Hirsi Ali

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 19 mei 2006 07:54

Ik kan de mensen die nu om het hardst roepen dat we het 'aan Ayaan verplicht zijn' om haar toch de Nederlandse nationaliteit te laten behouden niet helemaal volgen. Dan komen ze aan met het lastige leven dat ze nu heeft met constante beveiliging en al die bedreigingen.

Lullig voor haar, absoluut maar dat is toch niet de schuld van Nederland?

Eligius
Regisseur
Regisseur

Bericht door Eligius » 19 mei 2006 09:06

LuciusMalfoy schreef:Ik kan de mensen die nu om het hardst roepen dat we het 'aan Ayaan verplicht zijn' om haar toch de Nederlandse nationaliteit te laten behouden niet helemaal volgen. Dan komen ze aan met het lastige leven dat ze nu heeft met constante beveiliging en al die bedreigingen.

Lullig voor haar, absoluut maar dat is toch niet de schuld van Nederland?
Klopt aan de ene kant wel, aangezien ze er zelf voor gekozen heeft zich zo provocerend te gedragen. Maar aan de andere kant is het Nederlandse volk ernstig asociaal en kleinzerig. Als ik Nederlanders vergelijk met Duitsers zijn Duitsers zowat de meest vriendelijke en gastvrije mensen op aarde. Nederlanders daarentegen weten van iedere mug een olifant te maken en kunnen gewoon niks genuanceerd zien. Als Nederlanders niet zulke opgefokte mensen waren had Ayaan die bodyguards veel minder of zelfs niet nodig gehad.
En nee, ik wil niet dat Ayaan haar Nederlandse identiteit blijft behouden. Ze heeft plannen om naar Amerika te gaan, nou laat ze daar maar lekker blijven!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 19 mei 2006 10:10

???
Ik denk niet dat Ayaan dinges haar zware beveiliging te wijten heeft aan al te kritische 'opgefokte'Nederlanders.
Ik denk dan toch echt aan Medelanders met radicale Islamitische achtergrond. Die noem ik, in dit geval, géén Nederlanders.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 mei 2006 13:41

Laat Ayaan maar snel vertrekken dat scheelt weer een heleboel belastinggeld, ze zou evengoed over 3 maanden al naar Amerika gaan en heeft daar vast direct de Amerikaanse nationaliteit, om haar nu voor die paar maanden het Nederlandsschap te geven vind ik niet nodig. Dat ze nu lijdt onder de zware bewaking vind ik overigens flauwekul, ze is immers evengoed alweer bezig met het volgende filmpje wat nog erger is voor radicale moslims? Wie kaatst kan de bal verwachten en mensen die nu ineens roepen dat het zo'n groot verlies is voor Nederland zou ik wel willen vragen wat heeft ze dan voor de Nederlanders gedaan? Volgens mij niet veel of niets.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 19 mei 2006 13:43

Ann, ik sluit me bij je aan..

Dag, Hirsi Ali, Dahag, dahag en tot ziens.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 19 mei 2006 13:45

Ann McDunn schreef:Dat ze nu lijdt onder de zware bewaking vind ik overigens flauwekul, ze is immers evengoed alweer bezig met het volgende filmpje wat nog erger is voor radicale moslims?
Ohja natuurlijk! In dat geval kan ze natuurlijk niet onder die bewaking en bedreiging lijden.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 mei 2006 13:53

Peter schreef:
Ann McDunn schreef:Dat ze nu lijdt onder de zware bewaking vind ik overigens flauwekul, ze is immers evengoed alweer bezig met het volgende filmpje wat nog erger is voor radicale moslims?
Ohja natuurlijk! In dat geval kan ze natuurlijk niet onder die bewaking en bedreiging lijden.
Ze wist toch waar ze mee bezig was? Als ik vandaag een partij ga staan schelden tegen een stel hangjongeren kom ik er ook niet onbeschadigd af. Ze kan er wel onder lijden, maar hou dan een keer op! Salman Rushdie, die lang niet heeft gedaan wat zij deed is alles kwijt geraakt en als iemand weet wat radicale moslims niet tolereren is het Ayaan zelf.

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 19 mei 2006 14:45

Ann McDunn schreef:Laat Ayaan maar snel vertrekken dat scheelt weer een heleboel belastinggeld, ze zou evengoed over 3 maanden al naar Amerika gaan en heeft daar vast direct de Amerikaanse nationaliteit, om haar nu voor die paar maanden het Nederlandsschap te geven vind ik niet nodig. Dat ze nu lijdt onder de zware bewaking vind ik overigens flauwekul, ze is immers evengoed alweer bezig met het volgende filmpje wat nog erger is voor radicale moslims? Wie kaatst kan de bal verwachten en mensen die nu ineens roepen dat het zo'n groot verlies is voor Nederland zou ik wel willen vragen wat heeft ze dan voor de Nederlanders gedaan? Volgens mij niet veel of niets.

