Naar welke concerten ga je, of ben je geweest?

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 25 jun 2007 17:59

Ik heb gister een fantastisch schouwspel rondom Micky Avalon mogen aanschouwen. Laten we zeggen dat het publiek niet helemaal gesteld was op de muziek van Avalon, en uiteindelijk was Micky Avalon zelf ook niet meer zo gesteld op het publiek. (Kan ik me voorstellen, na wat hij allemaal naar zijn kop geworpen kreeg.) Na een lange tijd van schelden, schreeuwen, provoceren en veel handgebaren, smeet Avalon zijn microfoon op de grond en vertrok. Het eerste applaus dat Avalon kreeg was toen de megaschermen op zwart gingen.

O ja, en dan waren er ook nog de Red Hot Chili Peppers. Het klonk allemaal leuk en vertrouwd, en de sfeer was (ondanks het weer) goed. Jammer van RHCP dat ze het voorprogramma zo matig ingeschat hebben.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 jun 2007 18:07

KoenZ schreef:
O ja, en dan waren er ook nog de Red Hot Chili Peppers. Het klonk allemaal leuk en vertrouwd, en de sfeer was (ondanks het weer) goed. Jammer van RHCP dat ze het voorprogramma zo matig ingeschat hebben.
Ik hoorde net van een vriend van me dat hij het echt bagger vond, zelfs de peppers... 10 nummers speelde ze maar ofzo? Het klonk alsof het optreden op pinkpop dat ik had gezien beter was:P.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 25 jun 2007 18:29

PascalE schreef:
KoenZ schreef:
Ik hoorde net van een vriend van me dat hij het echt bagger vond, zelfs de peppers... 10 nummers speelde ze maar ofzo? Het klonk alsof het optreden op pinkpop dat ik had gezien beter was:P.
Mja, ik kan dit optreden met geen ander vergelijken omdat ik nog nooit eerder bij een Pepper's concert ben geweest. Ik heb inderdaad al verschillende mensen horen zeggen dat het meer op zakkenvullerij leek dan op een gepassioneerd optreden. Mij maakt het niet zoveel uit, ik heb een leuke show gezien, veel bier gedronken en hele dure hamburgers gegeten.

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 29 jun 2007 23:50

Net terug van:

PETER GABRIEL

Wow!

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 30 jun 2007 00:56

JafJoe schreef:Net terug van:

PETER GABRIEL

Wow!
Een paar weken terug Ellen ten Damme en nu Peter Gabriel. Zou je dan toch echt de veertig gepasseerd moeten zijn om een beetje goede muzieksmaak te ontwikkelen.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 30 jun 2007 15:56

PascalE schreef:
KoenZ schreef:
Ik de krant zei iemand juist dat het voorprogramma een stuk frisser klonk dan de Peppers :). Het waren toch de Dirty Pretty Things? Zij zijn ook wel erg stoer :P.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 jul 2007 18:20

Rock Werchter was mega vet, prachtige sfeer, perfect weer en super bands.

Mijn top 3:

1. Metallica: super top! Metallica zag je genieten en ik zelf genoot ook enorm!

2. Marilyn Manson: Hard, shocking en enorm energiek optreden met vette show, heerlijk! Minpunt was dat tijdens de laatste 2 (vetste) liedjes het geluid wegviel en ze alleen door hun eigen versterkers speelde... :(

3. Muse: Show was goed, wel heel overdadig (voor de een is dat super voor de een iets te veel) en de muziek klonk ook heel zuiver.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 02 jul 2007 18:24

Zaterdag was de Awakenings Festival. Geniaal!! Heb de hele dag gedanst, gelachen en egoloos rondgelopen door de mensenmassa van 18.000 man. Verder erg genoten van de muziek, in een andere mindstate dan normaal, euforie en de hele dag een grijns op mijn gezicht..

