DJ Praetorian live @ Home 21.8.2005 ( Funky Techno )

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
martinvv
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

DJ Praetorian live @ Home 21.8.2005 ( Funky Techno )

Bericht door martinvv » 23 aug 2005 20:38

Mocht er hier mensen zijn die ook intresse hebben in electronische muziek,dan heb ik hier een mix die ik afgelopen zondag heb opgenomen thuis! :8 Het is zomerse funky techno! Mix duurt 45 min,ga binnenkort een geheel nieuwe opnemen en die komt met tracklist op m'n site (neem een kijkje en luister ook m'n eigen geproduceerde nummer,zou ik leuk vinden! 8) )

Kunnen wat mixfoutjes in zitten want heb nog oude draaitafels,moet er soms nog een slinger aangeven,maar goed hopelijk bevalt ie!

Meningen,kritieken zijn welkom!

http://www.megaupload.com/nl/?d=2354390E

martinvv
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door martinvv » 24 aug 2005 16:49

Niemand intresse? :cry:

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 24 aug 2005 17:18

martinvv schreef:Niemand intresse? :cry:
Zit op mijn werk achter pc zonder geluidskaart, maar morgen download ik het wel eventjes!

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 24 aug 2005 21:39

KoenZ schreef:
Zit op mijn werk achter pc zonder geluidskaart, maar morgen download ik het wel eventjes!
Yeah, btw... die link om dat ding te downloaden staat op de zelfde plek als dat "wacht nog bla seconden" tekst ding rechts bijna half bovenaan. Als die tijd dan voorbij is springt er snel een ad over die link, stelletje sneaky motherbitches! Die moet je dus ff pletten.

Anyway, ik heb die hele 45min geluistert en pas na 30 min ofzo komt het wel aardig op gang. Al die jungle shit wat daarvoor zit dat gaat me allemaal veel te traag. Ja, niet die bpm dan.

martinvv
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door martinvv » 24 aug 2005 21:57

Dat is ook mijn stijl,ik bouw namelijk op van funky naar iets stevigers maar wat wel lekker dansbaar is :Y

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 26 aug 2005 11:36

Nu zit ik achter een pc met geluidskaart, is de server buisy!!!

Volgende keer beter!

[edit: Ik heb hem nu wel kunnen downloaden, maar ik vind het maar nietszeggende muziek. Je drukt te weinig je eigen stempel op het geheel. Het eerste kwartier is erg flauw, maar het tempo zit er goed in. Jammer dat er zo weinig gebeurt. Het 2de kwartier voegt vrij weinig toe aan het eerste kwartier, en hier heb ik het een aantal minuten doorgespoeld. Het laatste kwartier is weer een stuk vernieuwender, en vond ik ook het beste gedeelte van deze set!]

martinvv
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door martinvv » 26 aug 2005 18:44

Ach over muziek smaak van niet te twisten! :D De één staat al te swingen bij het begin tot eind,want dat is techno..er zitten geen vaste patronen in zoals bijvoorbeeld hardcore ;) Andere techno freaks vinden het helemaal geweldig wat het is een continu een lijn waar geen begin of eind aan komt :) En met deze muziek is het leren luisteren,ontdekken,de diverse patronen en lagen in de muziek,het heeft iets voor mijn gevoel..voor mij is het iets speciaals omdat ik bij vele dj's heerlijk weg kan dromen en als het ware een reis maak door heden,verleden en toekomst..maar goed,ik hou d'r van en dat zal zo blijven!

martinvv
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door martinvv » 26 aug 2005 23:17

ik quote dit voor de leken voor de niet zo techno kenners ;)
Techno is het samenspel tussen hihats, percussie, baslijnen en kickdrums. Voor wie verder luisterd dan mooie melodieën en zangpartijen ligt de muzikale waarde ervan in de subtiliteit van de elektronische klanken. Kleine maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een plaat. Verrassend, meeslepend en diepgaand." Wat er ook over gezegd wordt, echt toegankelijk is de techno niet. Daar is iedereen het wel over eens. Wie zijn eerste technofeest bezoekt zal zich in eerste instantie geen raad weten met de geluidsbrei, waarvan het enige oefening vergt om er een patroon in te ontdekken. Is dat echter het geval dan is er ook geen weg meer terug. Wat voor verrassend geluidje kan ik nu weer verwachten ? De break duurt wel erg lang, het kan niet lang meer duren voordat die basdrum erin komt, ja nu komt hij ! nee niet nu, wanneer dan ? Tegelijkertijd kijk je schuchter om je heen om te zien of anderen door hebben dat je eigenlijk te vroeg was met je danspassen. Techno is een muzikaal spel en hoe geoefender je erin raakt, des te leuker het wordt. Heb je het door en is het je ding, dan ben je verkocht. De technofreak is geboren.....

Plaats reactie