Wat zou jij doen?

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 19 dec 2005 12:30

Als ik iemand iets wil mailen doe ik dat NU wel, en niet over 30 jaar.
Daar zie ik het nu niet echt van in. Net als dborhem vraag ik mij af met welke reden een mens na zoveel jaar pas een mail wil ontvangen van zichzelf of dat anderen het dan pas krijgen.....

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 dec 2005 13:24

Misschien omdat mensen nu eenmaal vreemde wezens zijn? Er zijn al heel veel mails binnen bij die bedrijven. Er zullen ook beslist mensen zijn die nu niets durven zeggen en na hun dood iemand ongezouten de waarheid zeggen, maar ook dat vind ik onzin, doe dat dan nu. :Y

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 19 dec 2005 13:27

Was voor Bernhard wel handig geweest :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 dec 2005 13:38

Il Padrino schreef:Was voor Bernhard wel handig geweest :lol:
Die had alles al geregeld zonder mail, hij heeft allerlei dingen voor zijn dood opgeschreven die na zijn dood gepubliceerd mochten worden, vind ik op zich een beter idee. :Y

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 19 dec 2005 14:35

Je moet van je hart geen moordkuil maken. Zeg gewoon wat je op je lever hebt, dan zul je af en toe eens een boze blik krijgen,maar kun je jezelf wel recht in de ogen blijven kijken.
En alles opkroppen is nog slechter dan roken, vet eten en autorijden bij elkaar!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 dec 2005 17:36

Red schreef:Je moet van je hart geen moordkuil maken. Zeg gewoon wat je op je lever hebt, dan zul je af en toe eens een boze blik krijgen,maar kun je jezelf wel recht in de ogen blijven kijken.
En alles opkroppen is nog slechter dan roken, vet eten en autorijden bij elkaar!
Red je maakt mijn dag goed, ik leef erg gezond, ik rook, rij in een oude (dus vervuilende) auto en eet af en toe best wel eens vet, maar ik krop niets op. Overigens kijk ik 's morgens in de spiegel altijd mezelf recht in de ogen, de rest is niet veel. :D

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 20 dec 2005 10:35

Red schreef:Je moet van je hart geen moordkuil maken. Zeg gewoon wat je op je lever hebt, dan zul je af en toe eens een boze blik krijgen,maar kun je jezelf wel recht in de ogen blijven kijken.
ABSOLUUT!
Ik heb ergens 10 jaar gewerkt en hoewel ik het toch weer elke dag het voor elkaar kreeg om het winkeltje te leiden werd er verteld dat ik problemen veroorzaakte enzovoort,en ik moest dat dan maar even slikken of stikken.
Daarom heb ik ook gesteld op mijn eerste werkdag bij het werk NU dat ik alles wil horen wat ik fout doe,maar ook laat horen wat ik fout vind.
Komt niet altijd goed aan maar ik ben het ZO zat.
Baas heeft af en toe een humeur en gaat dan lopen katten,dus kat ik gewoon terug,klaar. :P :T

Plaats reactie