Snelle muziek-vraag
Is het niet van Gabriel Rios- Unrock?PUMA schreef:Ik zoek een nummer maar het enige wat ik nog weet is de bijbehorende clip, het gaat over een man die de hele tijd trilt... Las je hem gezien hebt weet je gelijk welke ik bedoel, maar wat is de naam van de band (en het nummer)
alvast hartelijk dank
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/ ... owme=songs Kijk bij ALLE SONGS, bij de G.
gollum36 schreef:Is het niet van Gabriel Rios- Unrock?PUMA schreef:Ik zoek een nummer maar het enige wat ik nog weet is de bijbehorende clip, het gaat over een man die de hele tijd trilt... Las je hem gezien hebt weet je gelijk welke ik bedoel, maar wat is de naam van de band (en het nummer)
alvast hartelijk dank
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/ ... owme=songs Kijk bij ALLE SONGS, bij de G.

Dank je...Het was het enige wat in me op kwam.PUMA schreef:gollum36 schreef:Is het niet van Gabriel Rios- Unrock?PUMA schreef:Ik zoek een nummer maar het enige wat ik nog weet is de bijbehorende clip, het gaat over een man die de hele tijd trilt... Las je hem gezien hebt weet je gelijk welke ik bedoel, maar wat is de naam van de band (en het nummer)
alvast hartelijk dank
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/ ... owme=songs Kijk bij ALLE SONGS, bij de G.Je bent een held
Zijn er veel..PUMA schreef:niemand?
dan een nieuwe vraag, welk nummer van Jamiroquai moet ik echt luisteren om verkocht te zijn?
Ik was verkocht toen ik 'Cosmic Girl' hoorde, maar op hetzelfde album (Travelling Without Moving) staan andere mooie (instrumentale nummers) zoals 'Digital Vibrations', zeer relaxerend

Op album A Funk Odyssey kan je op z'n beurt mooie nummers als 'Little L', 'Corner of The World', 'Feels Good' en 'Stop Don't Panic' vinden.
Veel plezier met Jamiroquai

ik had het niet beter kunnen zeggen.oT schreef:Zijn er veel..PUMA schreef:niemand?
dan een nieuwe vraag, welk nummer van Jamiroquai moet ik echt luisteren om verkocht te zijn?
Ik was verkocht toen ik 'Cosmic Girl' hoorde, maar op hetzelfde album (Travelling Without Moving) staan andere mooie (instrumentale nummers) zoals 'Digital Vibrations', zeer relaxerendMaar ook 'Drifting Along', een staaltje reggea a la Jamiroquai, is een nummer op het album dat mooi is om te horen.
Op album A Funk Odyssey kan je op z'n beurt mooie nummers als 'Little L', 'Corner of The World', 'Feels Good' en 'Stop Don't Panic' vinden.
Veel plezier met Jamiroquai

mooi verwoord.
Lumière schreef:Kopen is altijd mooier en beter.oT schreef:Het eerste, laaatse en het enige dat ik je aanraad: Downloadenellie schreef:wat raden jullie me aan om te kopen.
Als ik geld zou hebben zou ik niets downloaden.

Downloaden jij!Lumière schreef:Ik zit op school, 4vwo. Verder creatief ik wat in het rond. Ik fotografeer, ik filosofeer, ik schrijf, ik teken, ik photoshop, en ik schilder zo af en toe. Ik speel piano, ik speel gitaar, en ik draai en luister muziek. Verder badminton ik nog.
Werk heb ik niet meer.

Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar ik heb een harde schijf volstaan met muziek van circa 100gb, en ik wil er niet aan denken dat ik het koop! Natuurlijk heb ik ook niet naar alles geluisterd, zo af en toe zet ik gewoon een album op dat ik nog nooit eerder heb gehoord, maar ik download omdat het lekker makkelijk en vooral kosteloos is. En ja, als het aankomt op mijn favoriete zanger/bands geef ik je helemaal gelijk met kopen.
- hermit elephant
- Regisseur
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
Op de site van Ster kan je nazoeken welke muziek in welke reclame wordt gebruikt.
Op de site van Ster kan je nazoeken welke muziek in welke reclame wordt gebruikt.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik zet onderstaande vraag even hier neer:
FleM schreef:Ik ben opzoek naar de muziek uit de film Equilibrium. Ben vooral geinteresseerd in het nummer dat gedraaid word als hij naar het vonnis van Maria aan het kijken is op zijn beeldscherm!
Hoop snel wat te horen want wil hem graag gebruiken in een van mn eigen filmjes, hij is er perfect voor.