Een forum - waarom eigenlijk?

Bespreek het actuele nieuws.
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 24 feb 2004 16:54

Bolo schreef:
emperor schreef:Waarschijnlijk heeft dit te maken met het ontbreken van het traditionele bewaken van je territorium,immers je hebt niet echt iets te bewaken,niemand bevindt zich in je directe omgeving op het forum,zodoende zal niemand zich echt snel persoonlijk aangevallen voelen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. :}
Ja, maar daar groei je overheen. :wink:

FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door FuzzyWuzzy » 24 feb 2004 17:01

Mijn voornamelijkste reden is verveling en informatie opdoen.
"Knowledge is power" :Y

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 24 feb 2004 17:20

emperor schreef:
Bolo schreef:
emperor schreef:Waarschijnlijk heeft dit te maken met het ontbreken van het traditionele bewaken van je territorium,immers je hebt niet echt iets te bewaken,niemand bevindt zich in je directe omgeving op het forum,zodoende zal niemand zich echt snel persoonlijk aangevallen voelen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. :}
Dat klinkt erg volwassen... moet ik toch ook eens leren... :wink:

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 24 feb 2004 17:21

Bolo schreef:
emperor schreef:
Bolo schreef: Er zijn natuurlijk uitzonderingen. :}
Dat klinkt erg volwassen... moet ik toch ook eens leren... :wink:
pas je op dat je niets verrekt?

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 24 feb 2004 17:25

Ha. Ha. Ha.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 24 feb 2004 18:03

Laughing Out Loud.
:D

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 26 feb 2004 14:41

Ik heb gewoon geen vrienden. Anders had ik wel Social Elephant geheten...

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 26 feb 2004 15:03

hermit elephant schreef:Ik heb gewoon geen vrienden. Anders had ik wel Social Elephant geheten...
tenminste iemand die eerlijk is :T

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 26 feb 2004 18:32

ruben schreef:
hermit elephant schreef:Ik heb gewoon geen vrienden. Anders had ik wel Social Elephant geheten...
Of juist niet? want is een forum niet een plek waar je iemand kan zijn die je niet bent, maar eigenlijk had willen zijn?

(niet dat ik Capone wil zijn, maar ik heb een fascinatie voor de maffia en dat uit ik hiermee.)

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 26 feb 2004 19:11

Capone schreef:Of juist niet? want is een forum niet een plek waar je iemand kan zijn die je niet bent, maar eigenlijk had willen zijn?

(niet dat ik Capone wil zijn, maar ik heb een fascinatie voor de maffia en dat uit ik hiermee.)
Ergens door gefascineerd zijn, of een andere persoon willen zijn, zijn twee dingen.
Het kan wel zijn dat je door een persoon zo gefascineerd raakt,dat je op hem/haar wil lijken qua uiterlijk en gedrag.
Dit wordt meestal door de buitenwereld in meerder of mindere mate vaak als lachwekkend beschouwd,men ziet dit vaak met (pop)idolen gebeuren,ook wel met filmsterren.
Het is mischien een tijdelijke uiting van je gevoelens die je op dat moment verbinden met een persoon,maar later ontdek je eigenlijk dat je die andere persoon niet meer nodig hebt om op te lijken,dan wil je gewoon jezelf zijn, op het forum, en in het normale leven.

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 26 feb 2004 19:14

emperor schreef:Ergens door gefascineerd zijn, of een andere persoon willen zijn, zijn twee dingen.
Het kan wel zijn dat je door een persoon zo gefascineerd raakt,dat je op hem/haar wil lijken qua uiterlijk en gedrag.
Dit wordt meestal door de buitenwereld in meerder of mindere mate vaak als lachwekkend beschouwd,men ziet dit vaak met (pop)idolen gebeuren,ook wel met filmsterren.
Het is mischien een tijdelijke uiting van je gevoelens die je op dat moment verbinden met een persoon,maar later ontdek je eigenlijk dat je die andere persoon niet meer nodig hebt om op te lijken,dan wil je gewoon jezelf zijn, op het forum, en in het normale leven.
Das ook waar...
Ik bedoelde dus dat je je op een forum anders voor kan doen als dat je bent...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 26 feb 2004 19:21

Capone schreef:
emperor schreef:Ergens door gefascineerd zijn, of een andere persoon willen zijn, zijn twee dingen.
Das ook waar...
Ik bedoelde dus dat je je op een forum anders voor kan doen als dat je bent...
Ja, maar de manier waarop je je 'anders' voordoet, is dat eigenlijk niet gewoon een deel van jezelf, wat door het forum naar boven komt..(zoals men zichzelf op het forum manifesteerd)
tenzij je natuurlijk opzettelijk dingen gaat vertellen die een ander persoon gedaan heeft,dus als jij als een drugdealer wil overkomen (ik zeg maar wat) en je vertelt er allerlei dingen omheen, ja, dan kan je dat doen natuurlijk,maar meestal zijn die verhalen niet geloofwaardig genoeg om lang te boeien.
Of bedoel je soms de klassieke chat leugens?,zo van ik ben een bodybuilder enz. en dan blijkt het een iel mannetje te zijn in het echt..
Geeft weer wat om over na te denken.

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 26 feb 2004 19:36

Capone schreef:
ruben schreef:
Of juist niet? want is een forum niet een plek waar je iemand kan zijn die je niet bent, maar eigenlijk had willen zijn?

Nee hoor, als ik IRL wel vrienden had, zou ik niet de hele dag op zo'n forum gaan zitten doen alsof ik ze niet had. Dan zou ik ze toch snel kwijt zijn...

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 26 feb 2004 20:15

emperor schreef:Ja, maar de manier waarop je je 'anders' voordoet, is dat eigenlijk niet gewoon een deel van jezelf, wat door het forum naar boven komt..(zoals men zichzelf op het forum manifesteerd)
tenzij je natuurlijk opzettelijk dingen gaat vertellen die een ander persoon gedaan heeft,dus als jij als een drugdealer wil overkomen (ik zeg maar wat) en je vertelt er allerlei dingen omheen, ja, dan kan je dat doen natuurlijk,maar meestal zijn die verhalen niet geloofwaardig genoeg om lang te boeien.
Of bedoel je soms de klassieke chat leugens?,zo van ik ben een bodybuilder enz. en dan blijkt het een iel mannetje te zijn in het echt..
Geeft weer wat om over na te denken.
Klopt helemaal... :T
hermit elephant schreef:Nee hoor, als ik IRL wel vrienden had, zou ik niet de hele dag op zo'n forum gaan zitten doen alsof ik ze niet had. Dan zou ik ze toch snel kwijt zijn...
Ik wist niet dat je de hele dag op dit forum zit... :)

Maar je hebt gelijk...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 26 feb 2004 20:33

Maar het is leuk dat het er is,en op een gegeven moment wordt het iets vertrouwds,dat is leuk.

Plaats reactie