikt.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 07 nov 2005 19:00

Ik zet onderstaande vraag even hier neer:
FleM schreef:Ik ben opzoek naar de muziek uit de film Equilibrium. Ben vooral geinteresseerd in het nummer dat gedraaid word als hij naar het vonnis van Maria aan het kijken is op zijn beeldscherm!
Hoop snel wat te horen want wil hem graag gebruiken in een van mn eigen filmjes, hij is er perfect voor.

Plaats reactie