Ironische gebeurtenissen in het nieuws

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 22 apr 2005 18:38

Nu.nl schreef:LOS ANGELES - Een Amerikaanse rechter heeft een jurylid een boete van 1000 dollar opgelegd omdat de man duidelijk hoorbaar zat te gapen in de rechtszaal tijdens de juryselectie voor een moordzaak. Dat berichtte dagblad The Los Angeles Times woensdag.

Toen de rechter de man aansprak op zijn gedrag, antwoordde die dat hij zich verveelde. De rechter noemde de houding van het slaperige jurylid "beroerd" en gaf hem een boete wegens minachting voor de rechtbank. "Uw verveling heeft u zojuist 1000 dollar gekost", beet hij de man toe.

Nadat het geschrokken jurylid zich uitvoerig had verontschuldigd, bracht de rechter de boete terug tot 100 dollar. Hij peinsde er echter niet over de zaak maar te vergeten. "Ik heb weleens iemand zien gapen, maar dit was absoluut een record", aldus de magistraat. "Zo kan ik mijn werk niet naar behoren doen", voegde hij daaraan toe.
Bron

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 27 apr 2005 18:03

Een Duitse hacker heeft zichzelf behoorlijk belachelijk gemaakt door zijn eigen harde schijf te wissen. De 26-jarige man beschreef zichzelf in een chat-kanaal als 'the baddest hacker in town'. Hij dreigde een moderator van een kanaal te gaan hacken omdat hij eruit gegooid was.

De hacker eiste dat de moderator zijn IP-adres zou geven. De moderator gaf echter niet zijn eigen IP-adres, maar dat van de hacker zelf. Deze had niets door, en na een tijdelijke stilte riep de hacker uit: "Ik zie je E: drive gewist worden! D: is ook al 45 procent down!" Hierna verdween de hacker in het niets. Hij had zijn eigen harde schijven gewist. Over 'the baddest hacker in town' gesproken...

Kostelijk gewoon! _O_

http://www.theinquirer.net/?article=22838
Laatst gewijzigd door emperor op 27 apr 2005 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 27 apr 2005 18:10

emperor schreef:Een Duitse hacker heeft zichzelf behoorlijk belachelijk gemaakt door zijn eigen harde schijf te wissen. De 26-jarige man beschreef zichzelf in een chat-kanaal als 'the baddest hacker in town'. Hij dreigde een moderator van een kanaal te gaan hacken omdat hij eruit gegooid was.

De hacker eiste dat de moderator zijn IP-adres zou geven. De moderator gaf echter niet zijn eigen IP-adres, maar dat van de hacker zelf. Deze had niets door, en na een tijdelijke stilte riep de hacker uit: "Ik zie je E: drive gewist worden! D: is ook al 45 procent down!" Hierna verdween de hacker in het niets. Hij had zijn eigen harde schijven gewist. Over 'the baddest hacker in town' gesproken...

Kostelijk gewoon! _O_

:D

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 27 apr 2005 18:19

emperor schreef:Een Duitse hacker heeft zichzelf behoorlijk belachelijk gemaakt door zijn eigen harde schijf te wissen. De 26-jarige man beschreef zichzelf in een chat-kanaal als 'the baddest hacker in town'. Hij dreigde een moderator van een kanaal te gaan hacken omdat hij eruit gegooid was.

Kostelijk gewoon! _O_

http://www.theinquirer.net/?article=22838
_O_ :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 27 apr 2005 18:23

Als je dit soort dingen leuk vindt, moet je zeker eens http://bash.org bekijken. Dat staat helemaal vol met geweldige chatlogs. Check vooral de top 100.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 27 apr 2005 20:23

ash_ ga ik zeker eens bekijken, want ik vind dat bericht geweldig! En dan zeggen ze weleens tegen mij dat ik zit te chatten, volgens mij ben ik daar te dom voor, weet eigenlijk mijn eigen IP adres niet. :oops:

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 27 apr 2005 21:11

ash_ schreef:Als je dit soort dingen leuk vindt, moet je zeker eens http://bash.org bekijken. Dat staat helemaal vol met geweldige chatlogs. Check vooral de top 100.
Super... verdomme man.. ik heb mijn huiswerk opzij geschoven en ik zit me gewoon nu kapot te lachen aan dit maffe gedoe... Ow wat slecht!

