Bush

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 02 sep 2004 06:22

Peter schreef:
einstein schreef:wat is de overeenkomst tussen de terorristen die vorige week 2 vliegtuigen hebben laten neerstorten in Rusland, de zelfmooraanslag dit weekend in moskou, de gijzelingsdrama's 2 jaar geleden en nu weer in Rusland
Alsook met de terorristen van de treinaanslag in Madrid, of de aanslagen dit voorjaar in Turkeije. En wat te denken van 11 september '01. En niet te vergeten alle aanslagen, zelfmoordaanslagen, ontvoeringen en onthoofdingen in Afganistan en Irak.
Juist ja, allemaal Moslims
Kijk eens in de gevangenissen en naar misdadigers over de hele wereld, en je zult erachter komen dat bijna 100% van deze mensen van het mannelijk geslacht is (ik beken dat ik de officiele cijfers hiervan niet heb, maar dat terzijde).

Conclusie: het mannelijke geslacht is het grootste probleem van alle ellende en we dienen deze bij de grens al tegen te houden!
mooi gezegd :T

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 02 sep 2004 18:16

Konami schreef:
einstein schreef:wat bazel je nou?
Denk ook aan die gasten die het niet gedaan hebben, dat zijn christenen, joden, enz... maar ook moslims!!
Tja,... Wat zegt dat over die moslims die het wel hebben gedaan?
Dat ze gelijk iedere moslim representeren?
En de moslims die niks hebben gedaan, die representeren nooit wat.
Neuhh natuurlijk niet, die bestaan namelijk niet.
Die pshyco's die de vliegtuigen hebben laten storten zijn geen "moslims", dat zijn zieke fanatisten.
Ik en vele andere gasten vragen niet aan zulke sukkels om iets te gaan doen wat niet hoort. Dat bepalen ze zelf.
Dus...
Hey einstein, waarom reageer je hier niet op...

T ft. D
Bijrol
Bijrol

Bericht door T ft. D » 02 sep 2004 21:40

Peter schreef:
einstein schreef:wat is de overeenkomst tussen de terorristen die vorige week 2 vliegtuigen hebben laten neerstorten in Rusland, de zelfmooraanslag dit weekend in moskou, de gijzelingsdrama's 2 jaar geleden en nu weer in Rusland
Alsook met de terorristen van de treinaanslag in Madrid, of de aanslagen dit voorjaar in Turkeije. En wat te denken van 11 september '01. En niet te vergeten alle aanslagen, zelfmoordaanslagen, ontvoeringen en onthoofdingen in Afganistan en Irak.
Juist ja, allemaal Moslims
Kijk eens in de gevangenissen en naar misdadigers over de hele wereld, en je zult erachter komen dat bijna 100% van deze mensen van het mannelijk geslacht is (ik beken dat ik de officiele cijfers hiervan niet heb, maar dat terzijde).

Conclusie: het mannelijke geslacht is het grootste probleem van alle ellende en we dienen deze bij de grens al tegen te houden!
Die conclusie is een beetje te snel gemaakt. Ookal is einstein ontzettend "dom" ja (anders kan ik het niet noemen, je kunt discusseren maar niet als je alle mensen over 1 kam scheert. Dat is echt gewoon het toppunt van DOM) het feit dat de meeste mannen in de bak zitten is simpel te verklaren (ookal zijn er genoeg vrouwen gevangenissen) Vrouwen hebben in het algemeen minder traumatische jeugden, worden minder crue opgevoedt, werden tot 10-15 jaar geleden nog als "minder dan mannen beschoudt" en ik kan nog ff doorgaan. Denk dat we over 20 jaar in het algemeen meer vrouwen in de bak kunnen verwachten dan nu. Verder nemen vrouwen eerder het initiatief om zich op te laten nemen of help te zoeken, en kunnen beter met emoties omgaan.

einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door einstein » 02 sep 2004 21:56

:)
Laatst gewijzigd door einstein op 27 okt 2004 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

zout
Filmster
Filmster

Bericht door zout » 02 sep 2004 23:08

einstein schreef:boute uitspraken
Volgens mij werd er niet gesproken over drumsticks o.i.d...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 sep 2004 01:06

zout schreef:
einstein schreef:boute uitspraken
Volgens mij werd er niet gesproken over drumsticks o.i.d...
Einstein heeft z'n medische studieboeken er weer bijgehaald, en valt dan een ander aan met voor een leek volkomen onbegrijpelijke taal.

Met "men vermoedt", komen we ook niet ver natuurlijk. En over fouten gesproken, heb je al eens naar je eigen nieuwe poll gekeken J Kerry na hertelling stremmen, zo zie je maar weer dat iedereen weleens een fout maakt.

