Je favoriete Podcast

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Rubbert
Filmster
Filmster

Je favoriete Podcast

Bericht door Rubbert » 09 dec 2006 19:24

Een paar weken geleden heb ik dit dus uitgevonden, natuurlijk wist ik er al langer van, maar toen probeerde ik het eens effe. Nou, ik ben er goed over te spreken, het werkt heel lekker. Mijn favoriet is nu Dance Department van 538, je abbonneert je erop, je download elke week een speciaal gemaakt podcast van een uur en je kunt lekker luisteren. Het is nog gratis ook!!

Nu mijn vraag:

Wat is jouw favoriete Podcast?

Maatman
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Maatman » 10 dec 2006 17:20

Outlaw 666 van Kinkfm. Een door luisteraars samengestelde lijst vanwege het 10-jarig bestaan van de radiozender. Alleen heb ik deze van de pc verwijderd en is nergens meer te vinden op 't net. :(

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 10 dec 2006 17:26

Filmspotting; amerikaanse podcast over films. Reviews & discussie. Erg leuk.

Skepticality; amerikaanse podcast met skeptisch nieuws en interviews met wetenschappers

The Atheist Experience; podcast van het amerikaanse lokale tv-programma (Austin, Texas). Soms interessante onderwerpen, vaak erg leuke christelijke bellers die zich boos maken, maar meestal niet verder komen dan geschreeuw en getier dat de presentatoren in de hel komen.

Ebert & Roeper hebben afgedaan. Te veel slechte reviews, de laatste tijd.

Bestaat al een soortgelijk topic: http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... ht=podcast

Plaats reactie