movies

Bespreek het actuele nieuws.
PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 28 jan 2006 15:05

gollum36 schreef:
Blunt schreef:als jij zou leren lezen is het ook voor personen die een filmopleiding gaan of zouden willen volgen. Dus opleiding of geen opleiding...
Hé, wat vriendelijker mag wel. Ik begrijp haar reactie best, en dan moet je niet meteen zo'n hoe toon aanslaan. Ann is zowat de best ingelezen gebruiker hier.... :o
Als iemand over mijn site een grap zou maken, zou ik ook best pissig reageren. :Y

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 28 jan 2006 15:05

gollum36 schreef:
Blunt schreef:als jij zou leren lezen is het ook voor personen die een filmopleiding gaan of zouden willen volgen. Dus opleiding of geen opleiding...
Hé, wat vriendelijker mag wel. Ik begrijp haar reactie best, en dan moet je niet meteen zo'n hoe toon aanslaan. Ann is zowat de best ingelezen gebruiker hier.... :o
Ach met zo'n botte naam kun je zo'n reactie wel verwachten. Is dat nou wat ze agressieve marketing noemen?

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 28 jan 2006 15:17

gollum36 schreef:Ann is zowat de best ingelezen gebruiker hier.... :o
De wat? :-?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 28 jan 2006 15:18

JB schreef:
Hmm, ja, een beetje vage formulering. Ik bedoel er mee dat ze altijd goed de berichten van andere leest en er meestal op een gepaste manier op reageert.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 28 jan 2006 15:31

gollum36 schreef:
JB schreef:
Hmm, ja, een beetje vage formulering. Ik bedoel er mee dat ze altijd goed de berichten van andere leest en er meestal op een gepaste manier op reageert.
Wekelijk?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 28 jan 2006 15:34

JB schreef:
gollum36 schreef:
JB schreef: De wat? :-?
Wekelijk?
:-?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 28 jan 2006 15:41

gollum36 schreef:
JB schreef:
gollum36 schreef:Hmm, ja, een beetje vage formulering. Ik bedoel er mee dat ze altijd goed de berichten van andere leest en er meestal op een gepaste manier op reageert.
Wekelijk?
:-?
Bedankt gollum voor je verdediging, maar laat maar zitten hoor, JB denkt daar heel anders over, maar dat weet ik allang. :wink: Ik maakte overigens maar een grapje en ik had heus wel gelezen dat het voor wél en niet studerende mensen was. Over het algemeen lees ik heus wel alles wat anderen posten en dat is wekelijk waar. :D Gollum haal maar wat te drinken bij de lemming.

Plaats reactie