Flinke dosis koffie minder effectief dan gedacht

Bespreek het actuele nieuws.
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 23 aug 2007 20:28

André van Helvoort schreef:Nou die werkplek waar ik dan mee bezig ben kan ik niet vergeten als er iets is waar ik die dag niet uitgekomen ben of hoe ik iets moet maken, meestal gaat het de heledag wel goed maar als ik dan opbed lig komt dat meestal weer naar boven drijven. :x .

Ach ja ik moet er maar mee leren leven, en waar ging dit topic ook weer over koffie of slapen.
haha, ja over koffie...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 12 dec 2007 10:07

koffie is een drug..dat weet ik nu zeker, gisteravond geen koffie genomen en vandaag dus koppijn, beetje misselijk..altijd als ik geen koffie heb gehad de avond ervoor valt me op..nu had ik per experiment expres gisteravond geen koffie gezet..en vandaag dus..koppijn en een beetje misselijkheid en algehele maleise..net of je een kater hebt....ik ben dus verslaafd aan cafeïne..koffie is dus echt verslavend.
Gauw wat zetten.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 12 dec 2007 11:15

Leuk dat idee dat je 20 minuutjes moet slapen en dat dat veel effectiever is, maar voor ik slaap ben ik meestal al anderhalf uur verder...dus dan doen die twintig minuutjes niet echt veel he? :P

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Flinke dosis koffie minder effectief dan gedacht

Bericht door Bilbo » 23 mei 2012 21:45

Ja man, neem dan ook cola zero van de Lidl. Ben daardoor van 's avonds 10 tot 's ochtends 6 klaarwakker geweest, leuk dat }:

bobocad
Regisseur
Regisseur

Re: Flinke dosis koffie minder effectief dan gedacht

Bericht door bobocad » 29 jun 2012 22:58

einstein schreef: een dutje van twintig minuten driemaal zo veel effect heeft als drie stevige koppen koffie.
[/b]
Dat heet toch een Power nap

Was nog laatst in het nieuws geweest. Voor de nachtdienst schijnt dat ook te werken.

http://www.personeelsnet.nl/bericht/min ... -powernap/

Plaats reactie