Bush

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 25 sep 2004 18:28

Konami schreef:
36. Choked on a pretzel and nearly lost his life while seated in front of a TV.
Geef die man meer pretzels!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 sep 2004 18:30

Bedankt voor je reactie! :Y Maar even erbij zetten dat dit voor DocTari bedoelt is, anders denken jullie nog dat ik bedank voor Pretzels. :D

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 01 okt 2004 09:45

ai ai ai, wat een afgang voor Bush, dit eerste debat. Het enige wat de beste man kon doen is het spuien van loze propaganda-oneliners :Z

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 01 okt 2004 10:03

ruben schreef:ai ai ai, wat een afgang voor Bush, dit eerste debat. Het enige wat de beste man kon doen is het spuien van loze propaganda-oneliners :Z
Het nare is dat de gemiddelde Amerikaan niet veel meer informatie kan verwerken dan loze propaganda-oneliners...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 01 okt 2004 10:28

hermit elephant schreef:
ruben schreef:ai ai ai, wat een afgang voor Bush, dit eerste debat. Het enige wat de beste man kon doen is het spuien van loze propaganda-oneliners :Z
Het nare is dat de gemiddelde Amerikaan niet veel meer informatie kan verwerken dan loze propaganda-oneliners...
Inderdaad, ik heb een half uurtje zitten kijken en ondanks het feit dat de argumenten van Kerry op mij overtuigender overkwamen zal de gemiddelde Amerikaan IMHO achter Bush (blijven) staan. Veel oneliners die erg krachtig klonken (uiteraard zonder argumenten) en in tegenstelling tot Kerry keek Bush voortdurend in de camera alsof hij zich rechtstreeks tot het publiek thuis wendde i.p.v. tegen de presentator. Wel had hij weer opvallend vaak het woordje "uh" nodig.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 01 okt 2004 17:31

Inderdaad, wat een idioot. Het gaf me zowaar weer een beetje hoop...

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 01 okt 2004 19:53

Bovendien kopieerde hij Kerry bij het condoleren van de slachtoffers in florida. Op zich goed, maar om dan zo te kijken naar Kerry van: Wat jij kan, kan ik ook.... }:

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 01 okt 2004 22:12

Inhoudelijk vind ik Kerry stukken beter. Maar had ik dat nou verkeerd begrepen of niet....? Kerry is dus sowieso tegen massavernietigingswapens en Bush laat er mee testen? :-?
ruben schreef:Het enige wat de beste man kon doen is het spuien van loze propaganda-oneliners :Z
Dacht ik ook al vanmorgen toen ik het debat keek. Alleen met andere woorden. :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 okt 2004 13:51

Het is toch allemaal een beetje eng met die verkiezingen in Amerika, Bush is dus aardig aan het dalen in de opinie peilingen, maar dat alleen om een debat? Ik ben een tegenstandster van Bush, maar Kerry, daar weet ik helemaal niets van. Die debatten zijn totaal geregisseerd door anderen, zelfs hoe die twee gasten moeten kijken, lopen, en gebaren moeten maken met hun handen. Als de één tegen is, is de ander vóór, en dat vind ik griezelig, je gaat toch niet stemmen op iemand die ontzettend veel macht krijgt omdat hij beter overkomt?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 09 okt 2004 09:38

Bush gaat winnen. Waarom? Hij doet het beter op TV, met zijn schuine glimlach, zijn grapjes, zijn 'volkstaal', zijn lekkere oneliners. Daar is men gevoelig voor in een TV-nation als de V.S. Het gaat minder om inhoud, maar om hoe het gebracht wordt.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 09 okt 2004 09:45

Kerry gaat door..

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 09 okt 2004 15:19

ik ben bang dat je gelijk hebt Ruben.
En ook al vind ik dat ik Kerry het niet geweldig vind doen, zegt hij soms wel erg slimme dingen...Dingen waarvan ik zou zeggen als amerikaan...:Gut zo heb ik het nog niet bekeken, hij heeft gelijk...

Maar wat is de wereld zonder hoop toch?? :)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 10 okt 2004 08:25

Ja Ruben heeft gelijk. Maar toch hoop ik dat de gemiddelde Amerikaan even wat meer na gaat denken.

Enne dan denk en hoop ik dat Emperor gelijk gaat krijgen :Y

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 10 okt 2004 12:32

jacq schreef:Ja Ruben heeft gelijk. Maar toch hoop ik dat de gemiddelde Amerikaan even wat meer na gaat denken.

Presidenten....beide één pont nat. Maar als ik zou moeten kiezen :): Kerry!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 okt 2004 13:43

gollum36 schreef:
jacq schreef:Ja Ruben heeft gelijk. Maar toch hoop ik dat de gemiddelde Amerikaan even wat meer na gaat denken.

Presidenten....beide één pont nat. Maar als ik zou moeten kiezen :): Kerry!
Ja Gollum ik ook, beroerder dan het nu is kan het bijna niet worden! Er wordt wéér 477 miljard dollar in defensie gestopt, net of er niets anders met dat geld gedaan kan worden. }:

Plaats reactie