Zou je nu nog zonder computer kunnen?

Bespreek het actuele nieuws.
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 08 aug 2005 18:54

karin80 schreef:
Mark schreef:Ik denk dat ik compleet ga flippen als ik langer dan 1 week zonder pc zit, dus ik kan niet zonder. Zou nog geeneens weten wtf ik met al die tijd zou moeten doen die ik dan over heb.
is dat niet een beetje zielig? Er zijn genoeg leuke dingen die je kunt doen zonder een computer.....
Karin Mark flipt nogal snel, en natuurlijk kan hij een week zonder PC, en natuurlijk zijn er heel veel dingen die leuk zijn zonder computer.

Mark als je niet weet wat je met al je vrije tijd moet doen, ik heb nog een heleboel werk voor je, en dan mag je daarna een uurtje achter mijn PC, dat is toch een goede deal? :D

Gods Lonely Man je kunt dan toch met je vrienden over de film praten die jullie gezien hebben, daar heb je vast wel een mening over. Je hoeft ook niet druk te zijn, er zijn heel veel mensen die minder spraakzaam zijn, heb je een huisdier? Weet je dat je heel goed kunt oefenen door tegen een hond te praten? Echt geen onzin hoor, maar ik zou graag willen dat je uit je isolement komt, zelfs je nick zegt genoeg. Al ben je dan niet druk, daarom hoef je nog niet eenzaam te zijn. Kop op joh, ook voor jou komen er andere tijden. :Y

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 08 aug 2005 19:44

Ann McDunn schreef:
karin80 schreef:
Mark schreef:Ik denk dat ik compleet ga flippen als ik langer dan 1 week zonder pc zit, dus ik kan niet zonder. Zou nog geeneens weten wtf ik met al die tijd zou moeten doen die ik dan over heb.
is dat niet een beetje zielig? Er zijn genoeg leuke dingen die je kunt doen zonder een computer.....
Karin Mark flipt nogal snel, en natuurlijk kan hij een week zonder PC, en natuurlijk zijn er heel veel dingen die leuk zijn zonder computer.

Mark als je niet weet wat je met al je vrije tijd moet doen, ik heb nog een heleboel werk voor je, en dan mag je daarna een uurtje achter mijn PC, dat is toch een goede deal? :D
WTF!?! Ik flip helemaal niet snel, ik ben de kalmte itself. Maar je bedoelt eerst heel veel werken en als beloning een uur achter die pc, in plaats van eten?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 08 aug 2005 20:48

Mark je krijgt nog te eten ook, maar wel je bordje leeg eten hoor! :D Dan nog een uurtje achter de PC en dan gaat Markie slapie doen, oké ook nog een verhaaltje. Goh, en dan moet jij eens zien wat een uur tijd is, helemaal niets! :wink:

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 23 aug 2007 20:18

of ik zonder m'n pc kan, Nee dat kan ik niet, ik ben al twee weken bezig met tegen mij zelf te zeggen dat ikeerst 1uur moet gaan lezen voor dat ik dit (stom)ding aan ga zetten, maar nee hoor het eerste wat ik doe als ik thuis kom is dit ding aan zetten. En dat lezen heb ik nog steeds niet gedaan.

Start - Turn off computer - Turn off. :B:

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 23 aug 2007 20:33

het eerste wat ik doe als ik thuis kom is de computer aanzetten..dan douchen, en dan de email checken..internet is superhandig, ik zou niet meer zonder kunnen, ik regel alles online..en niet te vergeten briefen die je schrijft..vroeger deed ik dat met een typmachine...zonder spellingscontrole..dan moest je best vaak een heel blad overnieuw doen als je een fout maakte..nu is het supermooi allemaal met Word...ook enveloppen print ik met Word..in me eigen lettertype. :T
DVD hoesjes printen..een computer is onmisbaar..films overzetten op DVD...even een mp3'tje luisteren..iets bestellen..ik heb bijna alles wat ik heb via internet gekocht..me koelkast,de breedbeeld TV, me gasoven alle onderdelen van me PC..het ene boek dat je zocht..en altijd goedkoper dan in de winkel.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 25 aug 2007 15:06

zo is dat bij mij ongeveer ook emperor.
als ik thuis kom eerste de pc aan 1/2 comuteren douchen eten en weer lekkerverdergaan met de pc en daarna meestal nog even een filmpje kijken op de tv.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 05 sep 2007 17:10

Ik zou zeggen. Ja hoor ik kan zonder computer. Maar net zoals de AA club moet ik toch erkennen dat het niet zo is.

Ik kan dus niet zonder computer. Zo ik heb het gezegd.
Bij mij thuis. Bij mijn ouders, ja zelfs bij mijn zus. Zit ik achter dat ding. En op het werk moet ik toch met een computer werken (de beste excuus :wink: ).

Maar er is een tijd geweest dat ik zonder computer en zonder internet heb gezeten. Dat was op mijn vorige vakantieplek. 1 hele week zonder. Daarna kwam ik een internetcafe tegen op mijn vakantieplek. Ik kon het toch niet laten om te gaan internetten. Weliswaar heb ik, tijdens mijn vakantie, de meeste tijd gespendeerd op het strand zonder computer.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 10 apr 2008 14:42

Zonder computer kan ik de laatste tijd egt niet....
Net hetzelfde als met tv, de meeste mensen kunnen er gewoon niet zonder.
Kan wel paar dagen zonder computer, maar daarna verlang je op ene of andere manier ernaar.
Vooral vanwege het feit dat je er veel meekan.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 07 mei 2008 15:32

Er zijn van die momenten dat ik het ding serieus verwens, en zou willen dat er geen computers in mijn leven waren gekomen, maar als ik er dan weer even normaal over nadenk dan weet ik weet weer dat ik absoluut niet meer zonder PC zou willen.

Het is alleen heel vervelend dat als je werkt in de ICT, al is dat zoals ik als website programmeur, dat iedereen dan op de een of andere manier denkt dat je al hun PC problemen zo de wereld uit kan helpen. Soms is dat ook wel zo, maar ik werk zo'n slordige 9 uur per dag professioneel met de PC, dan in mijn vrije tijd er ook echt op werken? Pff...wordt soms echt te veel. ;)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 08 mei 2008 08:19

Ah, een bekende frustratie voor veel IT'ers. Moet je gewoon dit T-shirt kopen:

Afbeelding

Plaats reactie