Jamiroquai!

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 05 jan 2006 15:09

oT schreef:Ik heb een hekel aan 'greatest hits' albums, ik zie daar (behalve commerciële doeleinden) de nut niet van in.
Het kan erg nuttig zijn als eerste kennismaking met een artiest.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 jan 2006 15:19

ash_ schreef:
oT schreef:Ik heb een hekel aan 'greatest hits' albums, ik zie daar (behalve commerciële doeleinden) de nut niet van in.
:Y

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 06 jan 2006 12:09

Colonel_Kurz schreef:
ash_ schreef:
:Y
Dat bedoel ik OOK,ik ken hem alleen maar van de grootste hits,en ik hoor van iedereen dat er heel veel van hem niet zo vaak te horen is,of zelfs alleen maar met concerten gespeeld word.
Ik ben niet te beroerd om al zijn albums te KOPEN (vies woord tegenwoordig :D ) maar tegen een greatest hits maak ik geen bezwaar.
Er is zeker heel veel rommel op de markt,zo vond ik een 3 disc-box waarvan bleek dat het gewoon een paar albums lukraak bijelkaar geraapt was. }:

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 06 jan 2006 15:55

Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar ik heb zoiets van: kunnen ze daarmee niet wachten totdat de artiest stopt met muziek maken of doodgaat.

(Lieve Jay Kay, de dood is de laatste wat ik jou wens :) )

Plaats reactie