Een forum - waarom eigenlijk?

Bespreek het actuele nieuws.
ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 17 mei 2004 15:44

dus niet he.
Gelukkig heb ik bewijzen!!!
deze foto heb ik gemaakt op de laatste FT bijeenkomst (Seven Samurai)

Afbeelding

bolo is de snorremans

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 mei 2004 15:45

Deze foto zal het zijn, alleen dan helpt er niets meer tegen. :D

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 mei 2004 15:47

Ik ben diegene die geheel in het zwart is gekleed.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 mei 2004 15:49

ruben schreef:dus niet he.
Gelukkig heb ik bewijzen!!!
deze foto heb ik gemaakt op de laatste FT bijeenkomst (Seven Samurai)

Afbeelding

bolo is de snorremans
:oops: deze foto kwam vòòr mijn berichtje, dit ziet er allemaal gezond uit, geen vetzucht te zien, èchte krachtpatsers, ik ben blij dat ik geen ruzie met jullie heb. :D

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 17 mei 2004 16:59

Mijn reden waarom ik fora's bezoek is omdat:
- Kennis ontvangen en geven (knowledge is power, but love and knowledge is the absoluut power)
- Lachen
- Discusseren
- Zit op kamers in Wageningen, mijn vrienden zitten allemaal in Hengelo, ik heb soms (soms wel vaker) het behoefte om met iemand te praten.
Soms kan het lekker zijn om met iemand te praten die je niet kent. Vooral over jouw gevoelens. (heb ik tenminste...)
Dat kan ik soms bij jullie, dus zie ik jullie ook als een soort vrienden groep, wanneer is iemand eigenlijk je vriend? (Ik heb wel een bepaalde gedachte over de definitie van een vriend, maar ik wil het van jullie horen wat dat volgens jullie is..)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 mei 2004 01:16

Konami schreef:Mijn reden waarom ik fora's bezoek is omdat:
- Kennis ontvangen en geven (knowledge is power, but love and knowledge is the absoluut power)
- Lachen
- Discusseren
- Zit op kamers in Wageningen, mijn vrienden zitten allemaal in Hengelo, ik heb soms (soms wel vaker) het behoefte om met iemand te praten.
Soms kan het lekker zijn om met iemand te praten die je niet kent. Vooral over jouw gevoelens. (heb ik tenminste...)
Dat kan ik soms bij jullie, dus zie ik jullie ook als een soort vrienden groep, wanneer is iemand eigenlijk je vriend? (Ik heb wel een bepaalde gedachte over de definitie van een vriend, maar ik wil het van jullie horen wat dat volgens jullie is..)
Ook ik zie hier de meesten als een soort vrienden, vooral omdat je je kan uiten over je ware gevoelens, en eerlijk kunt zijn, niet te hoeven meepraten omdat ze je niet begrijpen, en vaak een eerlijk antwoord krijgt. Op de topics van FilmTotaal kan je veel leren van anderen, en soms kan je zelf iets aangeven, maar ook wel lachen, en vooral dat is belangrijk.

Mijn definitie van een èchte vriend/vriendin is: iemand waar je je vreugde èn verdriet mee kan delen, waar je mee kunt praten, lachen èn huilen. Zelfs een stevige woordenwisseling mee kunt hebben zonder dat de vriendschap daar onder lijdt, elkaar steunen in moeilijkheden. Kortom iemand die je nooit zal vergeten wat er ook gebeurt. :Y

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 18 mei 2004 10:16

damn...dan heb ik echt geen vrienden :)

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 mei 2004 10:18

Klein Orkest zong het ooit treffend voor mij: "Vriendschap dat moet lopen, we zien elkaar wel weer"

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 mei 2004 12:52

Bukowski schreef:Klein Orkest zong het ooit treffend voor mij: "Vriendschap dat moet lopen, we zien elkaar wel weer"
Helemaal waar, het is ook niet zo dat echte vrienden aan elkaar moeten plakken, maar dat je weet dat ze er zijn! En dat je op elkaar kunt bouwen, als het in wat voor situatie ook, nodig is. Hetzij in vreugde, hetzij in verdriet.

einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door einstein » 18 mei 2004 15:59

Bukowski schreef:Klein Orkest zong het ooit treffend voor mij: "Vriendschap dat moet lopen, we zien elkaar wel weer"
ik vindt die van Het Goede Doel ook wel pakkend:

Vriendschap is een illusie

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 16:16

Vrienden voor het leven,
zijn aan sommigen gegeven,
want je moet ook kunnen vergeven...

Heb ik ooit een keer gelezen of zelf geschreven, kan me niet meer herinneren...

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 mei 2004 16:31

einstein schreef:

Pakkend misschien maar spreekt mij niet aan. Ik hoop nooit zo verbitterd te worden.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 mei 2004 16:37

Bukowski schreef:
einstein schreef:

Pakkend misschien maar spreekt mij niet aan. Ik hoop nooit zo verbitterd te worden.
Nou ik ook niet Bukowski, ik ben blij dat ik enkele héél goede vrienden/vriendinnen heb, het zijn er niet veel, maar echte vriendschap moet je koesteren. Het liedje is goed, maar waarom vriendschap is een illusie :-? Echt wel verbitterd, en nog zo jong. :Y

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 18 mei 2004 17:07

Misschien door onze eigen verwachting patroon van een ander/vriend...
Soms doe je veel voor ze, dan kun je een keer een gunst verwachten... en je krijgt het niet, ook niet na enkele keren...
Sommige gasten kunnen dan denken: vriendschap is een illusie

Heb ik vroeger ook enkele keren gehad, maar het was gewoon mijn fout, men moet nooit iets verwachten van iemand, maar verwacht altijd het onverwachte... een beetje paradox, lijkt me... [of haal ik nou iets door elkaar? :oops: ]

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 mei 2004 17:13

Konami schreef:Misschien door onze eigen verwachting patroon van een ander/vriend...
Soms doe je veel voor ze, dan kun je een keer een gunst verwachten... en je krijgt het niet, ook niet na enkele keren...
Sommige gasten kunnen dan denken: vriendschap is een illusie

Heb ik vroeger ook enkele keren gehad, maar het was gewoon mijn fout, men moet nooit iets verwachten van iemand, maar verwacht altijd het onverwachte... een beetje paradox, lijkt me... [of haal ik nou iets door elkaar? :oops: ]
Het zijn volgens mij inderdaad de verwachtingen die een vriendschap (eigenlijk iedere relatie) kapot kunnen maken. Iedereen kent het wel: ik heb de vorige keer gebeld dus nu is het zijn/haar beurt. Ik denk dan: als je hem/haar wilt spreken bel dan gewoon zelf - niet zo moeilijk doen of met andere woorden "vriendschap dat moet lopen, we ...." :)

Plaats reactie