Green Day

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 07 feb 2006 23:23

Fout gedacht :P

Ze schrijven inderdaad hun eigen nummers. Ik vind ze in hun genre één van de weinige bands die wel goed zijn.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 07 feb 2006 23:25

PUMA schreef:
Red schreef:
PUMA schreef:Tja maar die schrijven teminste hun eigen nummers :wink: En ik vind de gemiddelde poppunk band (tja ik versta er denk ik heeel iets anders onder dan jij) veel meer te pruimen dan Greenday.
Als je denkt te kunnen meedoen aan een discussie, zorg dan dat je in ieder geval op de hoogte bent van de feiten.
Green Day schrijft zn eigen nummers. Die andere bands waar jij over praat weet ik niet, want die luister ik niet.
Ik dacht altijd dat Wake Me Up When September Ends en Boulevard of Broken Dreams gecoverd waren.
Niet volgens allmusic.com in ieder geval...

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=am ... jw7i35g75r

stevenseagalfan
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door stevenseagalfan » 31 mar 2006 12:20

gewoon een gave band,goeie music.
GR. 8)

shahrzad
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door shahrzad » 31 mar 2006 13:39

Zeker wel een talentvolle band! Ik vind de stem van de leadzinger vergeleken met andere bands (aerosmith en nickelback uitgezonderd) echt geweldig.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 31 mar 2006 21:00

@WizardOfOss

"The original "Boulevard Of Broken Dreams" was a #6 hit for Jan Garber & His Orchestra in 1934, with vocals by Lee Bennett (no apparent relation to Tony Bennett, who later recorded it in 1957). Other versions were recorded by Brian Setzer (Stray Cats)in 1986 and David Cassidy in 1990.
- Rick, San Juan, United States"

Hoe serieus moet ik zoiets nemen wat ik al googelend tegenkom?

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 01 apr 2006 00:10

PUMA schreef:Hoe serieus moet ik zoiets nemen wat ik al googelend tegenkom?
Ach, ik heb al vaker gemerkt dat allmusic.com verkeerd zat, dus het zou inderdaad goed kunnen. Op songfacts.com hebben ze het over "A different song called "Boulevard Of Broken Dreams"", alleen hebben ze daar weer geen verdere info over. Een simpele manier om er achter te komen: luisteren...

Plaats reactie