Rock Werchter

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 29 jun 2009 17:19

Ik heb eigenlijk geen echte timetable die ik ga naleven. Ik hebeen goed idee van wat komt en wat ik leuk vind en ga me er verder niet zo druk om maken. Vorig jaar bleek dat een planning toch niet goed na te leven valt.

Wat denken de werchterganger overigens van een meet? Zondagavond 23.20uur vooraan in de Marquee?

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 29 jun 2009 19:02

Damn, echt de beste line-up ever... Baal er nog steeds keihard van dat ik niet kan, maarja. Iedereen veel plezier, ik zal aan jullie denken als ik achter mijn geschiedenis en Duits toetsen zit ;)

Zorg dat je Placebo ziet!
En voor de rest... Ga naar The killers, Oasis, The Prodigy, Elbow, Coldplay, Nick Cave, Franz Ferdinand, Elbow, White Lies, Just Jack, Röyksopp, Boys Noize, 2mandydj's, Kings of Leon, Lily Allen, Eagles of Death Metal, Bloc Party, Nine Inch Nails, The Hickey Underworld, Tiga, Pendulum, Fleet Foxes, Amy McDonald, Mogwai en de Jeugd van Tegenwoordig natuurlijk.

Volgend jaar ga ik weer, dan gok ik in ieder geval op Muse en Massive Attack.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Rock Werchter

Bericht door El Chivo » 29 jun 2009 19:11

Fleet Foxes, Nick Cave, Mogwai, Yeah Yeah Yeahs, Nine Inch Nails, Seasick Steve, Mastodon, Ghinzu en The Hickey Underworld zou ik niet willen missen.

Maar NIN, dat maken we een paar dagen later wel goed.

Het zaterdag, pintje-pakken-naast-de-wei-plan zou er nog steeds van kunnen komen.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 29 jun 2009 19:14

KoenZ schreef:Wat denken de werchterganger overigens van een meet? Zondagavond 23.20uur vooraan in de Marquee?
Handjes in de lucht steken bij Regi? :D

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 30 jun 2009 12:35

El Chivo schreef:
KoenZ schreef:Wat denken de werchterganger overigens van een meet? Zondagavond 23.20uur vooraan in de Marquee?
Handjes in de lucht steken bij Regi? :D
Haha. Dat gaat hem dus nooit worden. :P

Ik zou het overigens wel leuk vinden als ik wat mensen van FT tegenkom/spreek.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Rock Werchter

Bericht door PascalE » 30 jun 2009 19:49

El Chivo schreef:... Mastodon...
Ben benieuwd of ze er iets van bakken, twee jaar geleden stonden ze smiddags voor een klein publiek wat ze maar half kende. En ze speelde nog eens saai en afgeraffeld ook. Ze zijn zó veel beter tijdens een normaal concert.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 30 jun 2009 23:06

dannyB schreef:Ik zou het overigens wel leuk vinden als ik wat mensen van FT tegenkom/spreek.
Volgens mij zijn wij de enige FT'ers die de Werchter wei opgaan. En mijn uiterlijk is natuurlijk een groot mysterie. Kijk maar uit naar iemand met een Ben en Jerry's Cowboy hoed met koeienpatroon... :D

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 01 jul 2009 11:59

KoenZ schreef:
dannyB schreef:Ik zou het overigens wel leuk vinden als ik wat mensen van FT tegenkom/spreek.
Volgens mij zijn wij de enige FT'ers die de Werchter wei opgaan. En mijn uiterlijk is natuurlijk een groot mysterie. Kijk maar uit naar iemand met een Ben en Jerry's Cowboy hoed met koeienpatroon... :D
El Chivo gaat tock ook? En renzo? Ik ben te herkennen aan een rood festivalmutsje van Festyland. :)

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 01 jul 2009 12:21

dannyB schreef:
KoenZ schreef:
El Chivo gaat tock ook? En renzo? Ik ben te herkennen aan een rood festivalmutsje van Festyland. :)
Aha! Rood Mutsje Festyland. Mocht ik zo iemand zien lopen begin ik als een gek "DannyB, DannyB" te roepen.

Goed, mochten er nog meer mensen gaan. Zet vooral herkenbare mutsen, hoeden, petjes of andere hoofddeksels op!

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 01 jul 2009 13:07

KoenZ schreef:
dannyB schreef:
KoenZ schreef: Volgens mij zijn wij de enige FT'ers die de Werchter wei opgaan. En mijn uiterlijk is natuurlijk een groot mysterie. Kijk maar uit naar iemand met een Ben en Jerry's Cowboy hoed met koeienpatroon... :D
Aha! Rood Mutsje Festyland. Mocht ik zo iemand zien lopen begin ik als een gek "DannyB, DannyB" te roepen.
Als dat zo moet dan doe ik net of dat ik je niet ken. :P

Ik heb net overigens een blokschema uitgeprint die iemand had gemaakt op het forum. Vind ik altijd wel fijn om te hebben. :)

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 01 jul 2009 14:23

dannyB schreef:
KoenZ schreef:
El Chivo gaat tock ook?
Ik niet, misschien zaterdag, maar dan enkel om naast het festivalterrein wat rond te lummelen.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 01 jul 2009 22:46

dannyB schreef:Als dat zo moet dan doe ik net of dat ik je niet ken. :P
Dan roep ik gewoon `Schijndel, Schijndel!!!!´

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 01 jul 2009 22:52

KoenZ schreef:
dannyB schreef:Als dat zo moet dan doe ik net of dat ik je niet ken. :P
Dan roep ik gewoon `Schijndel, Schijndel!!!!´
Hehe. Ik zal wel reageren hoor. :)

Ga nu trouwens slapen, want de wekker gaat vroeg morgen. Tot maandag en Koenz misschien tot een dezer dagen. :)

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 06 jul 2009 13:07

Weer heelhuids teruggekeerd van een veel te warm Werchter. Pfff... Barre overlevingstocht, dat was het. Maar wel met veel moois. Ik zal ergens deze week een kort verslagje schrijven van wat er positief en (vooral) negatief uitsprong op RW09.

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 06 jul 2009 21:43

El Chivo schreef:
dannyB schreef:
KoenZ schreef: Volgens mij zijn wij de enige FT'ers die de Werchter wei opgaan. En mijn uiterlijk is natuurlijk een groot mysterie. Kijk maar uit naar iemand met een Ben en Jerry's Cowboy hoed met koeienpatroon... :D
El Chivo gaat tock ook?
Ik niet, misschien zaterdag, maar dan enkel om naast het festivalterrein wat rond te lummelen.
muhaha ik was er ook. Heerlijke tijd gehad, veel moois gezien met als hoogtepunten Fleex Foxes, Oasis, KoL, Jeugd v Tegenwoordig en Elbow!

Plaats reactie