Favoriete Citaten

Bespreek het actuele nieuws.
Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 08 nov 2004 16:10

Misschien wel mijn levensmotto:
"When I read about the evils of drinking, I gave up reading."
Henny Youngman (1906-1998)

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 19 nov 2004 15:19

Alway Look On The Bright Side Of Life!!! (Life of Brain)

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 25 feb 2005 23:14

Mister Pink schreef:Misschien wel mijn levensmotto:
"When I read about the evils of drinking, I gave up reading."
Henny Youngman (1906-1998)
Stond ooit eens op een wijnkaart die ik voor me neus kreeg in een restaurant in Canada. Ben je gelijk uitgeluld...

Ik las al die citaten van Bush die gepost waren en ik heb er eentje van één van de allereerste presidenten van Amerika (Jefferson) die ik jullie niet wil onthouden. Jammer dat Bush zich er alleen niets van aantrekt...
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."(Thomas Jefferson)

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 26 feb 2005 00:12

LuciusMalfoy schreef:...

Ik las al die citaten van Bush die gepost waren en ik heb er eentje van één van de allereerste presidenten van Amerika (Jefferson) die ik jullie niet wil onthouden. Jammer dat Bush zich er alleen niets van aantrekt...
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."(Thomas Jefferson)
Inderdaad een pijnlijk actueel citaat.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 08 mar 2005 23:07

Ik las er pas een, grof maar ik heb er hartelijk om gelachen:
Vrij verstandig, neuk een appel :oops: Wat puberaal ben ik toch.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 mar 2005 10:23

Eh ja...
Beter dan een schaap denk ik, Gollum..

Ach je ontgroeit dit stadium nog wel... 8)

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 09 mar 2005 11:24

Dr. Strangelove schreef: Ach je ontgroeit dit stadium nog wel... 8)
_O_ En zoniet is er echt geen man overboord. Zoiets heet het PeterPan-syndroom (het vertonen van puberaal gedrag bij volwassenen, omdat ze er niet in slagen zich aan te passen aan de werkelijkheid). Herken je jezelf erin?!? Dan kan ik je een hand geven, vier zelf ook ieder jaar mijn 17de verjaardag :D

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 09 mar 2005 21:50

:o :D

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 10 mar 2005 15:51

Nog een erg puberaal citaatje:

Sex on television does not hurt,....

unless you fall off.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 mar 2005 15:59

LuciusMalfoy schreef:
_O_ En zoniet is er echt geen man overboord. Zoiets heet het PeterPan-syndroom (het vertonen van puberaal gedrag bij volwassenen, omdat ze er niet in slagen zich aan te passen aan de werkelijkheid). Herken je jezelf erin?!? Dan kan ik je een hand geven, vier zelf ook ieder jaar mijn 17de verjaardag :D
En dan te bedenken dat ik in mei al 46 word, en nog steeds puberaal gedrag vertoon. :wink: :o

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 10 mar 2005 16:20

Ann McDunn schreef:
LuciusMalfoy schreef:
En dan te bedenken dat ik in mei al 46 word, en nog steeds puberaal gedrag vertoon. :wink: :o
Het spijt me verschrikkelijk voor je Ann, maar het PeterPan-syndroom wordt alleen officieel erkend bij mannen. Bij vrouwen is het gewoon aanstellerij :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 mar 2005 19:32

Lucius (wat heb ik toch een hekel aan die avatar van jou) Natuurlijk als een man zich aanstelt dan heeft hij een Peter-Pan syndroom, dat is zeker uitgevonden door een man, je schreef overigens "volwassenen", en laten vrouwen nu net even eerder volwassen zijn dan mannen. Maar in ieder geval kan een man géén postnatale depressie krijgen. :wink:

Zo langzamerhand krijg ik zin in de pil van Drion. :cry: Ik ben nu al een oude, strenge, bad motherfuckerige aanstelster, is er nog meer? Kom eens over de streep als je durft. :D En je hoeft helemaal niet te zeggen dat het je verschrikkelijk spijt hoor, want daar meen je geen zak van.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 11 mar 2005 10:36

Ann, doe niet zo vre-se-lijk hysterisch !

Ik word er gewoon onpasselijk van ! :lol:

We zijn trouwens behoorlijk off-topic bezig !

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 11 mar 2005 11:06

Ann McDunn schreef:Lucius (wat heb ik toch een hekel aan die avatar van jou) Natuurlijk als een man zich aanstelt dan heeft hij een Peter-Pan syndroom, dat is zeker uitgevonden door een man, je schreef overigens "volwassenen", en laten vrouwen nu net even eerder volwassen zijn dan mannen. Maar in ieder geval kan een man géén postnatale depressie krijgen. :wink:

Zo langzamerhand krijg ik zin in de pil van Drion. :cry: Ik ben nu al een oude, strenge, bad motherfuckerige aanstelster, is er nog meer? Kom eens over de streep als je durft. :D En je hoeft helemaal niet te zeggen dat het je verschrikkelijk spijt hoor, want daar meen je geen zak van.
Je hebt helemaal gelijk, vrouwen zijn idd eerder volwassen dan mannen, degene die het eerste melding maakte van het PeterPan-syndroom was idd een man en je bent idd een oude, strenge, bad motherfuckerige aanstelster :D . En het spijt me echt verschrikkelijk dat ik er geen zak van meen...

Nieuwe Avatar wordt zeer binnenkort geregeld, tot dat moment blijf ik je nog ff vanaf een hoogte arrogant en laagdunkend op je neer kijken. Maar dat is allemaal ingegeven door onvoorwaardelijke liefde... :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 mar 2005 15:00

Lucius het is toch wel erg met mij gesteld, ik geloof n.l. ook al niet in onvoorwaardelijke liefde, meestal moet dat van één kant komen, en het woord liefde op zich is mij te zwaar beladen, wat is nu eigenlijk èchte liefde?

Strangelove bedankt dat je toch nog wat hebt gevonden om het nog een beetje erger te maken, ik ben nu jullie eigenste oude, strenge, bad motherfuckerige, aanstelligere, misselijk makende, hysterische Ann. Daar kan ik het weekend wel mee in. Maar goed, ik kan wel tegen de waarheid hoor. :D Gelukkig maar dat ik een man heb, als ik die nu nog zou moeten zoeken, dan heb ik wel een héél grote stormlantaarn nodig. :Y

On topic:

Vrij naar Freek de Jonge:

Nergens is vrede
Ga naar Nergens
Niemand is gelukkig
Wees Niemand.

De eerste keer dat ik dat in een show van Freek hoorde is dat bij mij nogal ingeslagen, en ik hou dat er ook in.

Plaats reactie