Bush

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bush

Bericht door einstein » 17 jun 2004 21:19

:)
Laatst gewijzigd door einstein op 27 okt 2004 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 17 jun 2004 21:29

tja, achteraf...

ze hebben geen poot meer om op te staan. Ook wat betreft wapens. Als ze zo zeker wisten dat Saddam bezig was met het fabriceren van allerlei wapens - ze hadden tijdens die VN vergadering zelfs foto's! - dan duurt het toch verdomd lang voordat ze iets gevonden hebben. En banden tussen Saddam en Bin Laden: dan hebben ze werkelijk geen idee hoe die verhoudingen liggen! Maar goed, dat was al duidelijk.

Toch zal Bush de komende verkiezingen toch winnen, al was het alleen maar omdat veel amerikanen hem een 'goed christen' vinden (letterlijk gehoord van veel amerikanen)

ik ben nog steeds bezig met dat boek van hem; een verzameling van zijn toespraken sinds 2001. Een extremistische christen, dat is ie...

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 17 jun 2004 22:33

Alle bewijzen die BinLaden aan Saddam verbinden en Bush aan BinLaden staan natuurlijk in het niets met alle bewijzen die het tegendeel bewijzen.

Ik ben geen expert maar die foto's kunnen voor mij wel zoveel betekenen, en die bewijzen die ze wel hebben gevonden kunnen netzogoed nep zijn, of echt. Wie zal het zeggen.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 18 jun 2004 01:33

Er zit toch niets anders op voor Bush om vol te houden dat Saddam connecties had met Bin Laden? Zelf geloof ik er helemaal niets van, als dat zo geweest was, hadden ze Saddam wel geholpen, en hem nooit zo makkelijk te pakken gekregen.

Ruben schreef "het is een extremistische christen", en daar ben ik het mee eens, die zijn trouwens óók levensgevaarlijk, zoals alle extremisten. Hij zal de verkiezingen wel winnen, juist omdat er zoveel Amerikanen vinden dat hij zo'n goed christen is, maar om zoveel doden op je geweten te hebben in de naam van god, vind ik nogal dubieus.

Ik geloof Bush voor geen meter, en hij heeft nog een akelig hoofd ook! Alleen al dat nare geknepen mondje. Nee, ik geloof dat Bush gewoon blijft liegen, hij vindt macht heerlijk.

einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door einstein » 18 jun 2004 06:51

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 18 jun 2004 11:33

net in the american bookstore een aantal boeken gezien over Bush, o.a. The Bush Dyslexia, over de meest foute uitspraken van Bush. Tis dat ik mijn pinpas was vergten...

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 18 jun 2004 21:16

einstein schreef:
ruben schreef:ik ben nog steeds bezig met dat boek van hem; een verzameling van zijn toespraken sinds 2001. Een extremistische christen, dat is ie...
heeft ie een boek geschreven?! (wat er al niet mogelijk is met spellingscontrole op de pc :wink: )

B-) misschien kun je ons hier verblijden met een paar mooie citaten en one-liners..
"Ik zie de dingen zo: de mensen die deze daad [de aanslagen van 11 september] tegen Amerika hebben begaan en die misschien meer daden beramen, zijn kwade mensen. (...) Ze zijn gewoon kwaad. Dat is het enige waar ze aan kunnen denken, het kwaad. En wij, als natie van goede mensen, zullen jacht op ze maken en we zullen ze vinden en we zullen ze voor het gerecht brengen. (...) Moge God u en uw gezinnen zegenen en moge God de Verenigde Staten van Amerika blijven zegenen." - 25 september 2001

gelukkig is ie niet simplistisch

einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door einstein » 19 jun 2004 07:52

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 19 jun 2004 13:29

in een volgend hoofdstuk noemt hij Amerika het beste land ter wereld (letterlijk!) en ook het meest vrije land...

