Jeugd van tegenwoordig

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Watskeburt???

Bagger
11
39%
Cool
15
54%
Ken het niet
2
7%

Totaal aantal stemmen: 28

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 21 jun 2005 09:01

Ik vind 'Watskeburt' een bijzonder goeie grap, ervan uitgaande dat de makers de hedendaagse Nederhop cultuur met mannen Lange Baas en Ali 'excuusallochtoon' B. wilden parodiëren...

Indien dit het geval is, zegt het wat over het gemiddelde niveau van de echte jeugd van tegenwoordig dat dit niet wordt ingezien en dat het nummer wordt geadopteerd als soort 'volkslied van de BrEezAh-generation'... Eén troost voor de degene die het lied niet kunnen waarderen: over een paar maanden hebben ze weer een ander lijflied...

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 21 jun 2005 09:09

Ik vind het liedje stiekem wel leuk. Op zn tijd. Na 10 keer luisteren zeg je "He, zet $#&#%$^&#^# dat ding uit!"

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 21 jun 2005 15:09

Grappig om alle reacties zo te lezen...
Tja je vind het leuk of niet...Da's wel duidelijk...

Inderdaad zit Bastian erachter..Daarom vroeg ik het natuurlijk, want ik ken de makers ook persoonlijk...Het is deels een grap, want de woorden zijn zelfverzonnen en dus erg orgineel, en deels willen ze uitdragen dat iedereen eens moet ophouden met zeiken...

Over een paar weken komt hun nieuwe single uit: voor je kijken en doorlopen...

Tja ik ben bevooroordeeld, maar ik vind het echt wel humor...Ik kan dit 100 keer meer waarderen dan 50 cents met zijn ranzige lollypop en al die andere gare rap van tegenwoordig...
Maar dat is mijn mening...

Je moet het nummer niet te vaak op een dag horen...2 keer een injectie-watskeburt per dag is wel weer genoeg..

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 21 jun 2005 15:46

Red schreef:Ik vind het een zielig, slap, makkelijk-geld-opleverend, gekmakend en niet-grappig K*t-nummer!
Dankje dat je mijn mening zo exact op papier hebt willen zetten..
Er zijn nummers die zo sneu zijn dat ze leuk worden, deze gaat daar nog weer overheen, waardoor hij weer teruggaat naar totale bagger.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 21 jun 2005 16:03

Megalomaniac schreef:
Red schreef:Ik vind het een zielig, slap, makkelijk-geld-opleverend, gekmakend en niet-grappig K*t-nummer!
Dankje dat je mijn mening zo exact op papier hebt willen zetten..
Er zijn nummers die zo sneu zijn dat ze leuk worden, deze gaat daar nog weer overheen, waardoor hij weer teruggaat naar totale bagger.
Geen dank; graag gedaan zelfs!

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 21 jun 2005 16:52

Marlous77 schreef:Inderdaad zit Bastian erachter..
Wie is Bastian? Heeft hij iets te maken met die clip met die T(iet)-shirtjes? Daar zat jij toch in?
Marlous77 schreef:Het is deels een grap, want de woorden zijn zelfverzonnen en dus erg orgineel, en deels willen ze uitdragen dat iedereen eens moet ophouden met zeiken...
Dat het een grap is kan ik wel waarderen...dat maakt het nummer echter niet leuker. Ik vind dus inderdaad dat je wel een beetje bevooroordeeld bent..sorry.
Marlous77 schreef:Over een paar weken komt hun nieuwe single uit: voor je kijken en doorlopen...
Stiekem toch wel benieuwd naar.
Marlous77 schreef:Ik kan dit 100 keer meer waarderen dan 50 cents met zijn ranzige lollypop en al die andere gare rap van tegenwoordig...
Maar dat is mijn mening...
Daar geef ik je dan weer volkomen gelijk in. :T
Marlous77 schreef:Je moet het nummer niet te vaak op een dag horen...2 keer een injectie-watskeburt per dag is wel weer genoeg..
Het blijft alleen zo erg in je kop hangen..van mij hoeft het niet meer.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 21 jun 2005 17:02

ruben schreef:
emperor schreef:Maar dat is bijna alle 'muziek' tegenwoordig,vooral in die richting.
Vroeger was alles beter. En elektronische instrumenten zijn geen echte instrumenten, geef mij maar AC/DC-gitaren e.d. :Z
Vermoeiend, sommige mensen, die niet verder kijken dan de top-40 en blijven hangen in hun dino-tijdperk.
hmm,als je denkt dat ik niet verder kijk dan de top40,of de gitaren van AC/DC heb je een totaal verkeerd beeld van me.
Er werd gevraagd naar je mening over een bepaald nummer,en omdat ik bijna niks anders om me heen hoor als dit soort 'muziek',was mijn mening daarop gebasseerd.

geef mij maar Heidevolk!