Tot nu toe is het in ieder geval zo dat het overgrote deel van de mannen de gevangenissen en TBS klinieken in stand houden, en niet de vrouwen. Eigenlijk best wel lekker dat vrouwen geen Y chromosoom hebben. :D

einstein
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door einstein » 03 sep 2004 06:00

:)
Laatst gewijzigd door einstein op 27 okt 2004 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 03 sep 2004 06:24

einstein schreef:
T ft. D schreef:Die conclusie is een beetje te snel gemaakt. Ookal is einstein ontzettend "dom" ja (anders kan ik het niet noemen, je kunt discusseren maar niet als je alle mensen over 1 kam scheert. Dat is echt gewoon het toppunt van DOM) het feit dat de meeste mannen in de bak zitten is simpel te verklaren (ookal zijn er genoeg vrouwen gevangenissen) Vrouwen hebben in het algemeen minder traumatische jeugden, worden minder crue opgevoedt, werden tot 10-15 jaar geleden nog als "minder dan mannen beschoudt" en ik kan nog ff doorgaan. Denk dat we over 20 jaar in het algemeen meer vrouwen in de bak kunnen verwachten dan nu. Verder nemen vrouwen eerder het initiatief om zich op te laten nemen of help te zoeken, en kunnen beter met emoties omgaan.
zozo, iemand dom noemen en dan zelf zo'n berichtje posten (opgevoedt? beschoudt?).
los daarvan zou ik me als ik jou was, wanneer ik ferme en boute uitspraken zou doen over mannen vs vrouwen, me eens verdiepen in genetica en neuropsychologie;
De hersenen van vrouwen werken op bepaalde plaatsen (oa amygdala, temporaalkwab dominante hemisfeer en parahippocampale formatie geheel anders dan die van mannen. Dit verklaart het verschil in gedrag (agressiviteit, motivationeel gedrag, en driftleven). Mannen met een extra Y chromosoom (het mannelijke chromosoom) zijn extra agressief, en belanden vaker in de bajes (syndroom van Klinefelter (47 XYY). Men vermoedt daarom dat de bovengenoemde anatomische en gedragsverschillen berusten op genetische verschillen die zijn gelegen op het Y chromosoom.

Dit verklaart het verschil en Niet de door jou opgesomde drogredenen slimmerik..
Weer een prima onderwerp om je superieure kennis weer eens te etaleren :O maar je gaat voorbij aan het punt dat Peter wilde maken.

Het grootste gedeelte van de misdadigers is mannelijk. Dit betekent niet dat het grootste gedeelte van de mannen misdadiger is.

Het grootste gedeelte van de terroristische aanslagen wordt momenteel (!) gepleegd door moslims (namelijk: fundamentalistische moslims). Dit betekent niet dat het grootste gedeelte van de moslims terrorist is.

slimmerik...

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 03 sep 2004 06:32

einstein schreef:Maar velen hier doen boude uitspraken niet gehindert door enige kennis van zaken.
Foutje?

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 03 sep 2004 07:24

ruben schreef:Weer een prima onderwerp om je superieure kennis weer eens te etaleren :O maar je gaat voorbij aan het punt dat Peter wilde maken.

Het grootste gedeelte van de misdadigers is mannelijk. Dit betekent niet dat het grootste gedeelte van de mannen misdadiger is.

Het grootste gedeelte van de terroristische aanslagen wordt momenteel (!) gepleegd door moslims (namelijk: fundamentalistische moslims). Dit betekent niet dat het grootste gedeelte van de moslims terrorist is.

slimmerik...
Touche :wink: (En het boeit mij niet als ik het fout heb geschreven)

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 03 sep 2004 09:24

T ft. D schreef:
Peter schreef:Kijk eens in de gevangenissen en naar misdadigers over de hele wereld, en je zult erachter komen dat bijna 100% van deze mensen van het mannelijk geslacht is (ik beken dat ik de officiele cijfers hiervan niet heb, maar dat terzijde).

Die conclusie is een beetje te snel gemaakt. Ookal is einstein ontzettend "dom" ja (anders kan ik het niet noemen, je kunt discusseren maar niet als je alle mensen over 1 kam scheert. Dat is echt gewoon het toppunt van DOM) het feit dat de meeste mannen in de bak zitten is simpel te verklaren (ookal zijn er genoeg vrouwen gevangenissen) ....
Volgens mij scheer je nu ook alle mannen over één kam én klopt je uitspraak niet :wink:

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 03 sep 2004 09:43

oh leuk..
een "val je mede forummers aan" topic

zullen we het een beetje leuk houden :Y

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 03 sep 2004 09:58

T ft. D schreef:Die conclusie is een beetje te snel gemaakt. Ookal is einstein ontzettend "dom" ja (anders kan ik het niet noemen, je kunt discusseren maar niet als je alle mensen over 1 kam scheert. Dat is echt gewoon het toppunt van DOM) het feit dat de meeste mannen in de bak zitten is simpel te verklaren (ookal zijn er genoeg vrouwen gevangenissen) Vrouwen hebben in het algemeen minder traumatische jeugden, worden minder crue opgevoedt, werden tot 10-15 jaar geleden nog als "minder dan mannen beschoudt" en ik kan nog ff doorgaan. Denk dat we over 20 jaar in het algemeen meer vrouwen in de bak kunnen verwachten dan nu. Verder nemen vrouwen eerder het initiatief om zich op te laten nemen of help te zoeken, en kunnen beter met emoties omgaan.
Ik zie niet in waar ik alle mensen over 1 kam scheer. In je eigen zin doe je dat een stuk meer: "de meeste mannen zitten in de bak" - maar dat zei ik dus niet. Het is gewoon een feit dat er opvallend veel meer mannen in de bak zitten dan vrouwen. De redenen die je noemt (Vrouwen hebben in het algemeen minder traumatische jeugden??) ben ik het niet mee eens, volgens mij is dat voornamelijk een hormoon-kwestie.

