einstein schreef:T ft. D schreef:Die conclusie is een beetje te snel gemaakt. Ookal is einstein ontzettend "dom" ja (anders kan ik het niet noemen, je kunt discusseren maar niet als je alle mensen over 1 kam scheert. Dat is echt gewoon het toppunt van DOM) het feit dat de meeste mannen in de bak zitten is simpel te verklaren (ookal zijn er genoeg vrouwen gevangenissen) Vrouwen hebben in het algemeen minder traumatische jeugden, worden minder crue opgevoedt, werden tot 10-15 jaar geleden nog als "minder dan mannen beschoudt" en ik kan nog ff doorgaan. Denk dat we over 20 jaar in het algemeen meer vrouwen in de bak kunnen verwachten dan nu. Verder nemen vrouwen eerder het initiatief om zich op te laten nemen of help te zoeken, en kunnen beter met emoties omgaan.
zozo, iemand dom noemen en dan zelf zo'n berichtje posten (opgevoed
t? beschoud
t?).
los daarvan zou ik me als ik jou was, wanneer ik ferme en boute uitspraken zou doen over mannen vs vrouwen, me eens verdiepen in genetica en neuropsychologie;
De hersenen van vrouwen werken op bepaalde plaatsen (oa amygdala, temporaalkwab dominante hemisfeer en parahippocampale formatie geheel anders dan die van mannen. Dit verklaart het verschil in gedrag (agressiviteit, motivationeel gedrag, en driftleven). Mannen met een extra Y chromosoom (het mannelijke chromosoom) zijn extra agressief, en belanden vaker in de bajes (syndroom van Klinefelter (47 XYY). Men vermoedt daarom dat de bovengenoemde anatomische en gedragsverschillen berusten op genetische verschillen die zijn gelegen op het Y chromosoom.
Dit verklaart het verschil en Niet de door jou opgesomde drogredenen slimmerik..
Nou dat wil IK dus nog wel even aanvechten. Allereerst leg ik
nooit nadruk op mijn spelling. Tenzij ik ben mijn op werk of een brief schrijf etc. anders heb ik niet de drang om goed te spellen.
Verder is dat Y chromosoom allemaal leuk en aardig van je, maar dat betekent meer dat er meer verscheelt van man tot man dan die agressie verklaring van jou. Die Y chromosoom zorgt ervoor dat mannen vaak meer verschillen onder elkaar dan bij vrouwen, maar dat zegt nog niks over de agressiviteit (die o.a. door het Y chromosoom soms bij mannen verklaarbaar is) Verder speelt jeugd wel degelijk een rol (is duidelijk bewezen) onder criminelen.
Btw, er wordt verwacht dat het Y chromosoom over 1000 jaar sterk vermindert is bij de man. Ik weet niet dat het komt omdat de Y chromosoom zich juist wel aanpast of niet, ben ik even kwijt.
Maar goed, back to the topic. Wie zei ookal weer "het is die Islam die de aanleiding tot alle kwaad is..." ?
Gezien je dat ook nog werkelijk meent stel ik voor dat je terug gaat naar de basisschool. Volgens mij leren ze je daar ergens wel dat je nooit mensen onder één kam mag scheren en zeker het Islam, het geloof voor miljoenen/miljarden mensen, niet zo onrespectvol MAG behandelen. Dan heb je dus totaal geen respect voor dat geloof waar miljarden mensen
elke dag naar leven. Hoe diep kun je zakken ?
Je zoekt een zondenbok, nou de mensen die zulke uitspraken doen zijn volgens mij zondenbokken.
Die terroristen zijn geen Moslims. Dat zijn extremisten.
En dat ze ZO de Koran lezen, is niet de Koran's schuld maar van DIE mensen.
Ik heb persoonlijk helemaal niets met het Islam. Maar dat betekent nog niet dat ik onrespectvol ben tegen al die mensen die het wel wat vinden. Die wel zo hun leven willen leven.
Ik neem aan dat je ook eens op de LPF gestemt heb ? Het is maar een gokje.