Goldfrapp

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Judge
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Goldfrapp

Bericht door Judge » 07 jul 2005 09:11

Wie kan mij meer vertellen over Goldfrapp??? Ik heb nu een paar songs van ze gehoord en ik vind dat ze echt talent hebben.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Goldfrapp

Bericht door ruben » 07 jul 2005 09:24

Judge schreef:Wie kan mij meer vertellen over Goldfrapp??? Ik heb nu een paar songs van ze gehoord en ik vind dat ze echt talent hebben.
Briljante band. Hun eerste cd was een curieuze mix van electro en shirley bassey-achtige muziek. Met hun tweede cd zijn ze meer de elkctronische kant op gegaan. Hoewel deze cd succesvoller was dan hun debuut, vind ik hun eerste cd nog steeds het beste. Hangt af van waar je naar op zoek bent, denk ik.

De zangeres is in het dagelijks leven een heel normaal brits meisje, maar op het podium straalt ze een en al seks uit. Herkenbare sound & leuke optredens (hun live-dvd is ook een aanrader). Ook de remixen die ze doen (o.a. van Depeche Mode) zijn zeer de moeite waard.

Afbeelding

Judge
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Judge » 07 jul 2005 09:26

Hun Halo remix van Depeche Mode vind ik echt geniaal!! Ik ben op slag bewonderaar geworden!!! _O_

Plaats reactie