Wie HOOP je dat de nieuwe Amerikaanse president wordt?
Wie HOOP je dat de nieuwe Amerikaanse president wordt?
Wie hoop je dat de komende 4 jaren in het witte huis gaat doorbrengen.
M.A.W.: Op wie zou jij stemmen als je in Amerika woonde en stemgerechtigd was.
M.A.W.: Op wie zou jij stemmen als je in Amerika woonde en stemgerechtigd was.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Als ik in Amerika woonde, dan weet ik het niet, maar nu ik hier in Nederland alles volg, zou ik in ieder geval op Kerry stemmen, niet omdat ik weet of het er beter op wordt, maar slechter als met Bush kan haast niet. De verkiezingspoppenkast zegt me niet zoveel, het komt erop aan wat Kerry gaat doen als hij eventueel gekozen wordt, en dat is voor iedereen koffiedik kijken. 

- Mister Pink
- Oscar nominatie
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
als ik vond dat alle christenen en conservatieven dom vond, had ik het woord dom niet eens genoemd.gollum36 schreef:Ja, christenen en conservatieven zijn domVleeshaak schreef:Bush is me te dom, te conservatief, te christelijk.(ik ben zelf niet echt christelijk en conservatief meer, hoor. Ik wou alleen even miemelen)
nou...dom is misschien niet het goeie woord.gollum36 schreef:Ja, christenen en conservatieven zijn domVleeshaak schreef:Bush is me te dom, te conservatief, te christelijk.(ik ben zelf niet echt christelijk en conservatief meer, hoor. Ik wou alleen even miemelen)
christenen zijn naief, conservatieven blank, angstig en goedverdienend.

on topic: Nader
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Ik zou zeggen: onwetend, wereldvreemd en kortzichtig. Maar ja, wie ben ik heruben schreef:nou...dom is misschien niet het goeie woord.gollum36 schreef:Ja, christenen en conservatieven zijn domVleeshaak schreef:Bush is me te dom, te conservatief, te christelijk.(ik ben zelf niet echt christelijk en conservatief meer, hoor. Ik wou alleen even miemelen)
christenen zijn naief,
on topic: Nader
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik kwam op een ander forum een interessante post tegen: klik
afgezien van het punt "- het lijkt me wel een sympathieke kerel" (
) kan ik eigenlijk niet anders dan er mee eens zijn, misschien verklaard dit waarom de verkiezingen toch nog spannend dreigen te worden...
afgezien van het punt "- het lijkt me wel een sympathieke kerel" (