Sinds ze die film heeft gemaakt met theo van gogh en die uitingen over de moslims. Heb ik zoiets als waarom Amerika laat haar terug gaan naar één of ander arm land en laat haar daar maar eens een jaar vertoefen eens kijken of ze nog steeds zo'n grove bek heeft...
Anders laat haar toch gaan naar Amerika: soort haalt soort toch binnen...
Wie weet is ze over een paar jaar president...
Ik duim alvast... :T

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 19 mei 2006 14:52

Ik zeg het een keer, en daarna hou ik in dit topic verder m'n bek: wat zitten d'r hier toch een hoop onnadenkende, rancuneuze, kortzichtige K$%-Hollanders! Ik schaam me een nationaliteit met jullie te moeten delen...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 19 mei 2006 15:12

Sinds ze die film heeft gemaakt met theo van gogh en die uitingen over de moslims. Heb ik zoiets als waarom Amerika laat haar terug gaan naar één of ander arm land en laat haar daar maar eens een jaar vertoefen eens kijken of ze nog steeds zo'n grove bek heeft...
Jezus kerel, waar lul je over.. Laten we jou met je grove bek een jaartje naar Afrika verschepen, dan piep je ook wel anders.. Wij hebben niet voor niets iets als vrijheid van meningsuiting (die wat mij betrefd in dit geval best gebruik mag worden om kritiek op de Islam te leveren), daar maakt Hirsi Ali gebruik van. Dan hoef je het nog niet gelijk met haar eens te zijn, dit soort uitspraken verdient ze niet. En nee, ik ben niet pro Hirsi Ali, ze heeft gelogen, dan mag ze niet geaccepteerd worden als Nederlander, maar iets meer respect voor haar vind ik wel op zijn plaats. En Hirsi Ali kan geen president worden, dan moet je in de VS geboren zijn. Daarnaast slaat je soort zoekt soort opmerking ook nergens op, want hier heeft ze zich blijkbaar ook jarenlang prima thuis gevoeld.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 mei 2006 17:11

hermit elephant schreef:Ik zeg het een keer, en daarna hou ik in dit topic verder m'n bek: wat zitten d'r hier toch een hoop onnadenkende, rancuneuze, kortzichtige K$%-Hollanders! Ik schaam me een nationaliteit met jullie te moeten delen...
Dit noemen ze dus de weg van de minste weerstand, schelden zonder meer en vooral geen namen noemen, als je mij ook onder het bovengenoemde rijtje wil tellen mag dat gerust, maar zeg het dan even. }:

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 19 mei 2006 17:29

Ann McDunn schreef:
hermit elephant schreef:Ik zeg het een keer, en daarna hou ik in dit topic verder m'n bek: wat zitten d'r hier toch een hoop onnadenkende, rancuneuze, kortzichtige K$%-Hollanders! Ik schaam me een nationaliteit met jullie te moeten delen...
Dit noemen ze dus de weg van de minste weerstand, schelden zonder meer en vooral geen namen noemen, als je mij ook onder het bovengenoemde rijtje wil tellen mag dat gerust, maar zeg het dan even. }:
Jij hoort er ook bij. Blij?
hermit elephant schreef:Ik zeg het een keer, en daarna hou ik in dit topic verder m'n bek...
En nu echt.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 19 mei 2006 17:44

In mijn visie is Hirsi Ali (ge/mis) bruikt door haar partij,(wel met haar instemming) en dat zal ze ongetwijfeld weer worden in Amerika..zij volgde het beleid waarin ze geloofde en stelden dingen aan de kaak die anders niet ter sprake zouden zijn gekomen denk ik..
Nederland mag zich voor de zoveelste keer schamen helaas.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 19 mei 2006 17:50

hermit elephant schreef:
Ann McDunn schreef:
Jij hoort er ook bij. Blij?
hermit elephant schreef:Ik zeg het een keer, en daarna hou ik in dit topic verder m'n bek...
En nu echt.
Dat jij verder je mond wilt houden staat je volkomen vrij, maar waarom ik er blij om moet zijn om een onnadenkende, rancuneuze, kortzichtige Kut Hollander genoemd te worden, nou nee! Dat jij je schaamt om je nationaliteit met mij te delen zal me een zorg zijn, maar je gaat wel erg ver met je beschuldigingen. Je zult wel een van de weinige hier zijn die altijd zijn hersens goed gebruikt, heel ruimdenkend is en natuurlijk wat intelligentie betreft ver boven iedereen uitsteekt. Gelukkig dat er nog meer zijn, want een hele hoop, zoals jij beweert zijn er toch meer dan een aantal. Afijn, ik doe mezelf in ieder geval niet beter voor dan ik ben, want hermit als jij zelf zo kortzichtig bent met je uitlatingen dan wens ik je heel veel sterkte om met allerlei mensen om te gaan die het ook lang niet altijd met jou eens zijn.

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 19 mei 2006 23:51

Megalomaniac schreef:
Jezus kerel, waar lul je over.. Laten we jou met je grove bek een jaartje naar Afrika verschepen, dan piep je ook wel anders.. Wij hebben niet voor niets iets als vrijheid van meningsuiting (die wat mij betrefd in dit geval best gebruik mag worden om kritiek op de Islam te leveren), daar maakt Hirsi Ali gebruik van. Dan hoef je het nog niet gelijk met haar eens te zijn, dit soort uitspraken verdient ze niet. En nee, ik ben niet pro Hirsi Ali, ze heeft gelogen, dan mag ze niet geaccepteerd worden als Nederlander, maar iets meer respect voor haar vind ik wel op zijn plaats. En Hirsi Ali kan geen president worden, dan moet je in de VS geboren zijn. Daarnaast slaat je soort zoekt soort opmerking ook nergens op, want hier heeft ze zich blijkbaar ook jarenlang prima thuis gevoeld.
Dat moet je niet misbruiken, dat vind ik. Zij lokte met haar mening veels te veel agressieve actie's op bij moslims. Vandaar...
Trouwens vanwege de leugens hoeft ze het land niet uit...
Vanwege die film, die theo van gogh indirect zijn kop heeft gekost...

Plaats reactie