Gefeliciteerd Touchwood.
Leuke ronde, kwam er vandaag achter dat je ze, op de Stray Cats na, allemaal voorbij kon horen komen als je op YouTube zocht op "Greatest Guitar Solos." Dat heeft me wel alsnog het goede antwoord op nr. 9 opgeleverd.
hadiederk schreef:Gefeliciteerd Touchwood.
Leuke ronde, kwam er vandaag achter dat je ze, op de Stray Cats na, allemaal voorbij kon horen komen als je op YouTube zocht op "Greatest Guitar Solos." Dat heeft me wel alsnog het goede antwoord op nr. 9 opgeleverd.
Niet vreemd, ze stonden ook allemaal in Guitar Worlds top 100 greatest guitar solo's, waar ik zelf voor inspiratie ook even in gekeken heb. Al zijn het wel allemaal solo's (en nummers) die ik zelf al waardeerde.
Ja, erg hè, ik geneer me dood… NOT ! Ik had overigens ook niet verwacht dat ik ze nu alle tien goed zou hebben, had op de valreep nog wat aangevuld en gewijzigd maar was geenszins over alles even zeker.
Belachelijk, ik op de eerste plek dit keer, hoe kan dat nou weer. Jullie hebt je best gewoon niet gedaan dat kan niet anders.
El Chivo schreef:
Volop bezig met een nieuwe ronde trouwens, misschien vandaag nog, maar waarschijnlijk pas morgenavond online (ga nog naar District 9 ook vanavond)
Ik herken er eentje vaag, maar daar ga ik in geen jaren een naam aan verbinden.
Als niemand zich trouwens aanmeldt tegen die tijd wil ik wel een van de twee laatste rondes ook doen. Ik scoor toch nooit genoeg punten dat dat een verschil maakt.
Zo, de gitaarsolo's gemist... Dan maar flink scoren in de nieuwe ronde. Nou ja, flink... Zo'n 3 a 4 weet ik en een 2-tal zit in de categorie "herkenning". Wel 'n leuk mixje zo bij elkaar Chivo!