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 27 apr 2005 21:37

Echt te grappig :D :D :T _O_ _O_

<Th3No0b> Im going to be the next hitler
<Th3No0b> Im going to kill all the jews and 1 clown
<RageAgainsttheAmish> why the clown
<Th3No0b> See? no one cares about the jews
<RageAgainsttheAmish> lmao

<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind

<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard

#6460 +(4520)- [X]
<studdud> what the fuck is wtf

:D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 28 apr 2005 17:00

Op grond van een vertrouwelijk politierapport en bronnen in het criminele circuit meldt de Noorse krant Dagbladet dat het beroemde schilderij De Schreeuw van de Noorse schilder Edvard Munch mogelijk is verbrand. Het kunstwerk werd afgelopen zomer uit een museum in Oslo gestolen.

Naast De Schreeuw zou ook de Madonna van Munch hetzelfde lot zijn ondergaan. Als reden voor de verbranding wordt genoemd het feit dat het de daders te heet onder de voeten werd. Inmiddels zijn er drie mensen in verband met de diefstal gearresteerd. Van de personen die verantwoordelijk worden gehouden voor de diefstal ontbreekt ieder spoor.

Begin april was de Noorse politie nog optimistisch en vertrouwde erop dat het meesterwerk uit 1893 nog zou worden teruggevonden. Munch schilderde in totaal vier versies van De Schreeuw. De waarde van het werk is volgens kenners niet in geld uit te drukken. De Madonna wordt geschat op 20 miljoen euro.

Edvard Munch leefde van 1863 tot 1944 en schilderde De Schreeuw in 1893. Het werk werd vooral na de Tweede Wereldoorlog erg populair. In 1994 werd een andere versie van het werk ook al eens gestolen. Na drie maanden werd het schilderij teruggevonden toen drie mannen het probeerden te verkopen.

Hier kan ik me best kwaad om maken...kunst en daarmee cultureel erfgoed,wat van iedereen is,door een paar idioten die waarschijnlijk nergens respect voor hebben verbrand..
of stelen uit een museum....bah.}:
iedereen moet van kunst kunnen genieten....kunst vernietigen,of stelen voor persoonlijk profijt is gewoon not done!

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 28 apr 2005 17:22

Inderdaad.. te gek voor woorden.

Een boodschap voor hen:
Afbeelding

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 28 apr 2005 18:03

Je gaat me toch niet vertellen dat deze verbrand is.. :cry: :x

Afbeelding

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 29 apr 2005 01:06

Konami schreef:Inderdaad.. te gek voor woorden.

Een boodschap voor hen:
Afbeelding
Daar zijn die lui nog te min voor, zonde van die kogel, enuhhh Konami, we wonen niet in Florida, eigenlijk jammer, want als ze kunst vernietigen zijn ze alle kunstliefhebbers aan het bedreigen. }: Goed dan één kogel per knie. :Y

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 29 apr 2005 07:17

Ann McDunn schreef:Goed dan één kogel per knie. :Y
:D hehe...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 29 apr 2005 10:11

Ik heb in zoverre niets met kunst in de vorm van schilderijen enzo dat ik er niets voor over heb en geen behoefte heb om me er in te verdiepen, maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat je met je poten van andermans spullen afblijft en al helemaal als diegene er heel erg zijn best op heeft gedaan. Kneecapping vind ik in dat opzicht geen slecht plan.

Waar ik van opkeek is het volgende:

http://www.nu.nl/news/519578/11/Peter_R ... artij.html

Wat een aanfluiting! De goede man is een aardig journalist maar daar houdt het in mijn ogen wel zo'n beetje op. En dan die compagnons van hem. Klaas Wilting (heeft tijd zat sinds die uit het panel van Ter Land, Te Zee en in De Lucht is gezet en Wakku Wakku van de buis is gehaald) en Jan Nagel ('Nieuwe politieke partij? Waar? Waar? Daarmoet ik bij zijn!!'). Nee, daar ga je een hoop zetels mee halen Petertje...

Het erge is nog: waarschijnlijk wel.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 29 apr 2005 10:19

elke dorpsgek kan een partij oprichten. Who's next? Regilio Tuur?

Plaats reactie