AWFS + de afsluiter van Richie Hawtin (alias Plastikman) als de klapper op de vuurpijl (letterlijk :D) _O_

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 19 jul 2007 13:20

Ik ben 2 juli met mijn zus naar Il Divo geweest, we zouden de voorstelling eerder doen, maar toen heeft het er niet van mogen komen.
Leuke show, alleen wat is dat Ahoy een galmbak zeg als je voorin in de arena zit.
Ik ben wel vaker geweest, maar dan zat ik vaak achterin, en al hoewel je het podium dan niet zo goed kunt zien, de muziek klinkt stukken beter, maar evengoed niet geheel galm vrij.

miss_lisa
Bijrol
Bijrol

Bericht door miss_lisa » 21 aug 2007 12:24

ik ben met een oud buurmeisje 16 juni,naar Guus Meeuwis geweest,vondt het een acht geweldig concert.
heel gezellig was het ook.
vindt zijn muziek geweldig,
vindt zijn stem ook wel wat hebben.
weet dat ik één van de weinige ben,op dit forum.
maar was een geweldige geslaagte dag. :)

born_to_try
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door born_to_try » 23 aug 2007 16:57

Take that 2x
Backstreet Boys 5x
Solid Harmonie 2x
Frans Bauer 1x (ging mee voor mijn moeder)
Genesis 1x
Michael Bublé 2x (maar 3e keer word 10 oktober!!)

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 24 aug 2007 00:00

Ach, je moet alles een keer proberen niet? Maar VIJF keer Backstreet Boys?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 aug 2007 00:22

Tjonge, tjonge, tjonge, GROOT muziekfestival in Surhuisterveen van 's middags 1 uur tot 12 uur 's avonds, nationale en internationale bands enz. enz. enz. iiieeeuuuwww vanmiddag het programma gezien, dat wordt dus heerlijk thuis blijven, De Zeemansvrouwen uit Zuidbroek, Hawar, Folk met een eigen kleur (beetje schimmelachtig), Piratenkoor "Storm en Averij"uit (jawel) Muggenbeet! Dan nog genieten van De Wâldsilers en dan is het 6 uur en is er een lopend buffet, makkelijk hoef je er niet heen. :x Om 8 uur begint dan irish Stew en en het duo Drijfhout (het zal toch niet waar zijn?) en dan om 8 uur Rapalje pas. Het programma is geweldig!!! En voor ik het vergeet burgemeester Tjeerd van der Zwan van Achtkarspelen zal het Iers spektakel openen. Dames en Heren, Jongens en Meisjes er zijn nog genoeg kaarten hoor. :Y

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 19 nov 2007 13:27

Updeet:
HIV 2e HipHop Jam Nijverdal
Findel Kunstgras
East West Flevo Festival
Massive Attack Lowland
Spinvis Lowland
DJ Shadow Lowland
Opgezwolle Dauwpop '05 | Bevrijdingsfestival 2006
Pete Philly & Perquisite Eindhoven | Bevrijdingsfestival 2006
Âme Lowland
MSTRKRFT Lowland
Nizlopi Lowland
Pierre Bastien Lowland
Pendulum Lowland
Black Sun Empire Lowland
Noisia Lowland
Vex'd TodaysArt
Milanese TodaysArt
Kool Keith TodaysArt
Motion Man TodaysArt
The Dirty Shambles Zwolle
Sheriff of Hong Kong Zwolle
I Kissed Charles Zwolle
Ponoka Atak Enschede
This Leo Sunrise Atak Enschede
Black Feather Sparrow Atak Enschede
We Vs. Death Atak Enschede
Dennis Kunstgras '07

Binnenkort:
C-Mon & Kypski Hedon Zwolle

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 dec 2007 02:47

Eergister naar Machine Head geweest.

Shadows Fall
: Niet lang gespeeld (ja 5 bands op 1 avond he), geluid was niet optimaal (pas na The Light That Blinds) maar voor de rest een heerlijk energiek optreden. 8/10

Arch Enemy: Als je vergeet dat een vrouw het zingt dan is het nog best aan te horen, meevallertje 7/10

Dragon Force: Helemaaaaal niet mijn ding, de drums waren vet vandaar dat het punt niet onder de 0 gaat... 1/10\

Trivium: Van alle slechte verhalen over hun live peformance was er deze avond niks waar. Ze speelde elk nummer erg goed (alleen Rain vond ik wat tegenvallen, op cd mijn favoriet). Enorme meevaller! 8.5/10

Machine Head: Speelden helaas ook kort voor een echt optreden (iets meer dan een uur) maarja dit was bekend van te voren. Ze speelden eigenlijk elk nummer wat ikwilde horen en met veel passie en precisie, alleen Old haalde de zanger niet helemaal :wink: . Verder een puik optreden met als enige minpuntje dat de frontman wel erg overdreven doet met z'n gezever 9/10

Plaats reactie