Coldplay

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door ellie » 14 okt 2005 17:56

kingcreole schreef:heeft niemand coldplay op life8 gezien........jeetje wat een bagger band zeg.....snap niet dat iemand die zanger...(nou ja zanger)...zo goed vind..het klinkt helemaal nergens naar....
Ik krijg er kippevel van, en live in Arnhem een paar maanden geleden klonk die fantastie.

Smaken verschillen, ik haat bijvoorbeeld Mariah Carey's stem, dat gehijg en die hoogte en laagte verschillen tijdens het zingen.
Toch zijn er ook mensen die dat leuk vinden.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 14 okt 2005 18:01

Ik heb ze een paar jaar geleden in het Goffertpark in Nijmegen gezien, Chris leek enigzins aangeschoten, maar wist desondanks een prima optreden neer te zetten. Dat het concert toch enigzins tegenviel had meer te maken met hun vrij beperkte repertoire. Welgeteld twee albums, waarbij ik A rush of blood to the head toch al vrij eentonig vond, op zich prima nummers, maar veel te weinig variatie. Gelukkig kwam daarna Live nog even langs, maakte de avond (met lekker veel oud werk) toch nog helemaal goed...

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 14 okt 2005 19:41

Peter schreef:
kingcreole schreef:haha grappig mannetje ben jij....dit is gewoon mijn mening...of kan je daar niet tegen ofzo
Nee, ik ben inderdaad zwaar geschokt dat je Coldplay, van wie ik geloof ik 1 nummer ken, zo gefundeerd kwetst. Misschien heeft het te maken met de quasi-onverschillige manier waarop je met dat bericht weer mee wil delen wie volgens jou dan wel goed kan zingen. Je vindt het vreselijk dat er nauwelijks iemand is die die treurige Elvis-passie met je deelt, en dat dat verdraaide Coldplay gewoon op Live8 staat, in plaats van een Elvis look-a-like.

Dat vind ik hilarisch. En dus beeld ik me in hoe je huilend voor je Elvis-standbeeld knielt, met je Elvis-dekbed dat je beschermt tegen die harde, koude buitenwereld die maar niet lijkt te snappen dat Elvis Presley de allergrootste artiest ooit was.

Oh, en nu we het toch over allergrootste artiesten ooit hebben...
[img]http://roberto_zucco.blogs.com/mi_weblog/images/sinatra_3.jpg[/img]
jij bent wel erg SIMPEL en ZIELIG en DOM dat ik leuk vind om je berichtjes te lezen haha..laten we over 10 jaar weer eens praten over coldplay.....wedden dat niemand ze meer kent...enne dat ik een elvis fan ben wil niet meteen zeggen dat de rest niet goed is.....sinatra vind ik ook mooi...en coldplay dus niet...dat vind ik meer een schoolbandje die te veel wil en het niet kan....maar goed..2007 gaan we weer met zo'n 200.000 andere fans weer een week naar memphis om hem te herdenken.....zielig he of niet 30 jaar na zijn dood.....ja ik weet het

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 14 okt 2005 20:17

ik denk niet dat je coldplay en elvis met elkaar kan vergelijken.... dus doe het ook maar niet....... :P

coldplay is goed, ik heb ze wel eens op de tv live gezien bij top of the pops en het was echt goed, zowel zang als muziek :)

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 15 okt 2005 00:24

ellie schreef:
kingcreole schreef:heeft niemand coldplay op life8 gezien........jeetje wat een bagger band zeg.....snap niet dat iemand die zanger...(nou ja zanger)...zo goed vind..het klinkt helemaal nergens naar....
Ik krijg er kippevel van, en live in Arnhem een paar maanden geleden klonk die fantastie.

