Jamiroquai!

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Jamiroquai!

Bericht door oT » 17 jun 2005 12:15

Op een doodnormale donderdagnacht zit ik in de woonkamer en ben ik aan het zappen.. Mijn aandacht wordt opeens getrokken door een gedaante, een man op MTV, zoals ik hem nog nooit had gezien. En ja hoor; Jamiroquai heeft na 4jaar stilte een nieuwe videoclip uitgebracht. Ik heb net even zijn website gechecked en wat blijkt; De man die 4jaar geleden meende te stoppen met muziek en uit het wereldje was gestapt, heeft een nieuwe album uitgebracht, genaamd 'Dynamite'.

Waarom en nieuwe topic? Ja, Jamiroquai is sowieso een van mijn favoriete artiesten. Hij heeft voorheen maar 5 albums uitgebracht waarvan ik alleen bij 'Travelling Wihout Moving' echt alle nummers ken. De andere albums heb ook in mijn bezit, ok vaak geluisterd maar Travelling Without Moving vind ik nog steeds zijn mooiste album.
Jamiroquai is 4jaar lang verdwenen uit de aandacht van de media (op zijn appearance bij Top-Gear na), daarom een nieuwe topic. Wat vind je van zijn come-back, heb je zijn nieuwe album al beluisterd (ik nog niet) en hoe sta je over het algemeen tegenover zijn muziek? Of heb je een andere opmerking/aanmerking over de artiest, laat het hier weten.
Laatst gewijzigd door oT op 02 jul 2005 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 17 jun 2005 12:23

kheb er een cd van...niet verkeerd.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 17 jun 2005 12:36

Helemaal niet mijn ding.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 17 jun 2005 13:02

Heerlijke muziek, voor af en toe. Niet de hele dag, niet continue maar als hij langskomt op één van de radiostations of muziekzenders blijf ik wel hangen. En Jay Kay zelf vind ik een mooie vent, hij duikt nog wel eens op bij Topgear en dat is altijd lachen.

Tijdens het onderdeel 'Star in a reasonable priced car' heeft hij bijna een heel seizoen bovenaan gestaan tot model Jodi Kidd zijn tijd verbeterde. Toen Jay Kay niet lang daarna naar de F1 race op Silvertone ging kijken en aan het einde van de dag terugkwam bij zijn geparkeerde Ferrari Enzo had iemand in de stof op zijn motorkap geschreven: 'Jodie was faster'. Dat je daar dan zelf een foto van maakt en naar Jeremy Clarkson MMS't kan ik bijzonder waarderen...

Stinknot
Bijrol
Bijrol

Bericht door Stinknot » 01 jul 2005 15:27

Vroeger vond ik hem niks maar zijn comeback vind ik wel erg gaaf

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 01 jul 2005 22:32

Het gekke is dat ik het altijd wel prettig vind om hem te horen,maar ik heb geen enkele cd van hem in huis!
Als ik een favoriet moet kiezen word het moeilijk tussen Too Young To Die,Virtual Insanity en Cosmic Girl. :T

II Duce
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door II Duce » 02 jul 2005 03:08

ik heb die topgear aflevering ook gezien, erg leuk :D
ik heb 4 cd's van ze, voor af en toe erg leuk.
voor mij is het echt lounge muziek

The Lunatix Project
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door The Lunatix Project » 02 jul 2005 06:21

tis zeker relaxte muziek :)

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 02 jul 2005 14:00

dborhem schreef:Virtual Insanity en Cosmic Girl. :T
Het album A Funk Odyssey is ook zeer zeker het luisteren waard. Feel So Good, Little L, Stop Don't Panic zijn topnummers op het album. Ze zijn lekker funky, hebben een lekkere beat en ik kan maar niet stoppen met bewegen als ik er naar luister :D

Corner Of The Earth is ook een erg relaxte nummer op het album, het heeft iets weg van een soundtrack (of had het kunnen zijn), mooie klanken, lekker rustig, lekker chill..

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 05 jul 2005 16:32

De (David Morales) remix van Space Cowboy draai ik altijd op feestjes, en iedereen gaat uit zijn dak. Heerlijke plaat, download hem maar eens!

Jamiroquai is leuke muziek! :T

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 05 jul 2005 22:13

Se7en schreef:De (David Morales) remix van Space Cowboy draai ik altijd op feestjes, en iedereen gaat uit zijn dak. Heerlijke plaat, download hem maar eens!
:T
:D Heb ik al,en het is te gek,ik durf zelfs te zeggen dat hij het opnieuw gezongen heeft,het lijkt alsof het nummer anders klinkt.
Ik ben benieuwd of er nog meer van die juweeltjes zijn uitgebracht,je vind ze bijna nergens meer van hem!

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 07 jul 2005 10:32

In de topic "Jazz":
dborhem schreef:Jouw avatar vind ik de laatste tijd erg goed,als hij weer langs komt wil ik er graag heen!
Als ik het niet verkeerd heb komt hij ook naar Rotterdam binnenkort.
Ik heb het vaker gehoord maar als ik nu zo snel zoek op internet vind ik het volgende op nu.nl:

Uitgegeven: 28 juni 2005 12:58

ROTTERDAM - Jamiroquai komt naar Nederland. De artiest staat na een afwezigheid van vier jaar op 7 oktober in Ahoy' Rotterdam. De voorverkoop voor het concert begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo dinsdag weten.

Ik weet alleen niet of ik er heen ga, ik wil dolgraag, maar ik moet zien of ik wat van mijn vrienden mee kan sleuren naar het concert :)

Nathaniel
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nathaniel » 03 jan 2006 15:44

Z`n nieuwste album heb ik wel cker niet slecht.
Maar de andere moet ik nog opzoek gaan, wellicht in de weekend.

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 04 jan 2006 08:18

Er schijnt een greatest hits album aan te komen,geen idee wanneer..... :-?

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 05 jan 2006 15:00

dborhem schreef:Er schijnt een greatest hits album aan te komen,geen idee wanneer..... :-?
Ik heb een hekel aan 'greatest hits' albums, ik zie daar (behalve commerciële doeleinden) de nut niet van in. Zo heeft ook Lenny Kravitz een greatest hits album uitgebracht voor zijn laatste 2 albums, dan klopt die hele greatest hits album toch niet meer als er ook 'great hits' op zijn laatste 2 albums staan? Jamiroquai moet eerst definitief stoppen met muziek voordat hij die album gaat uitbrengen, en dat mag hij dan wel over 20 jaar doen.

Plaats reactie