Ironische gebeurtenissen in het nieuws

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 24 feb 2005 16:26

Dr. Strangelove schreef:Gekke mensen die homo's... (no offense intended)

Vanaf de Volkskrant site:
Ach, als ze dan toch zo graag door willen; beter zo dan dat ze zich voor de trein gooien, slapen de machinisten tenminste rustig!

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 24 feb 2005 16:52

Red schreef:
Dr. Strangelove schreef:Gekke mensen die homo's... (no offense intended)

Vanaf de Volkskrant site:
Ach, als ze dan toch zo graag door willen; beter zo dan dat ze zich voor de trein gooien, slapen de machinisten tenminste rustig!
Maar dan later niet om medicijnencoctails komen zeuren.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 24 feb 2005 17:29

Nee, zolang ze maar cocks krijgen...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 26 feb 2005 11:01

Weisglas: optreden Donner kleinzielig

Uitgegeven: 26 februari 2005 09:09

DEN HAAG - Tweede-Kamervoorzitter Weisglas vindt dat de brief die minister Donner (Justitie) afgelopen week naar de Tweede Kamer stuurde over de beveiliging van de Kamerleden Hirsi Ali (VVD) en Wilders (Groep Wilders) niet door de beugel kan. Hij vindt de verwijten in de brief "buiten proportie" en betitelt het optreden van Donner als "kleinzielig".

"Ik ben er bijvoorbeeld echt van overtuigd dat Wilders op een cel slaapt", zegt Weisglas zaterdag in een interview met de Geassocieerde Pers Diensten (GPD). "Om deze Kamerleden nu allerlei verwijten te gaan maken. Dat vind ik zo kleinzielig."

Onvrede

Donner wilde afgelopen dinsdag in een brief aan de Kamer het beeld rechtzetten als zou de overheid niet geprobeerd hebben een vaste, goed beveiligde woning te vinden voor de zwaar bedreigde Kamerleden Hirsi Ali en Wilders. Uit onvrede over het uitblijven aan goede huisvesting had Hirsi Ali vorige week de onderduikadressen van zichzelf en Wilders bekendgemaakt. Voor Wilders is dat Kamp Zeist, voor Hirsi Ali was dat het marineterrein in Amsterdam.

Tot ergernis van Wilders meldde Donner afgelopen week dat het Kamerlid niet in een cel verblijft. Bovendien schreeft de CDA-minister aan de Kamer dat Wilders zelf de voorkeur had gegeven aan deze verblijfplaats. Wilders ontkende dat meteen.

Halve waarheid

Op haar beurt ontkende Hirsi Ali de mededeling van Donner dat zij eerder een aangeboden woning heeft geweigerd. Wilders en Hirsi Ali oordeelden dat Donner in zijn brief de "halve waarheid" sprak.
Over ironie gesproken: dit hele bericht wordt er door overeindgehouden. Die Donner lult werkelijk compleet uit zijn nek en hem dan beschuldigen van het bezigen van "halve waarheden", oh ironie... :lol:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 26 feb 2005 18:17

Dat bericht over onveilige seks... :r

als ik later seks zou hebben dan zou ik zeker weten een condoom gebruiken totdat ik weet dat ik en mijn partner (hoewel ik er nog geen heb ben ik monogaam) geen Hiv of andere Soa's hebben.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 27 feb 2005 02:26

gollum36 schreef:Dat bericht over onveilige seks... :r

als ik later seks zou hebben dan zou ik zeker weten een condoom gebruiken totdat ik weet dat ik en mijn partner (hoewel ik er nog geen heb ben ik monogaam) geen Hiv of andere Soa's hebben.
Betere raad, geen sex, eerst een HIV test, en daarna kan je doen wat je wilt, zeker zijn van je partner is dan natuurlijk wel een vereiste. :Y

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 27 feb 2005 17:24

Een pak van mijn hart, Gollum.
Dan kan ik je de volgende keer nog veilig en met gerust gevoel nog een hand geven... :wink:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 27 feb 2005 19:12

Dr. Strangelove schreef:Een pak van mijn hart, Gollum.
Dan kan ik je de volgende keer nog veilig en met gerust gevoel nog een hand geven... :wink:
:D Homofoob.