Travis Bickle
Filmster
Filmster

Bericht door Travis Bickle » 21 jun 2005 17:55

En elektronische instrumenten zijn geen echte instrumenten, geef mij maar AC/DC-gitaren e.d.
AC/DC roelt.

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 21 jun 2005 18:38

ash_ schreef:Zo lam dat het weer leuk wordt, het is volgens mij ook één grote grap. En dat er zoveel mensen van over hun nek gaan maakt het alleen maar leuker 8)
Juist, hoe meer mensen het een kut nummer vinden hoe leuker :)

Alleen... wie is Bastian?

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 21 jun 2005 20:42

Begrijp mij niet verkeerd..
Ik vind het een grappig nummer, maar een hoogstandje is het niet...En dat was ook zeker niet de bedoeling...

Het is gewoon een geintje.....

Ik wilde gewoon ff polsen hoe het hier 'gewaardeerd' wordt.....

En omdat ik Bastian persoonlijk ken, betekent niet dat ik al zijn muziek goed vind hoor....Ook al houd ik wel van zijn stijl....

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 21 jun 2005 20:47

Calva schreef:
ash_ schreef:Zo lam dat het weer leuk wordt, het is volgens mij ook één grote grap. En dat er zoveel mensen van over hun nek gaan maakt het alleen maar leuker 8)

*klik hier voor het liedje* (eerst even uitpakken :)). 't Is van die clip waar je alleen maar shirtjes ziet (die vrouwen aan hebben, vandaar de bijnaam "tietenclip") met teksten erop. Geinig concept, hoewel 'k het liedje wat saai vind.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 21 jun 2005 20:57

Zeurdoos schreef:
Calva schreef:

*klik hier voor het liedje* (eerst even uitpakken :)). 't Is van die clip waar je alleen maar shirtjes ziet (die vrouwen aan hebben, vandaar de bijnaam "tietenclip") met teksten erop. Geinig concept, hoewel 'k het liedje wat saai vind.
Marlous komt ook nog even langs... :)

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 22 jun 2005 07:43

[/quote]Marlous komt ook nog even langs... :)

Welk deel van de tekst heeft zij op haar t-shirt staan?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 jun 2005 07:50

emperor schreef:
ruben schreef:
emperor schreef:Maar dat is bijna alle 'muziek' tegenwoordig,vooral in die richting.
Vroeger was alles beter. En elektronische instrumenten zijn geen echte instrumenten, geef mij maar AC/DC-gitaren e.d. :Z
Vermoeiend, sommige mensen, die niet verder kijken dan de top-40 en blijven hangen in hun dino-tijdperk.
hmm,als je denkt dat ik niet verder kijk dan de top40,of de gitaren van AC/DC heb je een totaal verkeerd beeld van me.
Er werd gevraagd naar je mening over een bepaald nummer,en omdat ik bijna niks anders om me heen hoor als dit soort 'muziek',was mijn mening daarop gebasseerd.

geef mij maar Heidevolk!
hey, jij zegt dat bijna alle muziek tegenwoordig bagger is. Dan begin ik toch meteen te twijfelen aan je referentiekader. Want er bestaat zooooooveel goeie muziek. Maar ja, die vind je niet op MTV of TMF (hoewel...zelfs daar komt af en toe nog wel 's iets leuks voorbij).

ik word gewoon een beetje moe van mensen die dat roepen, zonder dat ze eens écht om zich heen hebben gekeken (of geluisterd, in dit geval)

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 22 jun 2005 16:46

klopt..er bestaat wel goede muziek nu..soms wordt ik nog wel eens blij verrast in het donkerste black-metal hoekje van boudisque!
(maar gebeurt niet vaak...want ook daaronder bevindt zich de laatste tijd veel bagger...typisch mensen die muziek maken voor het geld/beroemd worden...)

Plaats reactie