waarom toch steeds - echt in iedere toespraak - benadrukken dat het zo'n goed land is, zo'n verenigd land, zo'n vrij land. Denkt ie dat het door steeds heel hard te blijven roepen, automatisch waar wordt? Het lijkt wel of ze een groot minderwaardigheidscomplex hebben dat ze op deze manier proberen de kop in te drukken. Vreemd.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 jun 2004 13:38

ruben schreef:in een volgend hoofdstuk noemt hij Amerika het beste land ter wereld (letterlijk!) en ook het meest vrije land...

waarom toch steeds - echt in iedere toespraak - benadrukken dat het zo'n goed land is, zo'n verenigd land, zo'n vrij land. Denkt ie dat het door steeds heel hard te blijven roepen, automatisch waar wordt? Het lijkt wel of ze een groot minderwaardigheidscomplex hebben dat ze op deze manier proberen de kop in te drukken. Vreemd.
Ruben, ik heb eens iemand die zei dat hij nog nooit een dubbeltje oneerlijk verdiend had, en waarvan ik wist dat dat beslist niet waar was, raar aangekeken, waarop hij zei "als je het maar vaak genoeg zegt, geloof je het oplaatst zelf", ik denk dat Bush ook zo'n figuur is. :Y

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 19 jun 2004 21:08

Ann McDunn schreef:
ruben schreef:in een volgend hoofdstuk noemt hij Amerika het beste land ter wereld (letterlijk!) en ook het meest vrije land...

Ruben, ik heb eens iemand die zei dat hij nog nooit een dubbeltje oneerlijk verdiend had, en waarvan ik wist dat dat beslist niet waar was, raar aangekeken, waarop hij zei "als je het maar vaak genoeg zegt, geloof je het oplaatst zelf", ik denk dat Bush ook zo'n figuur is. :Y
Ik geloof eerder dat Bush zo'n persoon is die te vaak naar z'n adviseurs luisterd en het dan allemaal gelooft, ik denk serieus dat de échte president van de VS alles behalve Bush is.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 22 jun 2004 13:33

Ann McDunn schreef:Er zit toch niets anders op voor Bush om vol te houden dat Saddam connecties had met Bin Laden? Zelf geloof ik er helemaal niets van, als dat zo geweest was, hadden ze Saddam wel geholpen, en hem nooit zo makkelijk te pakken gekregen.

Ruben schreef "het is een extremistische christen", en daar ben ik het mee eens, die zijn trouwens óók levensgevaarlijk, zoals alle extremisten. Hij zal de verkiezingen wel winnen, juist omdat er zoveel Amerikanen vinden dat hij zo'n goed christen is, maar om zoveel doden op je geweten te hebben in de naam van god, vind ik nogal dubieus.

Ik geloof Bush voor geen meter, en hij heeft nog een akelig hoofd ook! Alleen al dat nare geknepen mondje. Nee, ik geloof dat Bush gewoon blijft liegen, hij vindt macht heerlijk.

Jullie hebben gelijk, oorlog is nooit gerechtvaardigd door godsdienst. En laat Bush (hoe dubbel) dit nou beweren oveer de Jihad terwijl hij er zelf aan mee doet (een alternatieve Jihad) :x

einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door einstein » 26 jun 2004 17:18

Laatst gewijzigd door einstein op 27 okt 2004 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 26 jun 2004 20:07

einstein schreef:uhmm... Frodo had die ring toch..

Afbeelding
Plaatje klopt niet, Bush zou nu onzichtbaar moeten zijn. Zijn we weer van een rotgezicht verlost.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 01 jul 2004 16:23

gollum36 schreef:
einstein schreef:uhmm... Frodo had die ring toch..

Afbeelding
Plaatje klopt niet, Bush zou nu onzichtbaar moeten zijn. Zijn we weer van een rotgezicht verlost.
Hiermee gaat Bush dadelijk al helemaal het slechte pad op!

Plaats reactie