Smaken verschillen, ik haat bijvoorbeeld Mariah Carey's stem, dat gehijg en die hoogte en laagte verschillen tijdens het zingen.
Dan zijn we het toch ergens over eens. Mag ik daar dan ook nog Whitney Houston en Celine Dion aan toevoegen of ga ik nu te ver?

ellie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door ellie » 15 okt 2005 13:04

hadiederk schreef:
ellie schreef:

Dan zijn we het toch ergens over eens. Mag ik daar dan ook nog Whitney Houston en Celine Dion aan toevoegen of ga ik nu te ver?
NEEEE, je gaat zeker niet te ver, de woorden uit me mond...

:T ik vind ze ook te klef en verschrikkelijk zingen.

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 15 okt 2005 20:13

ellie schreef:
hadiederk schreef:
ellie schreef: Ik krijg er kippevel van, en live in Arnhem een paar maanden geleden klonk die fantastie.

NEEEE, je gaat zeker niet te ver, de woorden uit me mond...

:T ik vind ze ook te klef en verschrikkelijk zingen.
zo ja zeker,heel erg slechte kleffe zeik muziek, sorry als ik nu iemand beledig maar dat is mij mening :wink:

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 13 jun 2006 16:42

Ik vind X & Y een superalbum. Blijkt trouwens dat X & Y Special Dutch Edition niet zo speciaal is. X & Y Australian Tour Edition heeft dezelfde tracks die de Dutch Edition ook bevat. En meer. Zoals het nummer Gravity en de 4 videoclips. Ook heel jammer is dat het nummer How You See The World alleen op de Japanse CD staat.

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 24 jan 2007 22:20

Ik vindt het met de eentonigheid van Coldplay wel meevallen, hoewel ik moet zeggen nooit een hele CD achter elkaar gehoord te hebben. Maar als je bijvoorbeeld luistert naar:

-Yellow
-'Til Kingom Come
-The Hardest Part
-Talk
-Clocks

...dan kan je toch moeilijk beweren dat dat allemaal hetzelfe is.

Drumsticks on fire
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Drumsticks on fire » 25 jan 2007 23:06

Nee

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 27 mar 2007 09:22

bobocad schreef:Ik vind X & Y een superalbum. Blijkt trouwens dat X & Y Special Dutch Edition niet zo speciaal is. X & Y Australian Tour Edition heeft dezelfde tracks die de Dutch Edition ook bevat. En meer. Zoals het nummer Gravity en de 4 videoclips.
En is deze versie van het album enigzins makkelijk te verkrijgen? Want ik wil eigenlijk al tijen de Dutch Edition aanschaffen, maar als blijkt dat de Australian Tour Editition iets meer te bieden heeft, weet ik wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 27 mar 2007 10:17

Nieuw leven in dit topic. Dan moeten jullie het bericht maar 's uitchecken wat ik las op 3fm.nl:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/199760/

Ze zouden dus het beste nummer ooit gaan maken, succes Coldplay!
Ook gaan ze samenwerken met Timbaland.

Ik wist eigenlijk niet dat ze alweer bezig waren met het nieuwe album, de aangekondigde pauze zit er blijkbaar op. Ben iig toch wel beniewd, al viel het laatste album tegen en luister ik nooit meer naar ze, het blijft coldplay...

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 29 mar 2007 11:27

Thiver schreef:
bobocad schreef:Ik vind X & Y een superalbum. Blijkt trouwens dat X & Y Special Dutch Edition niet zo speciaal is. X & Y Australian Tour Edition heeft dezelfde tracks die de Dutch Edition ook bevat. En meer. Zoals het nummer Gravity en de 4 videoclips.
En is deze versie van het album enigzins makkelijk te verkrijgen? Want ik wil eigenlijk al tijen de Dutch Edition aanschaffen, maar als blijkt dat de Australian Tour Editition iets meer te bieden heeft, weet ik wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.
De Australian Tour Edition niet/nauwelijks verkrijgbaar. Gelukkig is er nog de Asian Tour Edition. De Asian Tour Edition is gelijk aan de Australian Tour Edition, alleen een andere CD art cover. Bij CD Universe kost de Asian Tour Edition $13.85 ex verzend. De BonusDVD is regiovrij.

Plaats reactie