Een forum - waarom eigenlijk?

Bespreek het actuele nieuws.
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 26 feb 2004 20:34

FuzzyWuzzy schreef:Mijn voornamelijkste reden is verveling en informatie opdoen.
"Knowledge is power" :Y
Inderdaad.

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 26 feb 2004 21:04

Ja waarom eigelijk een forum?

Ehm.. Het is leuk..... Je leert mensen kennen die dezelfde intresses hebben als jezelf..... Je kan er dingen van leren....Je kan met mensen over dingen dicusièren waar je misschien niet zo snel in het dagelijks leven over wilt praten of ja teveel om op te noemen waarom je een forum zou kunnen beginnen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 26 feb 2004 21:09

Je kan wel een forum beginnen,maar een forum op zich is eigenlijk niks,het zijn de bezoekers die er iets van maken.

FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door FuzzyWuzzy » 26 feb 2004 22:21

emperor schreef:Je kan wel een forum beginnen,maar een forum op zich is eigenlijk niks,het zijn de bezoekers die er iets van maken.
Zonder leerlingen is er geen school :)

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 27 feb 2004 09:51

emperor schreef:Of bedoel je soms de klassieke chat leugens?,zo van ik ben een bodybuilder enz. en dan blijkt het een iel mannetje te zijn in het echt...
Ik ben trouwens echt een bodybuilder! :Y Die biceps van mij, daar trek je wit van weg! Heb ook een IQ van 169, by the way. Vandaar ook dat ik mezelf niet voor de gek kan houden: ik zit hier toch echt om mezelf het idee te geven dat ik iets voorstel.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 27 feb 2004 11:01

Bolo schreef:
emperor schreef:Of bedoel je soms de klassieke chat leugens?,zo van ik ben een bodybuilder enz. en dan blijkt het een iel mannetje te zijn in het echt...
ik zit hier toch echt om mezelf het idee te geven dat ik iets voorstel.
ai...jammer joh

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 27 feb 2004 11:06

Bolo schreef:
ik zit hier toch echt om mezelf het idee te geven dat ik iets voorstel.
ai...jammer joh

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 27 feb 2004 17:12

Bij mij zijn forums de bedoeling om contact te hebben met mensen, wat in het dagelijks leven helaas niet vaak gebeurt, tenminste niet als je het over kunst, cultuur of iets anders wilt hebben dan de dagelijkse boodschappen en het wel en wee der kinderen. Ik ben niet zo'n zeeppoedervrouw (zoals ik ze dan noem). En chatten is niets voor mij, zoiets van "hi, hoe is 't" en dan maar dooremmeren met korte zinnetjes, waarbij ook volgens mij erg veel wordt gedaan aan zelfverering en leugens, ik hoor het weleens van lui die dat doen, "ik heb lekker gezegd dat ik 21 was" Yak!!! }:

Natuurlijk wordt ook hier op de forums weleens melig gedaan, maar dat is geen punt, en een felle discussie ook niet.

Ik schrijf hier zoals ik ben, en ik neem aan dat de meesten dat wel doen, zelfs met de berichtjes merk je snel genoeg wie je meer aanstaat wat reacties betreft. Het is voor mij in ieder geval héél prettig dat deze forums er zijn, je kunt je echte mening kwijt zonder op je woorden te hoeven passen, en altijd stomme spelletjes spelen verveeld snel.

Eigenlijk is het met de forums zo, dat als je er een poosje aan mee doet het net is of je er een heel stel kennissen bij hebt gekregen. :T

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 27 feb 2004 17:17

Bolo schreef:Ik ben trouwens echt een bodybuilder! :Y Die biceps van mij, daar trek je wit van weg! Heb ook een IQ van 169, by the way. Vandaar ook dat ik mezelf niet voor de gek kan houden: ik zit hier toch echt om mezelf het idee te geven dat ik iets voorstel.
ach,als jij er gelukkiger van wordt...be my guest. :D

Wiggly
Bijrol
Bijrol

Bericht door Wiggly » 19 mar 2004 15:46

ach,als jij er gelukkiger van wordt...be my guest. :D
:D

Een forum is gewoon een excuus om je werk uit te stellen

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 19 mar 2004 15:56

Wiggly schreef:Een forum is gewoon een excuus om je werk uit te stellen
M'n werk .... That reminds me ....

Gods Lonely Man
Filmster
Filmster

Bericht door Gods Lonely Man » 17 mei 2004 14:32

Bolo schreef:Ik ben trouwens echt een bodybuilder! :Y Die biceps van mij, daar trek je wit van weg!
FOTO! :Y :~

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 17 mei 2004 15:34

Gods Lonely Man schreef:
Bolo schreef:Ik ben trouwens echt een bodybuilder! :Y Die biceps van mij, daar trek je wit van weg!
FOTO! :Y :~
Afbeelding

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 mei 2004 15:39

Bolo, mooie foto, maar aan die wespensteek is wel wat te doen hoor, daar heb je "prikweg" voor. :D

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 mei 2004 15:42

Ehhh... Bolo, er is iets fout gegaan met het doorlinken van dat plaatje. Je bedoelde natuurlijk dit plaatje:
Afbeelding

Plaats reactie