Muziek discussie groep

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 29 mar 2010 12:55

Axeqlusive schreef:Subtiliteit is niet echt wat voor jou hè Kyrill?
Kom je daar nu pas achter? :wink:

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 29 mar 2010 12:56

Nee, alweer!

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 29 mar 2010 13:15

Ik en subtitiliteit is als olie en vuur :wink:

Maar wat valt er hier dan subtiel te doen :-?

In plaats van dat men nou eens concreet zeggen wat ze bedoelen zou hoop verwarring schelen!

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 29 mar 2010 13:18

Ik ben tegen overlap en voor meer tijd (10 dagen of zelfs 2 weken). Ik zal zo The Stone Roses nog eens luisteren en dan hier wat neer kalken.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 29 mar 2010 14:53

PascalE schreef:Ik ben tegen overlap en voor meer tijd (10 dagen of zelfs 2 weken). Ik zal zo The Stone Roses nog eens luisteren en dan hier wat neer kalken.
Yep, 2 weken is beter, dat rekent makkelijker ;)

zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door zvorod » 29 mar 2010 17:20

Zeurdoos schreef:
PascalE schreef:Ik ben tegen overlap en voor meer tijd (10 dagen of zelfs 2 weken). Ik zal zo The Stone Roses nog eens luisteren en dan hier wat neer kalken.
Yep, 2 weken is beter, dat rekent makkelijker ;)
Met het gevaar in herhaling te vallen:

:Y

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 30 mar 2010 16:01

Ik heb zitten nadenken en een week is goed genoeg. Het is naar mijn mening ook niet echt een geldig excuus om te zeggen dat je er niet aan toe bent gekomen het album omdat deze toevallig iets later in de circulatie is gegaan. Dat was bij de vorige albums ook niet het geval en toen hadden als nog veel mensen het niet geluisterd.

Deze week is dus mening geven over Axe zijn album: [bMichael Hutchence-Michael Hutchence[/b] wanneer je echter je mening wilt geven mag je zelf weten als het maar tot Zondag 23:59 is. @ mensen als PascalE en anderen je mening over album van Patrob is niet meer nodig.

Op een ander forum is er nooit problemen mee geweest met een week luisteren. Moet nu gewoon even stevig het heft in handen nemen. Ik heb zojuist Remon GPB-t voor zijn album dat ik de link liefst vandaag nog ontvang. En dan zal ik hem weer naar iedereen doorsturen. Als je te weinig tijd hebt voor een album geef dit dan liefst van te voren aan. 1-3x luisteren van een album is al genoeg voor een mening dus geef die ajb dan ook.

De discussie over Agalloch van tijdje terug was erg leuk ik hoop snel weer eentje mee te maken over Axe zijn keuze of die van Remon komende week.
Laatst gewijzigd door Kyrill op 30 mar 2010 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 30 mar 2010 16:12

Kyrill... Michael Hutchence! :)

Enne wat ben je streng zeg.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 30 mar 2010 16:21

Ik moet wel. En zo streng ben ik niet als mensen om wat voor reden ook niet kunnen luisteren of mening geven mogen ze best een weekje overslaan. Het moet alleen niet te gek worden. Er zijn genoeg mensen die trouw hun mening hebben gegeven maar ook mensen die het nog 0 of misschien 1x pas gedaan hebben.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Al heb je hem maar 1x geluisterd zelfs dan kan je al je mening geven. 1x meer vragen we hier niet :wink: . Vind gewoon jammer dat we met veel deelnemers zijn en maar een klein select groepje echt meedoet...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 mar 2010 16:27

Maar wat voor waarde heeft een mening na één luisterbeurt? Het heeft bij mij bijvoorbeeld soms jaren geduurd voordat ik enkele topfavorieten van nu ging waarderen.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 30 mar 2010 16:58

Colonel_Kurz schreef:Maar wat voor waarde heeft een mening na één luisterbeurt? Het heeft bij mij bijvoorbeeld soms jaren geduurd voordat ik enkele topfavorieten van nu ging waarderen.
Als waarde dat de drempel wat lager ligt..
Ja dat kan jaren duren maar dat soort tijd hebben we gewoon niet ;)
Ik heb het liefst dat mensen een album 2-5x of meer luisteren. Alleen dan maar liever 1x luisteren dan helemaal geen mening geven wat nu veelal het geval lijkt te zijn :wink:

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 30 mar 2010 17:22

Zou het niet kunnen zijn dat het “probleem” zich vooral voordoet omdat er week in, week uit iets later wordt begonnen met het mening neerzetten / beginnen met het nieuw album luisteren.

En als dat de oorzaak is ga je dat allicht niet oplossen met een verlenging naar twee weken luisteren: het gaat gewoon wat langer duren tot we weer in een situatie zitten dat de meerderheid pas tegen het einde van de voorziene luisterperiode effectief aan het album begint en pas tegen het einde van de discussieperiode zijn mening plaatst.

Dan denk ik dat eens om de 3-4 weken een inhaalweekje inlassen (en dan dus eens af en toe twee weken geven om het album te bespreken) effectiever is.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 30 mar 2010 18:32

Ik heb dit topic de laatste tijd niet echt in de gaten gehouden, maar ik zal mijn album (weet het nog niet zeker) vanavond doorgeven.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 30 mar 2010 22:56

Kyrill schreef:@ mensen als PascalE en anderen je mening over album van Patrob is niet meer nodig.
Er... oke.

zvorod
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door zvorod » 30 mar 2010 23:37

Wat? Ik wil àlle meningen lezen over de albums die we hier uitproberen, zelfs al worden ze -oh ramp- na zondag middernacht gegeven.

Om een échte mening over een album te hebben, heb ik toch wel minstens 3 luisterbeurten nodig (tenzij het volstrekt kak is :) ). En dan kan een weekje wel eens krap uitvallen voor mij.

Plaats reactie