Beste videoclip
Alle clips van Tool, Björk en natuurlijk Aphex Twin.
Verder:
Burning inside, just one fix en new world order van Ministry
Alanis Morisette van Wesley ( of hoe die dan ook heet ) briljante clip, jammer dat die vorig jaar overleden is.
De VPRO opname van het nummer Junkyard van the Birhday Party. Is eigenlijk geen clip maar zwaar weird om naar te kijken, vooral de bassist, voor degenen die weten over welke clip ik het heb. En Nick Cave als junk ziet er ook grappig uit.
Sugar cane van Sonic Youth.
I want to break free van Queen.
You spin me right round van Dead or Alive
Die clip van Massive Attack met die man zonder benen op een skateboard. Toendertijd (rond de golf oorlog) heette de band massive.
When the lady smiles van the golden earring is ook erg goed.
Billy Jean van Michael Jackson.
En nu stop ik er maar mee, omdat ik geen clips meer weet te bedenken, die goed zijn.
Oh ja en natuurlijk nog 911 is a joke van public enemy en intergalactic planetary van the beastie boys en devils haircut van Beck en liar van the rollins band en wuthering heights van kate bush en Winona's big brown beaver ( waar krijg je zulke hoeden toch) en Jerry was a racecar driver van Primus en en en... en nog veel meer.
Verder:
Burning inside, just one fix en new world order van Ministry
Alanis Morisette van Wesley ( of hoe die dan ook heet ) briljante clip, jammer dat die vorig jaar overleden is.
De VPRO opname van het nummer Junkyard van the Birhday Party. Is eigenlijk geen clip maar zwaar weird om naar te kijken, vooral de bassist, voor degenen die weten over welke clip ik het heb. En Nick Cave als junk ziet er ook grappig uit.
Sugar cane van Sonic Youth.
I want to break free van Queen.
You spin me right round van Dead or Alive
Die clip van Massive Attack met die man zonder benen op een skateboard. Toendertijd (rond de golf oorlog) heette de band massive.
When the lady smiles van the golden earring is ook erg goed.
Billy Jean van Michael Jackson.
En nu stop ik er maar mee, omdat ik geen clips meer weet te bedenken, die goed zijn.
Oh ja en natuurlijk nog 911 is a joke van public enemy en intergalactic planetary van the beastie boys en devils haircut van Beck en liar van the rollins band en wuthering heights van kate bush en Winona's big brown beaver ( waar krijg je zulke hoeden toch) en Jerry was a racecar driver van Primus en en en... en nog veel meer.
- bondgirl_2170
- Bijrol
- Fish In A Barrel
- Figurant
- Contacteer:
Ik heb de link al 's op een ander topic gezet. Maar als je de clip nog 's wilt zien:gert schreef:Mijn absolute favoriet is Fatboy Slim's clip met Christopher Walken: goed nummer en een waanzinnige CW
http://www.astralwerks.com/fbs/woc/
Hmmm, hier moet ik eigenlijk even over nadenken. Maar zo uit m'n hoofd:
- clips van Björk in het algemeen (ik denk nu even aan All Is Full Of Love, met die twee robotvrouwen).
- Don't Be Light van Air.
- Why Does My Heart Feel So Bad? van Moby
- Bitter Sweet Symphony van The Verve
- Tonight, Tonight van The Smashing Pumpkins
- clips van Björk in het algemeen (ik denk nu even aan All Is Full Of Love, met die twee robotvrouwen).
- Don't Be Light van Air.
- Why Does My Heart Feel So Bad? van Moby
- Bitter Sweet Symphony van The Verve
- Tonight, Tonight van The Smashing Pumpkins
coolRozo schreef:Ik heb de link al 's op een ander topic gezet. Maar als je de clip nog 's wilt zien:gert schreef:Mijn absolute favoriet is Fatboy Slim's clip met Christopher Walken: goed nummer en een waanzinnige CW
http://www.astralwerks.com/fbs/woc/

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Was het niet zo dat er vier verschillende eindes bestonden?Fish In A Barrel schreef:De beste clip vind ik die van The Cardigans, My favourite Game. De clip veroorzaakte veel ophef maar werd wel het meeste gedraaid. In de clip rijd Nina met een oud wrak andere mobilisten van de weg en voetgangers onderste boven. Op het einde reed ze zich te pletter op het busje van haar bandlieden.
Heeft iemand hier een link van?Colonel_Kurz schreef:Was het niet zo dat er vier verschillende eindes bestonden?Fish In A Barrel schreef:De beste clip vind ik die van The Cardigans, My favourite Game. De clip veroorzaakte veel ophef maar werd wel het meeste gedraaid. In de clip rijd Nina met een oud wrak andere mobilisten van de weg en voetgangers onderste boven. Op het einde reed ze zich te pletter op het busje van haar bandlieden.
Niet alleen vier verschillende eindes geloof ik. De gekuiste versie had de beelden waarin Nina andere mobilisten van de weg en voetgangers ondersteboven reed, geschrapt. Anders mocht hij natuurlijk niet op MTV uitgezonden worden...Colonel_Kurz schreef:Was het niet zo dat er vier verschillende eindes bestonden?Fish In A Barrel schreef:De beste clip vind ik die van The Cardigans, My favourite Game. De clip veroorzaakte veel ophef maar werd wel het meeste gedraaid. In de clip rijd Nina met een oud wrak andere mobilisten van de weg en voetgangers onderste boven. Op het einde reed ze zich te pletter op het busje van haar bandlieden.
Gave clip, maar jammer dat die Tatoo zo afgaf op de lederen bekleding, erg slordigash_ schreef:Niet alleen vier verschillende eindes geloof ik. De gekuiste versie had de beelden waarin Nina andere mobilisten van de weg en voetgangers ondersteboven reed, geschrapt. Anders mocht hij natuurlijk niet op MTV uitgezonden worden...Colonel_Kurz schreef:Was het niet zo dat er vier verschillende eindes bestonden?Fish In A Barrel schreef:De beste clip vind ik die van The Cardigans, My favourite Game. De clip veroorzaakte veel ophef maar werd wel het meeste gedraaid. In de clip rijd Nina met een oud wrak andere mobilisten van de weg en voetgangers onderste boven. Op het einde reed ze zich te pletter op het busje van haar bandlieden.