Hoe dan ook, het is duidelijk dat de maatschappij door 'de man' door veel schade oploopt en dat deze trend gestopt dient te worden. Ik hoopdat andere mannen zich, na het zoveelste verkrachtings-bericht in de krant, eens uitdrukkelijk en publiekelijk afkeren van deze daden!

T ft. D
Bijrol
Bijrol

Bericht door T ft. D » 03 sep 2004 10:13

einstein schreef:
zozo, iemand dom noemen en dan zelf zo'n berichtje posten (opgevoedt? beschoudt?).
los daarvan zou ik me als ik jou was, wanneer ik ferme en boute uitspraken zou doen over mannen vs vrouwen, me eens verdiepen in genetica en neuropsychologie;
De hersenen van vrouwen werken op bepaalde plaatsen (oa amygdala, temporaalkwab dominante hemisfeer en parahippocampale formatie geheel anders dan die van mannen. Dit verklaart het verschil in gedrag (agressiviteit, motivationeel gedrag, en driftleven). Mannen met een extra Y chromosoom (het mannelijke chromosoom) zijn extra agressief, en belanden vaker in de bajes (syndroom van Klinefelter (47 XYY). Men vermoedt daarom dat de bovengenoemde anatomische en gedragsverschillen berusten op genetische verschillen die zijn gelegen op het Y chromosoom.

Dit verklaart het verschil en Niet de door jou opgesomde drogredenen slimmerik..
Nou dat wil IK dus nog wel even aanvechten. Allereerst leg ik nooit nadruk op mijn spelling. Tenzij ik ben mijn op werk of een brief schrijf etc. anders heb ik niet de drang om goed te spellen.

Verder is dat Y chromosoom allemaal leuk en aardig van je, maar dat betekent meer dat er meer verscheelt van man tot man dan die agressie verklaring van jou. Die Y chromosoom zorgt ervoor dat mannen vaak meer verschillen onder elkaar dan bij vrouwen, maar dat zegt nog niks over de agressiviteit (die o.a. door het Y chromosoom soms bij mannen verklaarbaar is) Verder speelt jeugd wel degelijk een rol (is duidelijk bewezen) onder criminelen.

Btw, er wordt verwacht dat het Y chromosoom over 1000 jaar sterk vermindert is bij de man. Ik weet niet dat het komt omdat de Y chromosoom zich juist wel aanpast of niet, ben ik even kwijt.

Maar goed, back to the topic. Wie zei ookal weer "het is die Islam die de aanleiding tot alle kwaad is..." ?

Gezien je dat ook nog werkelijk meent stel ik voor dat je terug gaat naar de basisschool. Volgens mij leren ze je daar ergens wel dat je nooit mensen onder één kam mag scheren en zeker het Islam, het geloof voor miljoenen/miljarden mensen, niet zo onrespectvol MAG behandelen. Dan heb je dus totaal geen respect voor dat geloof waar miljarden mensen elke dag naar leven. Hoe diep kun je zakken ?

Je zoekt een zondenbok, nou de mensen die zulke uitspraken doen zijn volgens mij zondenbokken.

Die terroristen zijn geen Moslims. Dat zijn extremisten.
En dat ze ZO de Koran lezen, is niet de Koran's schuld maar van DIE mensen.

Ik heb persoonlijk helemaal niets met het Islam. Maar dat betekent nog niet dat ik onrespectvol ben tegen al die mensen die het wel wat vinden. Die wel zo hun leven willen leven.

Ik neem aan dat je ook eens op de LPF gestemt heb ? Het is maar een gokje.

T ft. D
Bijrol
Bijrol

Bericht door T ft. D » 03 sep 2004 10:17

Pieternel schreef:
T ft. D schreef:
Peter schreef:Kijk eens in de gevangenissen en naar misdadigers over de hele wereld, en je zult erachter komen dat bijna 100% van deze mensen van het mannelijk geslacht is (ik beken dat ik de officiele cijfers hiervan niet heb, maar dat terzijde).

Die conclusie is een beetje te snel gemaakt. Ookal is einstein ontzettend "dom" ja (anders kan ik het niet noemen, je kunt discusseren maar niet als je alle mensen over 1 kam scheert. Dat is echt gewoon het toppunt van DOM) het feit dat de meeste mannen in de bak zitten is simpel te verklaren (ookal zijn er genoeg vrouwen gevangenissen) ....
Volgens mij scheer je nu ook alle mannen over één kam én klopt je uitspraak niet :wink:
Inderdaad. Bedoel daar mee, meerdere mannen dan vrouwen in de bak. Bedoel daar niet mee "meeste MANNEN in de bak". Slecht geformuleert. Heb je helemaal gelijk in.

Plaats reactie