Hirsi Ali

Bespreek het actuele nieuws.
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 30 jun 2006 12:09

gollum36 schreef:Was het kabinet maar een jaar later gevallen.... :cry: Dan kon ik stemmen!
Er zouden sowieso verkiezingen in mei 2007 zijn ...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jun 2006 12:36

En dan worden er opnieuw heel veel beloftes gedaan die later worden ingetrokken. }: We moeten nu maar afwachten wat het event. volgende kabinet weer gaat doen. Verdonk, maar ook andere bewindslieden hebben fouten gemaakt die in de doofpot gestopt zijn en ik vind het zelf een beetje onzinnig om hiervoor een kabinet te laten vallen. Die arme JP is heel erg zenuwachtig, hij struikelde en viel bijna naast z'n stoel. :Y

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 30 jun 2006 12:57

Ann McDunn schreef:Die arme JP is heel erg zenuwachtig, hij struikelde en viel bijna naast z'n stoel. :Y
Ze hadden hem waatschijnlijk niet verteld dat hij niet letterlijk hoefde te vallen.

Bananen zullen wel goedkoper worden in Nederland...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jun 2006 13:21

:D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 jun 2006 16:00

Staatsgreep nu!..

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jun 2006 16:36

emperor schreef:Staatsgreep nu!..
Heb je al goede alternatieven?

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 jun 2006 17:31

Ann McDunn schreef:
emperor schreef:Staatsgreep nu!..
Heb je al goede alternatieven?
..een militair dictoriale staat!
alle bezittingen van het koningshuis verdelen onder de werkende bevolking.
Halvering van de loonbelasting,afschaffing van de belasting op vakantiegelden of winstuitkeringen of bonussen,benzineprijzen verhogen,kinderbijslag afschaffen,evenals alle subsidies,en de geldkraan naar het buitenland dichtdraaien...uitkeringen stopzetten,aardgas export stopzetten en voor eigen gebruik benutten,meer investeren in winstgevende zaken,ipv alles over de balk smijten of weggeven,en een kennisbank oprichten en verkopen naar het buitenland,herinvoering van de gulden,1 burgermeester voor heel Nederland,alleen nog immigranten toelaten die iets bijdragen,en de kerk belasting laten betalen,vrije verkoop van vuurwapens,voor mensen die dat willen..wel een speciale aanvraag procedure nodig,waarbij ieder geval apart zal worden bekeken en beoordeeld..verder gaande bevoegdheden van politie,leegstaande kantoren (tijdelijk) verhuren voor woningzoekenden,herinvoering van de doodstraf..alleen voor bijzondere gevallen waarbij het 100% zeker is.
De schiereilanden Texel en Schiermonnikoog en Rottum als penitentiaire inrichting laten fungeren,ook drugverslaafden en andere herrieschoppers kunnen hier terecht,Schiphol verplaatsen naar een Noordzeeplatform.
Laatst gewijzigd door emperor op 30 jun 2006 18:39, 5 keer totaal gewijzigd.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jun 2006 17:46

Als ik al die ideeën van jou zo lees ben ik de laatste die op zoiets zou stemmen. Overigens is Balkenende nog niet van plan zomaar op te stappen, kijk maar eens naar zijn gezicht. :D

Afbeelding

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 jun 2006 17:47

Ann McDunn schreef:Als ik al die ideeën van jou zo lees ben ik de laatste die op zoiets zou stemmen. Overigens is Balkenende nog niet van plan zomaar op te stappen, kijk maar eens naar zijn gezicht. :D

Afbeelding
stemmen?....
(als je me de tronies van Zalm en Donner maar bespaart)

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 30 jun 2006 18:17

Ann McDunn schreef:Die arme JP is heel erg zenuwachtig, hij struikelde en viel bijna naast z'n stoel. :Y
De beste man had komedieacteur moeten worden ipv de politiek in te gaan.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jun 2006 18:39

bobocad schreef:
De beste man had komedieacteur moeten worden ipv de politiek in te gaan.
Daar denkt hij zelf héél anders over. :D

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 03 jul 2006 08:12

Eligius schreef:Wat een grote onzin om een kabinet te laten vallen vanwege een tenger Somalisch vrouwtje
Het is de oorzaak, niet de reden. De reden is dat de bewindslieden van D'66 zich niet meer gesteund voelde (en dus uit de coalitie stapten) omdat de kamerfractie van die partij een andere mening had over een motie van wantrouwen dan zijzelf. Dit heet 'dualisme' en is één van de theoretische pijlers waarop een goedwerkende parlementaire democratie zou moeten werken. Het geeft nml. een duidelijke scheiding aan tussen de wetgevende macht enerzijds (De Kamers, weliswaar in samenwerking met de Regering maar toch) en de uitvoerende macht anderzijds (De Regering) - Trias Politica.

Nu flikkert het halve land over een handvol D'66-aanhangers en -politici heen, maar in feite hebben zij enkel politiek bedreven op de manier zoals het bedoelt is. Waarom spreken wij geen schande van de CDA-fractie onder leiding van die walgelijke Maxime Verhagen die de afgelopen kabinetsperiode geen enkel keer NIET als complete fractie voor of tegen een wetsvoorstel hebben gestemd?!?

Goed, ik dwaal een beetje af. Feit blijft dat het voor de stabiliteit in dit land funest is dat er weer een regering niet in is geslaagd zijn termijn af te maken en het lijkt me niet meer dan logisch om dit ook JP flink aan te rekenen. Meneer mist de leiderscapiciteiten en het overwicht om zijn team bij elkaar te houden, dat is nu wel gebleken...

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 03 jul 2006 09:38

emperor schreef: De schiereilanden Texel en Schiermonnikoog en Rottum als penitentiaire inrichting laten fungeren,ook drugverslaafden en andere herrieschoppers kunnen hier terecht.
HEE! MIJN OPA WOONT DAAR!

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 03 jul 2006 10:15

Jusjuh schreef:
emperor schreef: De schiereilanden Texel en Schiermonnikoog en Rottum als penitentiaire inrichting laten fungeren,ook drugverslaafden en andere herrieschoppers kunnen hier terecht.
Dan zit die daar alvast goed :P

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 jul 2006 12:39

Jusjuh schreef:
Fijn voor je opa daar woont hij goed. Maar laat al die andere onnutten toch aan de andere kant van de Afsluitdijk blijven, ze moeten allemaal via Friesland en dat wordt door Eligius eerdaags afgezaagd en weggeduwd, zitten wij ermee. }:

Plaats reactie