Kan je homofiel worden van films kijken?

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 31 mar 2009 13:17

shateandar schreef:
enclave2 schreef:
sickboy1984 schreef:Ok duidelijk. Geloof je wel dat je homo kunt worden?
Ja ik denk dat invloeden van buitenaf een mens kan doen veranderen. Zo ook in het geval van seksuele geaardheid.
Bullshit, anders zou de paus allang anti homo films hebben uitgebracht zodat iedereen weer straight is :)
Of je brengt hem met deze post op een idee? Samenvattend:

Anti homo films en een algeheel verbod op rauwkost is de methode van de katholieke kerk om homosexualiteit uit te bannen?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 31 mar 2009 13:18

:Y
Ik zeg slotje, discussie over.

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 03 apr 2009 15:40

patrob schreef:
shateandar schreef:
enclave2 schreef: Ja ik denk dat invloeden van buitenaf een mens kan doen veranderen. Zo ook in het geval van seksuele geaardheid.
Bullshit, anders zou de paus allang anti homo films hebben uitgebracht zodat iedereen weer straight is :)
Of je brengt hem met deze post op een idee? Samenvattend:

Anti homo films en een algeheel verbod op rauwkost is de methode van de katholieke kerk om homosexualiteit uit te bannen?
Van mij mag iemand homo zijn hoor. Ik eet trouwens veel rauwkost...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 03 apr 2009 16:09

Zat hier niet een slotje op?

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 03 apr 2009 16:13

Megalomaniac schreef:Zat hier niet een slotje op?
Zat ja.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 03 apr 2009 16:37

Maar het is toch wel duidelijk dat we hier niet uit gaan komen?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 03 apr 2009 19:24

Wat een geniaal topic he _O_ Maar ik denk dat het wel kan want af en toe dan kijk ik een film met skanky ho Brittany Murphy en dan word ik toch wel aardig homofiel van hoor.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 03 apr 2009 19:28

Wacht maar tot je Tara Reids buik na haar operatie terug ziet in een film. Je wil nooit meer een vrouwenlichaam aanraken man.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 03 apr 2009 19:38

Naar haar borsten kijken is ook al genoeg om dat effect te hebben.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 03 apr 2009 19:50

OK! Kyrill is dus een gaylord want van borsten kan je niet homofiel worden.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 apr 2009 00:21

Leuk bedacht Mark, maar van films kijken verander je niet van sexuele voorkeur hoor, baby's kijken nog geen films en je wordt geboren als hetero of als homosexueel, daar kan geen film wat aan doen. :D

mercapto
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door mercapto » 05 apr 2009 01:27

Die mening deel ik niet! :D

In mijn optiek zijn er twee soorten homofiel. De genetische en de geestelijke.
De genetische homofiel is zo geboren en heeft ook vaak zeer opvallende uiterlijke/lichamelijke kenmerken, net zoals bijvoorbeeld iemand met Down syndroom. Bedenk wel, niet iedereen met Down ziet er op het eerste gezicht uit als een mongool, zo merk je bij sommige homo's ook pas als ze bijvoorbeeld gaan praten dat ze homofiel zijn.
De geestelijke (haha, de paus! ;)), mentale homofiel is een bekeerling. Deze hebben niet de uiterlijke kenmerken maar hebben zich wel de maniertjes en spreekwijze aangeleerd. Net als een westerse Moslim zijn deze ook vaak net even wat fanatieker in bijvoorbeeld de emancipering. Dit is die gozer waar je vriendin zo dol op is...en hij zegt dan wel dat hij homo is...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 apr 2009 14:29

En die mening deel ik dan weer niet! :wink:

eigenlijk heb je het hier over het celibaat maar er zijn geestelijken genoeg geweest die stiekem gewoon een verhouding hadden een Borgia paus had zelfs een gezin en liefjes. In Ierland heeft het b.v. héél lang geduurd voordat de Roomse invloed zo sterk was dat die de oude goden en daarmee de gebruiken bij de monniken en nonnen omver geworpen kreeg. Ze mochten in die tijd gewoon trouwen en kinderen krijgen. Er zijn trouwens genoeg geestelijken die ècht homofiel zijn. Wel is het zo dat iedereen zowel vrouwelijke als mannelijke hormonen heeft en het is maar net waar de weegschaal doorslaat.

In tijden waarin hetero mannen langdurige gevangenisstraffen hebben en meer tijden waarin ze geen vrouwen kunnen krijgen gaan ze over tot homosexueel gedrag, maar dat is tijdelijk. Ook ben ik het er niet mee eens dat je alle homo's eruit zult kennen, zelf ken ik er een paar waar je absoluut niets aan merkt je moet het al weten. Waar jij het over hebt noem ik gewoon nichterig gedrag, maar daarom zijn die lui nog niet homofiel.

Welke gozer bedoel je eigenlijk waar een vriendin van mij zo dol op is, en welke vriendin bedoel je? Het is me even niet duidelijk.

mercapto
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door mercapto » 05 apr 2009 15:19

Niet jou vriendin, mijn vriendin! :D
Sorry, ik ging even uit van mijn eigen perspectief, en pak het even stereotypisch aan. Al die nuances en grijstinten, doe mij maar zwart/wit.

Ik heb een collega, erg knap, erg mannelijk, erg homo. Hij moet de vrouwen van zich afslaan. Ik weet dat hij homo is, hij kan ook erg dubbelzinnige opmerkingen plaatsen waarbij ik me kan voorstellen dat niet iedere man zich even gemakkelijk voelt...en toch voel ik me er ook niet prettig bij als m'n vriendin weer eens met hem gaat shoppen...
Is hij dan bi ? Nope, niet dat ik weet.
Dus dit is gewoon onzekerheid of een gebrek aan vertrouwen van mijn kant ? Hmm, nope. Ik vertrouw m'n vriendin, ik vertrouw m'n collega...maar toch, hmm...het zal wel competitiedrang zijn.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 apr 2009 20:40

Als je collega absoluut homofiel is dan zou ik mijn vriendin zeker met hem laten winkelen, gegarandeerd dat ze met iets moois thuis komt en je vriendin is toch te vertrouwen, waarom zou je het dan niet goed vinden je vindt het toch ook niet erg als ze met een ander meisje gaat winkelen en dat kan wel een lesbische zijn :Y Twee meisjes op een kamer en het zijn vriendinnen, twee mannen op een kamer en hups het zijn natuurlijk homo's :( niet zo wantrouwend zijn mercapto want je zegt dan wel dat je ze allebei vertrouwd maar toch voelt het niet prettig, als je echt zeker bent van zeker je vriendin is dat misplaatst wantrouwen.

Plaats reactie