De ellende met het afwijken van intro's is dus ook dat je het hele dekselse nummer waarvan je denkt dat 't 'm eventueel zou kúnnen zijn, van begin tot eind moet beluisteren...
This is plain torture !
Had ik mij al een keer laten ontvallen dat ik bulten krijg van langdurige, extreem gillende gitaarsolo’s en meer een fan van het betere drumwerk ben ?
Touchwood schreef:De ellende met het afwijken van intro's is dus ook dat je het hele dekselse nummer waarvan je denkt dat 't 'm eventueel zou kúnnen zijn, van begin tot eind moet beluisteren...
This is plain torture !
Had ik mij al een keer laten ontvallen dat ik bulten krijg van langdurige, extreem gillende gitaarsolo’s en meer een fan van het betere drumwerk ben ?
Zo hoor je nog eens iets toch?
Maar de meeste liedjes zijn bekender dan je denkt. Er zitten zelfs 2 Nederlandse meervoudige top 40 vullers bij!
Zeurdoos schreef:Pff, stelletje mieren#!%^% daar bij Youtube.... Ik zal het filmpje vanavond eens proberen te fixen, of anders op 'n andere plek dumpen.
Auteursrecht Smauteursrecht
Had ik ook last van, nog vóór ik hem hier gepost kreeg... gelukkig is de oplossing ervoor perfect te vinden op... youtube
Graag fixen, trouwens, want ik heb hem nog maar 1 keer gehoord
Zeurdoos schreef:Pff, stelletje mieren#!%^% daar bij Youtube.... Ik zal het filmpje vanavond eens proberen te fixen, of anders op 'n andere plek dumpen.
Auteursrecht Smauteursrecht
Had ik ook last van, nog vóór ik hem hier gepost kreeg... gelukkig is de oplossing ervoor perfect te vinden op... youtube
Graag fixen, trouwens, want ik heb hem nog maar 1 keer gehoord
Kan niet eerder dan (hopelijk) vanavond helaas, maar als 't allemaal wat krap wordt verplaats ik gewoon de deadline
Je hoeft niks aan je quiz te veranderen, enkel de beslissing "aanvechten" op youtube. Staat perfect uitgelegd op youtube zelf (doe maar een search op "copyright" of zo), en het werkt meteen
7 lijstjes binnen, en alleen fragment 6 is nog niet geraden!
Tip: De (opvallende) gitarist die deze solo speelt komt uit een, tijdens de jaren 90, heel bekende groep uit LA. De groepsnaam lijkt enigszins op de band waar hij op dit moment inzit, en waar ook dit fragment uit komt.