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 04 mar 2005 23:12

Teletekst vr 04 mrt schreef:
Vrijgelaten Italiaanse beschoten

ROME De Italiaanse journaliste Giuliana
Sgrena,die was ontvoerd in Irak,is kort
na haar vrijlating in Bagdad beschoten
door Amerikaanse militairen.Ze raakte
gewond,een Italiaanse begeleider kwam
om.De schietpartij vond plaats bij een
controlepost bij het vliegveld.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 mar 2005 02:10

Mister Pink dit is geen ironie, dit is toch totale waanzin, zijn die Amerikaanse soldaten nu helemaal knettergek geworden? Van de ene ellende in de andere, het zal je maar overkomen. Zootje ongeregeld daar, ik word daar helemaal niet vrolijk van. En Bush maar iedere avond op z'n blote knietjes god danken voor de overwinning. Bah. }:

Noodles
Bijrol
Bijrol

Bericht door Noodles » 05 mar 2005 14:24

gollum36 schreef:(hoewel ik er nog geen heb ben ik monogaam)
maar hoe doe je dat dan, beste gollum?
gebruik je maar 1 hand?, of droom je steeds over 1 meisje/jongen? 1 huisdier wellicht? :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 05 mar 2005 17:59

Ann McDunn schreef:Mister Pink dit is geen ironie, dit is toch totale waanzin, zijn die Amerikaanse soldaten nu helemaal knettergek geworden? Van de ene ellende in de andere, het zal je maar overkomen. Zootje ongeregeld daar, ik word daar helemaal niet vrolijk van. En Bush maar iedere avond op z'n blote knietjes god danken voor de overwinning. Bah. }:
Niet te snel oordelen, je weet niet precies hoe het zit. De Amerikaanse soldaten beweren dat de auto waarin die Italiaanse journalist zat niet reageerde op een stopteken. En met al die aanslagen daar is het niet gek dat die soldaten beginnen te schieten dan...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 mar 2005 19:38

ash_ je hebt gelijk, ik oordeelde te snel, maar telkens hoor je de meest vreselijke dingen, Amerikaanse en Engelse soldaten die mensen, die zonder enig bewijs in de gevangenissen zijn gestopt, martelen en vernederen. Het zijn n.l. niet allemaal terroristen, en als die Italiaan een stopteken heeft genegeerd dan is dat dom, maar we zijn er alle twee niet bijgeweest, dus weten we beiden niet wat er echt is gebeurt, en dat zullen we waarschijnlijk ook wel nooit aan de weet komen. In het begin was ik tegen de oorlog in Irak, dat die soldaten nadat er al minstens 1500 van hun makkers dood zijn, en van de zwaargewonden weten we het aantal niet, makkelijk schieten, daar kan ik inkomen, maar ik vind nog steeds dat het daar een ongeregeld zootje is, en dat het daar ook wel zo zal blijven.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 08 mar 2005 19:18

Noodles schreef:
gollum36 schreef:(hoewel ik er nog geen heb ben ik monogaam)
maar hoe doe je dat dan, beste gollum?
gebruik je maar 1 hand?, of droom je steeds over 1 meisje/jongen? 1 huisdier wellicht? :D
Nee, ik bedoel meer dat ik er voor ben maar een partner te hebben later.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 10 mar 2005 12:32

@Gollum, ik denk dat we allang begrepen wat je bedoelde, hehehe !

Een licht item:
Ik leest net dat Monique van de Ven talent ontdekt !
Leuk voor haar, helaas een beetje te laat waarschijnlijk om nog door te breken tot een echt ster-actrice...

ps. ze wordt de Jerney Kaagman van Be A Moviestar. Dus ze gaat talent ontdekken... Zucht !
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 10 mar 2005 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie