het is soms welleens leuk om te provoceren, kijken wat er uit komt he.
Ja, ik word ook altijd zo moe van de kinderbescherming die steeds zeikt over de babies die ik in mijn kelder heb opgeloten en gruwelijk martel en uithonger. Ze moeten niet zo zeiken, die zijn toch niets anders gewend.II Duce schreef:ik ben zeker bevoorrecht, maar het gaat mij ook niet ook niet over rozen.
ik werk hard genoeg, betaal netjes mijn belasting, en haal mijn diploma....ik zie niet in waarom ik straks nog meer moet gaan betalen.
en bovendien de mensen die niet bevoorecht zijn, weten dat toch niet want zij zijn niet anders gewend.
Dat is niet helemaal waar. Hoewel het aantal onderwerpen waarover in de context van wetgeving mag worden meebeslist is uitgebreid, heeft het EP zelden het laatste woord over budget vraagstukken.Sai schreef:Europees Parlement (en dus de Europese burgers) krijgen meer macht.
NATUURLIJK STAAT ER IN DE GRONDWET GEEN GEVOLG, je zij het al er staat allen HOE het word bestuurd...maar dat wil niet zeggen dat het gevolg wat ik aangeef ANDERS is.Sai schreef: NERGENS IN DE GRONDWET STAAT IETS OVER DAT NEDERLAND MEER MOET GAAN BETALEN. HET HEEFT ER GEEN FLIKKER MEE TE MAKEN.
hahaSai schreef: Hoewel de eerste groep volgens mijn immer bescheiden mening bestaat uit een groepje mongolen
en gelukkig is dat niet gebeurdSai schreef: had de tweede groep beter 'ja' kunnen stemmen.
sinds wanneer heb jij het recht om te bepalen wat goed of fout is.Sai schreef: De enige echt goede reden om tegen te stemmen is als je vindt dat alle verdere integratie van de EU slecht is, en principieel tegen de EU bent.
Ga dan eerst maar eens fatsoenlijk je moerstaal leren schrijven, voordat je anderen ervan beschuldigt die moeite niet te willen doen om er een beetje bij te kunnen horen.II Duce schreef:nou wel eff serieus dan, ik zat me een bietje aan te stelle jongens, ik ben geen vuile racist, of een domoor die enkel dit ziet.
je moet gewoon de kwats weg halen, dus blijft er niet veel over en dat is wat ik bedoel.
dit is wel de kern waarvoor ik sta. ik heb nee gestemd omdat ik simpel niet voor andere wil betalen, we moete al zoveel tegenwoordig inleveren, dit kan er gewoon niet meer bij.