Rolling Stones (concert 1 aug 2006)

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 10 dec 2005 18:46

The-Hunter schreef:Heb mijn kaarten gewoon via internet weten te bestellen
Dan heb je echt geluk gehad. Bij Springsteen lag destijds de betreffende site plat en van vrienden die naar Madonna wilden heb ik begrepen dat toen hetzelfde gebeurde...

The-Hunter
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door The-Hunter » 10 dec 2005 19:58

Ja heb misschien wel beetje mazzel gehad daarmee :P. Maar heb ook het idee dat het niet echt storm loopt voor dit concert, hoor nog nergens berichten dat het uitverkocht zou zijn terwijl vorige week naar een half uurtje al de geluiden van uitverkocht gingen.
Op dit moment kan je ook nog gewoon kaarten bestellen via internet op www.ticketmaster.nl

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 10 dec 2005 20:22

Er zijn zelfs nog veldkaarten te koop :-? Ow wacht, de gemiddelde fan van de Stones is te oud om nog zolang te kunnen staan :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 dec 2005 02:04

WizardOfOss schreef:Er zijn zelfs nog veldkaarten te koop :-? Ow wacht, de gemiddelde fan van de Stones is te oud om nog zolang te kunnen staan :lol:
Wat is oud Wizard? Ik heb vanmiddag nog 4 uur staan strijken en daarna een uur in de keuken gestaan, een beetje kras oudje wil best wel naar de Stones, alleen het is wat te duur. :wink:

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 11 dec 2005 02:24

Ann McDunn schreef:
WizardOfOss schreef:Er zijn zelfs nog veldkaarten te koop :-? Ow wacht, de gemiddelde fan van de Stones is te oud om nog zolang te kunnen staan :lol:
Wat is oud Wizard? Ik heb vanmiddag nog 4 uur staan strijken en daarna een uur in de keuken gestaan, een beetje kras oudje wil best wel naar de Stones, alleen het is wat te duur. :wink:
Maar jij bent dan ook nog een jonkie...
(voor een Stones-fan dan...)

:wink:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 dec 2005 02:28

:D :Y

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 12 dec 2005 14:48

WizardOfOss schreef:Ik hoop voor je dat die werkzaamheden effect zullen hebben, zowel bij U2 als bij de Red Hot Chili Peppers was het geluid dramatisch. Niet dat het voor mij een reden zou zijn om weg te blijven overigens, een onverstaanbare Bono is nog altijd beter dan helemaal geen Bono, maar het doet wel flink afbreuk aan zo'n concert.
Ik stond bij U2 naast de boxen, dus van galm geen last, wel van een doof oor de week erna :D

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 12 dec 2005 19:22

Il Padrino schreef:
WizardOfOss schreef:Ik hoop voor je dat die werkzaamheden effect zullen hebben, zowel bij U2 als bij de Red Hot Chili Peppers was het geluid dramatisch. Niet dat het voor mij een reden zou zijn om weg te blijven overigens, een onverstaanbare Bono is nog altijd beter dan helemaal geen Bono, maar het doet wel flink afbreuk aan zo'n concert.
Ik stond bij U2 naast de boxen, dus van galm geen last, wel van een doof oor de week erna :D
Eigen schuld, had je maar moeten vragen of het nu echt hard moest :D

The-Hunter
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door The-Hunter » 12 dec 2005 23:08

Ja het geluid is inderdaad maar gewoon beetje afwachten en hopen dat het goed komt natuurlijk. Niet alleen voor dit concert maar het zou natuurlijk mooi zijn voor alle concerten die in de toekomst nog gegeven gaan worden in de arena.
Ik had trouwens geruchten gehoord dat ze ook nog een concert in Groningen wouden gaan geven? Weet iemand daar misschien wat meer van?
Persoonlijk lijkt het me sterk omdat dit concert al niet echt storm loopt.

The-Hunter
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door The-Hunter » 19 feb 2006 20:02

'' Stones geven megaconcert in Brazilië
di 14/02/06 - De stad Rio De Janeiro in Brazilië verwacht zaterdag bijna 2 miljoen mensen op het gratis concert van de Rolling Stones. "Het wordt het grootste concert ooit georganiseerd op onze aardbol", zegt Flavio Tanure van de organisatie. ''

Zijn geen 2 miljoen mensen geweest maar geloof 1,5.
Maar het is zeker een mooi concert voor de liefhebber hier kan je hem bekijken :

http://music.aol.com/network_live/conce ... s/ondemand

Weet iemand toevallig hoe ik dit concert op mijn harde schrijf kan krijgen zodat ik hem op een dvdtje kan zetten?

girllllll
Figurant
Figurant

Rolling Stones 31 juli A'dam Arena

Bericht door girllllll » 30 jul 2006 13:27

hallo,

zijn er hier ook mensen die maandag 31 juli naar het concert van de rolling stones gaan?
ik heb zitplaatsen 6e rang en die waren echt vet duur.}: maarjaa... je moet er wat voor over hebben he?
ik las in de krant dat ze in het amstel hotel in a'dam verblijven, daar zal het wel een chaos zijn!!! 8)

owjaaa en in het voorprogramma komen de toots & the matays ofsow...
nooit van gehoord..... iemand anders wel???

Doei doei

Plaats reactie