Rock Werchter

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 mei 2009 13:55

Ik zal het overleggen met de ander.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 11 mei 2009 13:59

dannyB schreef:Ik zal het overleggen met de ander.
Ik heb je in ieder geval een PB gestuurd.
Ik ben al een tijdje opzoek naar twee tickets, we hadden de verkoop een beetje onderschat. Vorig jaar heb ik pas eind mei, begin juni een kaartje gekocht.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 mei 2009 14:04

Het ging dit jaar inderdaad erg snel met de kaarten. Ben blij dat wij een week voordat het uitverkocht was kaartjes hadden besteld.

En we willen inderdaad het kaartje inclusief camping verkopen. Ik overleg het nog met de ander en dan ontvang je spoedig antwoord van me.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 11 mei 2009 14:05

dannyB schreef:Voor de mensen die eerder naar Werchter (renzo?) zijn geweest: hoe streng zijn ze daar met het meenemen/gebruiken van wiet?
En ik zal hier ook meteen antwoord op geven. Het was vorig jaar absoluut geen probleem om wiet mee te nemen. De eerste dag had ik het echt heel goed verstopt, wat resulteerde in een anticlimax. Ik werd amper gefouilleerd en er waren niet eens drugshonden. :wink: De dagen daarna hebben we het gewoon in onze broekzak gedaan geloof ik. Het blowen op het terrein en in de pyramid marqee is overigens ook gewoon gedoogd.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 mei 2009 14:14

Oh, dat komt wel goed dan. Maar hebben je vrienden trouwens al een kaartje? Omdat je nu 1 kaartje wilt kopen.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 11 mei 2009 14:30

dannyB schreef:Oh, dat komt wel goed dan. Maar hebben je vrienden trouwens al een kaartje? Omdat je nu 1 kaartje wilt kopen.
Er gaat elk jaar een grote groep bekenden richting Werchter. Het is alleen een kwestie van aansluiten. Ik moet nog twee kaartjes regelen omdat mijn vriendin ook heel graag mee wil, en ook nog geen kaartje heeft. Als dit doorgaat zijn we in ieder geval al op de helft. :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 12 mei 2009 12:09

Koenz, degene die nog moest betalen heeft op het laatste moment nog het geld overgemaakt en mag dus mee. Sorry als ik je te enthousiast heb gemaakt. Succes verder met de zoektocht naar kaartjes.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 13 mei 2009 19:04

dannyB schreef:Koenz, degene die nog moest betalen heeft op het laatste moment nog het geld overgemaakt en mag dus mee. Sorry als ik je te enthousiast heb gemaakt. Succes verder met de zoektocht naar kaartjes.
Dat had ik wel zo'n beetje verwacht.Maakt verder niet uit hoor, ik kom er wel!

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 20 mei 2009 16:46

KoenZ schreef:Dat had ik wel zo'n beetje verwacht.Maakt verder niet uit hoor, ik kom er wel!
Zoals ik al zei.. Ik kom er wel! :D

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 20 mei 2009 21:33

KoenZ schreef:
KoenZ schreef:Dat had ik wel zo'n beetje verwacht.Maakt verder niet uit hoor, ik kom er wel!
Zoals ik al zei.. Ik kom er wel! :D
Nice! 2 kaarten kunnen regelen? tegen mooie prijs?

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 21 mei 2009 12:21

renzo schreef:Nice! 2 kaarten kunnen regelen? tegen mooie prijs?
Via de wachtlijst, dus tegen de normale prijs.. :T

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 21 mei 2009 15:18

KoenZ schreef:
renzo schreef:Nice! 2 kaarten kunnen regelen? tegen mooie prijs?
Via de wachtlijst, dus tegen de normale prijs.. :T

Sinds wanneer stond je er op dan? Ik sinds de eerste Dinsdag.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 21 mei 2009 16:12

Kyrill schreef:Sinds wanneer stond je er op dan? Ik sinds de eerste Dinsdag.
Ook ergens rond die tijd. Maar sowieso iedereen op de wachtlijst krijgt een mailtje wanneer er kaartjes vrijkomen. Noodzaak is om zo snel mogelijk te bellen en je creditcard gegevens bij de hand te hebben, een andere betalingsmogelijkheid is er niet.

Ik verwacht dat jij zelf nog geen mailtjes gehad hebt, anders had je waarschijnlijk niet zo gereageerd. In eerste instantie kreeg ik ook geen mailtjes, daarom heb ik naar de bestellijn gebeld (bij proximus) om een ander email adres door te geven. Nu hebben we al twee keer mail gehad.In het totaal zijn er 3 keer kaartjes vrijgekomen, een paar honderd per keer.

Ik raad je dus aan eventjes je email te controleren bij proximus en vervolgens afwachten. Ik verwacht dat er zeker nog een keer kaartjes gaan vrijkomen. Je kunt ook het Rock Werchter forum in de gaten houden, daar laten de gebruikers ook vaak direct weten dat er kaartjes zijn vrijgekomen.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 22 mei 2009 12:08

Netjes Koenz dat je nog kaartjes hebt kunnen bemachtigen. :T

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 jun 2009 12:34

Voor degene die naar Werchter gaan even een vraag. Wanneer rijden jullie aan? Donderdag in de ochtend? Woensdagavond? Ik had het met vrienden over om woensdagavond aan te rijden, omdat ik dan fijner/beter kan rijden dan zo vroeg in de ochtend met mijn gare kop, maar de vraag is waar we dan overnachten. Ik weet niet of het toegestaan is om in België in je auto te slapen op een parkeerterrein oid. Iemand een oplossing?

Plaats reactie