Coldplay

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 14 jun 2005 22:17

De eerste twee singles van Coldplay vond ik best te pruimen, maar voor de rest heb ik niet zoveel met ze. Ze maken leuke muziek, maar niet om constant naar te luisteren.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 14 jun 2005 22:51

AngelEyes schreef:
Lumière schreef:Trouwens, iemand kwam in een ander topic geloof ik met: de leden van Coldplay hadden gezegt dat de fans voor wijvenmuziek de vorige albums maar moesten luisteren, ofzoiets. Maar dit album is toch niet echt vernieuwend te noemen ? :}
Een postje of wat boven jouw post, om precies te zijn: de 2e post van dit topic 8) .
sorry :oops: zo ben ik dus in de echte wereld ook.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 18 aug 2005 09:00

Wow! Ik heb gisteren de clip van Fix you gezien. Totaal niet bijzonder tot het einde, het publiek dat de laatste zinnen van het lied uit volle borst meezingt: Kippevel! _O_

Het lijkt erop dat flightart misschien wel gelijk gaat krijgen...

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 18 aug 2005 10:12

LuciusMalfoy schreef:Wow! Ik heb gisteren de clip van Fix you gezien. Totaal niet bijzonder tot het einde, het publiek dat de laatste zinnen van het lied uit volle borst meezingt: Kippevel! _O_
Ja, ik ook. Toch vind ik het liedje Fix You niet heel bijzonder. White Shadows en What If vind ik de betere nummers van de X & Y. Met als beste nummer Til Kingdom Comes, geschreven voor Johnny Cash. Maar X & Y is helaas een cd, waarbij 10 keer achter elkaar luisteren even te veel is.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 09 okt 2005 15:13

Het blijft bij Coldplay wat mij betreft toch bij Fix you en the Scientist. Scheelt me ook weer in de CD-aanschaf :P

ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door ellie » 09 okt 2005 19:17

Lumière schreef:
LuciusMalfoy schreef:Wow! Ik heb gisteren de clip van Fix you gezien. Totaal niet bijzonder tot het einde, het publiek dat de laatste zinnen van het lied uit volle borst meezingt: Kippevel! _O_
Ja, ik ook. Toch vind ik het liedje Fix You niet heel bijzonder. White Shadows en What If vind ik de betere nummers van de X & Y. Met als beste nummer Til Kingdom Comes, geschreven voor Johnny Cash. Maar X & Y is helaas een cd, waarbij 10 keer achter elkaar luisteren even te veel is.
Toen coldplay in Nederland was speelde ze ook fix you en begon Chris ook als een gek aan zo'n lamp te draaien, en toen die hem losliet, BOEM, al het vuurwerk, prachtig, hoogtepunt van de avond samen met het nummer In my Place.
Het concert was trouwens gegeven voordat de singel fix you pas was uitgekomen en de video nog niet was geschoten.
Wel grappig om te weten.

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Coldplay

Bericht door hadiederk » 11 okt 2005 21:46

Ik ben geen fan van Coldplay. Ze hebben hetzelfde probleem als apple mac-computers; meer vorm dan inhoud. Er klinkt heel veel pretentie door in hun muziek maar wat ze doen is al eens eerder en beter gedaan. :O

ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Re: Coldplay

Bericht door ellie » 12 okt 2005 13:21

hadiederk schreef:Ik ben geen fan van Coldplay. Ze hebben hetzelfde probleem als apple mac-computers; meer vorm dan inhoud. Er klinkt heel veel pretentie door in hun muziek maar wat ze doen is al eens eerder en beter gedaan. :O
Vind jij Kings of Leon dan wel zo vernieuwend ???
geen aanval maar een vraag. :)

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 12 okt 2005 20:15

ellie schreef:
hadiederk schreef:Ik ben geen fan van Coldplay. Ze hebben hetzelfde probleem als apple mac-computers; meer vorm dan inhoud. Er klinkt heel veel pretentie door in hun muziek maar wat ze doen is al eens eerder en beter gedaan. :O
Nee, maar die hebben ook nog niet de pretentie de beste band van de wereld te willen zijn, of worden. (vergeef me dat ik ietswat chargeer) Het zijn vier boerenpummels uit de States die energieke moddervette rock maken en daar redelijk wat succes mee hebben.

ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door ellie » 13 okt 2005 16:08

hadiederk schreef:
ellie schreef:
Nee, maar die hebben ook nog niet de pretentie de beste band van de wereld te willen zijn, of worden. (vergeef me dat ik ietswat chargeer) Het zijn vier boerenpummels uit de States die energieke moddervette rock maken en daar redelijk wat succes mee hebben.
helaas heeft coldplay er ook niet voor gekozen om zo enorm groot te worden, Chris Martin vind het verschrikkelijk.

Het komt door die Amerikanen, 1'tje word helemaal dol van Coldplay en de rest doet dolblij mee.

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 14 okt 2005 15:13

heeft niemand coldplay op life8 gezien........jeetje wat een bagger band zeg.....snap niet dat iemand die zanger...(nou ja zanger)...zo goed vind..het klinkt helemaal nergens naar....

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 14 okt 2005 15:17

gelukkig kun je lekker uithuilen bij je Elvis-standbeeld...

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 14 okt 2005 15:19

Peter schreef:gelukkig kun je lekker uithuilen bij je Elvis-standbeeld...
haha grappig mannetje ben jij....dit is gewoon mijn mening...of kan je daar niet tegen ofzo

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 14 okt 2005 16:05

kingcreole schreef:
Peter schreef:gelukkig kun je lekker uithuilen bij je Elvis-standbeeld...
haha grappig mannetje ben jij....dit is gewoon mijn mening...of kan je daar niet tegen ofzo
Tja jij brengt je mening ook niet al te subtiel... :T Peter :D

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 14 okt 2005 16:22

kingcreole schreef:haha grappig mannetje ben jij....dit is gewoon mijn mening...of kan je daar niet tegen ofzo
Nee, ik ben inderdaad zwaar geschokt dat je Coldplay, van wie ik geloof ik 1 nummer ken, zo gefundeerd kwetst. Misschien heeft het te maken met de quasi-onverschillige manier waarop je met dat bericht weer mee wil delen wie volgens jou dan wel goed kan zingen. Je vindt het vreselijk dat er nauwelijks iemand is die die treurige Elvis-passie met je deelt, en dat dat verdraaide Coldplay gewoon op Live8 staat, in plaats van een Elvis look-a-like.

Dat vind ik hilarisch. En dus beeld ik me in hoe je huilend voor je Elvis-standbeeld knielt, met je Elvis-dekbed dat je beschermt tegen die harde, koude buitenwereld die maar niet lijkt te snappen dat Elvis Presley de allergrootste artiest ooit was.

Oh, en nu we het toch over allergrootste artiesten ooit hebben...
[img]http://roberto_zucco.blogs.com/mi_weblog/images/sinatra_3.jpg[/img]

Plaats reactie