Het grote album beoordeel topic

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Gesloten
rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Het grote album beoordeel topic

Bericht door rrambuiter » 04 okt 2006 15:30

In het filmforum kunnen we onze laatst-geziene film kwijt met een eventuele beoordeling kwijt. Echter miste ik nog zoiets bij muziekforum... als er al wel zoiets bestaat, dan mijn excuses.

In ieder geval, je kunt nu je laatst gekochte, gedownloade of herbeluisterde album even laten zien inclusief beoordeling, zodat we weten wat we kunnen verwachten. 8)

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 04 okt 2006 15:40

Ik trap af.

Kelis - ... Was Here
Na het zien van 'Bossy' op MTV had ze mijn aandacht opnieuw getrokken. In combinatie met het beeld klonk het best leuk en af en toe van die vuige electro-urban is ook nog wel te doen. Eenmaal binnengehaald blijkt het een compleet ander verhaal te zijn en kom ik bij nummer 4 van de 18 er al achter dat het een dertien-in-een-dozijn-hip-proberen-te-zijn plaat is. Jammer genoeg gaat het zo door (met de verplichte nummers in de categorie : dansbaar, ballads, persoonlijk liedje en meer van dit soort meuk) tot dat de plaat op nummer 6 mijn aandacht compleet verliest en ik hem op nummer 7 irritant begin te vinden waarna ik ga skippen. Slechte zaak, want voorheen was ze best nog wel leuk. Ga maar weer terug naar die Neptunes sound!
4.3/10

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 04 okt 2006 15:43

Killswitch Engage - As Daylight Dies (Sampler)
5 of 6 nummers van het nieuwe album. Klinkt veelbelovend, strakke riffs, toffe melodiën, maar toch kan ik maar lastig aan de zang wennen..
7.3/10

Maatman
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Maatman » 04 okt 2006 18:25

Papa Roach - The Paramour Sessions (2006)
Een leuk klinkend rock-album dat zijn nodige variaties kent. 'My heart is a fist' wordt afgesloten met een korte pianobegeleiding en in 'Roses on my grave' valt zelfs een heus strijkorkest te horen.
Tekstueel gezien daalt de 4-mans formatie steeds verder af sinds hun succes met het uit 2001 afkomstige 'Infest'. Voor een top 40 pop/rock bandje klinkt dit helemaal niet verkeerd, maar als je bedenkt dat Papa Roach hier een periode voor in de studio heeft moeten zweten valt dit toch echt tegen.

5.4/10

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Het grote album beoordeel topic

Bericht door WizardOfOss » 04 okt 2006 18:57

Meszahline schreef:In het filmforum kunnen we onze laatst-geziene film kwijt met een eventuele beoordeling kwijt. Echter miste ik nog zoiets bij muziekforum... als er al wel zoiets bestaat, dan mijn excuses.
Dus eigenlijk een mix van DIT en DIT topic :wink:

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 05 okt 2006 17:13

WizardOfOss schreef:
Meszahline schreef:In het filmforum kunnen we onze laatst-geziene film kwijt met een eventuele beoordeling kwijt. Echter miste ik nog zoiets bij muziekforum... als er al wel zoiets bestaat, dan mijn excuses.
Ja zoiets, maar dat ligt al sinds 2004 dood. En daar gaat het specifiek om CD's. Mag het open blijven? Toe? :D

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 05 okt 2006 18:19

Ik ben geen modder-eter, dus dat is niet aan mij. Maar van mij mag het.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 05 okt 2006 20:04

Meszahline schreef: Ja zoiets, maar dat ligt al sinds 2004 dood. En daar gaat het specifiek om CD's. Mag het open blijven? Toe? :D
En dat topic is geopend door Applejooz :')

Ontopic: Beck - The Information
Heerlijke herhaling van Guero; toffe tracks, maar helaas ook enkele mindere, en weinig variatie. Het is opnieuw geen tweede Odelay of Mellow Gold, maar wel een lekker plaatje.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 05 okt 2006 22:45

Meszahline schreef:
WizardOfOss schreef:
Ja zoiets, maar dat ligt al sinds 2004 dood. En daar gaat het specifiek om CD's. Mag het open blijven? Toe? :D
Sinds juni 2006 hoor..enne, wat is volgens jou het wezenlijke verschil tussen een cd en een album?

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 06 okt 2006 11:15

dannyB schreef:
Meszahline schreef:
WizardOfOss schreef: Dus eigenlijk een mix van DIT en DIT topic :wink:
Sinds juni 2006 hoor..enne, wat is volgens jou het wezenlijke verschil tussen een cd en een album?
Tja, weinig. :oops: Maar ja, tja, zie maar wat je ermee doet dan. Of iemand die wel modder-eet.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 06 okt 2006 11:20

Gelieve hier in verder te gaan, nu 'n beetje dubbelop. Ik zal es kijken of ik de recensies van dit topicd naar de ander kan overplaatsen, want anders is 't ook zo zonde :)

Gesloten