mijn soundtrack

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
dr-rossi
Figurant
Figurant

mijn soundtrack

Bericht door dr-rossi » 30 nov 2006 20:57

hey allemaal..
ik ben gerald van gelder. ik ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor mijn eigen film. deze wil ik heel pro aanpakken met alles erop en eraan. het verhaal gaat goed. ik heb al mensen die meewerken.
ik weet nu hoe ik het allemaal ga aanpakken. een paar probleemtjes zijn er nog. maar nu ben ik al aan het schrijven en wil ook graag de muziek voor de film al bedenken.
voor het begin en andere stukken heb ik al verscheidende nummers gevonden, maar omdat ik nog lang niet ga filmen kan daar nog veel meer bij komen.
misschien kunnen jullie me meer tips geven over hoe ik het met de muziek aan moet pakken.

alvast bedankt

CasterTroy
Bijrol
Bijrol

Bericht door CasterTroy » 06 dec 2006 01:37

Tja ... gewoon films kijken en goed luisteren of er iets tussenzit wat je bevalt.
Als je op zoek bent naar mooie klassieke compilaties, raad ik je aan muziek te zoeken van Hans Zimmer, James Horner, Klaus Badelt & Steve Jablonsky.

P.S. Het lijkt me overigens niet makkelijk een film te maken aan de hand van de muziek.

dr-rossi
Figurant
Figurant

Bericht door dr-rossi » 07 dec 2006 20:55

oke bedankt..

p.s.
ik maak geen film aan de hand van de muziek :)

Plaats reactie