Naar welke concerten ga je, of ben je geweest?

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 16 apr 2007 00:41

renzo schreef:Echt allemaal naar aparte concerten geweest of tel je festivals ook mee? Anders ben ik nog jaloersder op je :wink:
Ik tel festivals ook mee. Het is overigens nog wel wat meer, maar dit kwam zo één twee drie in mij op. Sowieso vind ik veel bands leuk om te zien, maar ook niet meer dan dat. Daar zijn festivals perfect voor :).

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 16 apr 2007 20:26

ErikSchierboom schreef:Mooi lijstje AngelEyes en ik ben best wel jaloers op het Damnation-tour concert.
You better be :lol:
Overigens zijn de 'reguliere' concerten nauwelijks minder goed, hoor. Een liveband pur sang. Die droge opmerkingen tussen de (5 of 6 :D ) nummers door _O_

Eligius
Regisseur
Regisseur

Bericht door Eligius » 22 apr 2007 14:19

Gisteren in De Winkel van Sinkel naar Ken Ishii gegaan. Heerlijk gewoon. Lekker stampen op pompende techno kan soms toch best wel fijn zijn. Nu echter heb ik wel spierpijn en galmen mijn oren, maarja dat hoort erbij he 8)

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 23 apr 2007 23:04

Zatterdag naar Eurocore Reunion geweest in Dynamo in Eindhoven. Was niet mijn eigen idee. Hoop hele foute mensen met weinig haar. Ach, het houdt je van de straat. :o

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 24 apr 2007 08:18

Cee van Lleef schreef:Zatterdag naar Eurocore Reunion geweest in Dynamo in Eindhoven. Was niet mijn eigen idee. Hoop hele foute mensen met weinig haar. Ach, het houdt je van de straat. :o
Hoezo zijn skinheads per definitie fout?

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 24 apr 2007 09:51

Red schreef:
Cee van Lleef schreef:Zatterdag naar Eurocore Reunion geweest in Dynamo in Eindhoven. Was niet mijn eigen idee. Hoop hele foute mensen met weinig haar. Ach, het houdt je van de straat. :o
Hoezo zijn skinheads per definitie fout?
Nee, dat zeker niet. Was met een vriend van me en die wees er een aantal aan die niet zulke lieverdjes waren. Sfeer was over het algemeen goed, maar er liep een aantal white-power types rond. Niet mijn type mensen. Kan toch?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 24 apr 2007 19:55

M'n kaartje voor Lamb of God en Chimaira gekocht :D 21 juni in 013, is er nog iemand zo gek om te gaan hier?

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 24 apr 2007 21:54

PascalE schreef:M'n kaartje voor Lamb of God en Chimaira gekocht :D 21 juni in 013, is er nog iemand zo gek om te gaan hier?
< Surft naar ticketservice > Wat vindt je van de nieuwe Chimaira?

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 25 apr 2007 09:43

@ Eligius: voor een heerlijke techno festival moet je op Awakenings Festival zijn :Y

Voor mij zijn het er niet heel veel tenzij we DJ's ook tot de categorie mogen rekenen.

Wat mij zo snel te binnen schiet zijn de volgende:

Lenny Kravitz
Stereophonics
Ozark Henry
Eek A Mouse
BaBa ZuLa
Jamie Lidell

DJ's:
Nathan Fake
Richie Hawtin
Basic Channel/Rhythm & Sound
Tony Rohr
Petter
Heiko Laux
Deetron
Bart Skills
Joris Voorn
Christoph Voorn
Paul Kalkbrenner
Karotte
Michel De Hey
Alex Under
Adam Beyer
Nuno Dos Santos

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 apr 2007 18:05

Cee van Lleef schreef:
PascalE schreef:M'n kaartje voor Lamb of God en Chimaira gekocht :D 21 juni in 013, is er nog iemand zo gek om te gaan hier?
< Surft naar ticketservice > Wat vindt je van de nieuwe Chimaira?
Bedoel je het album ressurection? Erg sterk album, met lekkere vocals ertussen en toch een tikje anders, nog niet bijster veel geluisterd maar erg goed tot nu toe. Ik vind nog steeds, natuurlijk :P, The impossibility of reason 2003 het beste album.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 25 apr 2007 19:26

Cee van Lleef schreef:Nee, dat zeker niet. Was met een vriend van me en die wees er een aantal aan die niet zulke lieverdjes waren. Sfeer was over het algemeen goed, maar er liep een aantal white-power types rond. Niet mijn type mensen. Kan toch?
Ja, dat kan zeker, die white power types zijn ook niet de mensen waar ik mee optrek. Allesbehalve!

We waren ons bijna tegen gekomen in Eindhoven trouwens. Ik wilde ook gaan, maar de show was uitverkocht helaas.

Maar als jij uit Maastricht komt, en luistert naar hardcore/punk moet ik jou toch zeker kennen, al is het maar van gezicht.

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 25 apr 2007 22:08

Red schreef:
Cee van Lleef schreef:Nee, dat zeker niet. Was met een vriend van me en die wees er een aantal aan die niet zulke lieverdjes waren. Sfeer was over het algemeen goed, maar er liep een aantal white-power types rond. Niet mijn type mensen. Kan toch?
Ja, dat kan zeker, die white power types zijn ook niet de mensen waar ik mee optrek. Allesbehalve!

We waren ons bijna tegen gekomen in Eindhoven trouwens. Ik wilde ook gaan, maar de show was uitverkocht helaas.

Maar als jij uit Maastricht komt, en luistert naar hardcore/punk moet ik jou toch zeker kennen, al is het maar van gezicht.
Ben meer een metal-man. Wellicht dat we elkaar inderdaad van gezicht kennen uit de kroeg. Regular in de Joie de Vivre? Of is dat helemaal ingezakt daar?

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 26 apr 2007 08:46

Ik kom inderdaad regelmatig in de joie ja. Al weer een jaar of 7 a 8 een stamgast daar!

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 26 apr 2007 10:06

Ik kwam daar twee jaar geleden wel regelmatig. Ik ben trouwens een aangewaaide Hollander, dus zo heel erg geïntegreerd in het Maastrichtse ben ik nu ook weer niet, alhoewel ik hier inmiddels al bijna 11 jaar woon. Het bevalt me hier prima en ik ben van plan om nog wel een tijdje te blijven. Ga tegenwoordig niet meer naar de Joie, eerder naar Barrock. Wellicht zien we elkaar eens tijdens een FT-uitje.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 26 apr 2007 15:40

wie weet!
of plaats een foto!

Plaats reactie