Mijn lijstje,voor zover ik het me kan herinneren:
Dio (1987 in Jaap Edenhal,tevens mijn eerste concert)
Warlock met Doro Pesch (Jaap Edenhal)
Manowar (3x,plus backstage geweest en met die lui op de foto,de band die hun platencontract met hun eigen bloed ondertekenden)
Slayer (3x) (Paradiso,Statenhallen-Den Haag,Groenoordhallen)
Megadeth
Anthrax
Circus Of Power
Iron Maiden (Groenoordhallen,Leiden)
Sepultura
Deep Purple (Heineken Music Hall)
Black Sabbath (2x) (Ahoi en Jaap Edenhal)
Testament (Groenoordhallen)
System Of A Down
Suicidal Tendencies
Sabbat (Paradiso)
Bruce Dickinson (solo-tour in Paradiso)
Saxon (Paradiso)
en me eigen moeder in het concertgebouw..
(zijn er meer,maar dit schiet me tebinnen)
De hoogtepunten waren:
Manowar in Paradiso tijdens de Kings Of Metal tour 1989:
(ik stond vooraan,en vanaf de eerste noot alles meegebruld..fantastisch concert was dit,de hele zaal was 1 stem geworden,en zelfs na afloop nog kunnen napraten met Eric addams en joey..we kregen posters en tshirts)
is ook nog een video van:

Black Sabbath Reunion tour 1999 in Ahoi (Black Sabbath in originele bezetting..Ozzy gaf de security een moelijke tijd,met zijn emmers water die hij steeds over ze heen gooide..)
Slayer in Paradiso (wat ging ik uit me dak...en Slayer zelf ook)
Deep Purple (Heineken Music Hall..ik heb nog nooit zoveel bier gedronken als tijdens dit concert,niet verwonderlijk,we hadden ons gepositioneerd in nog geen 3 meter van de bar..geweldige sfeer,geweldig publiek..wat een feest was dit,met fans van 8 tot 80,ik heb zelfs blinden en mensen in rolstoel naar binnen zien gaan,om dit mee te kunnen maken....hoogtepunten: Black Knight,Smoke On The Water)
mensen kunnen veel verkankeren in het leven,maar aan deze ervaringen komt niemand aan,dit draag ik altijd in me hart mee..daar is geen speld tussen te krijgen..