Kan je homofiel worden van films kijken?

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
Aston
Regisseur
Regisseur

Re: Kan je homofiel worden van films kijken?

Bericht door Aston » 02 mei 2011 08:50

Weet ik veel, ik verzin ook maar wat. O+ Ik kan echt geen antwoord geven op die vraag.

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 02 mei 2011 10:56

Aston schreef:
RobbieBoy schreef:Haha, als dat zo zou zijn, zou ik de ene week homo zijn, en de andere week hetero. Wat een onzin.
Homo ben je vanaf je geboorte, en aangezien ik in de baarmoeder waarschijnlijk geen videorecorder had geinstalleerd, lijkt het wel erg onwaarschijnlijk dat ik daardoor homo ben geworden.
Nou, je kan homo worden doordat de moeder veel films kijkt. Dan heeft dat invloed op de baby. :wink: En waarom zou je afwisselend wel en geen homo worden? Elke keer dat je een film kijkt wordt je iets meer homo. Dus je kan niet verheteroen door geen films te kijken. 8)
Mijn ma houd niet van films, daar heeft ze nooit van gehouden, dus dat is (in mijn geval) niet.

Leuk toppic, trouwens

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 04 mei 2011 09:56

Hoe kom je bij zo'n stelling? :D O+

Het zou wat zijn. Maar, nee, ik geloof er niet in. Je bent zoals je bent en als je als man op mannen valt of als vrouw op vrouwen dan is dat gewoon zo. Misschien ben je, je nog niet bewust van die gevoelens en kom je er mede na het zien van een bepaalde film misschien achter dat je homo bent dan zou dat kunnen, maar daar was je te zijner tijd dan toch wel achter gekomen. Met of zonder film. Of niet, want er zijn nog steeds genoeg mensen die er niet aan toe durven geven, in ieder geval niet publiekelijk.
Ik kan me er zelf ook niets bij voorstellen, maar ik heb er totaal geen moeite mee dat er mensen zijn die wel op hun eigen sekse vallen. Ik kan alleen nooit wennen aan transeksuelen, dat gaat me te ver. Ik zal ze niet veroordelen, maar het lijkt me toch ook weer niet helemaal gezond... Maar aan de andere kant, iedereen moet doen wat hem of haar gelukkig maakt en zolang ze anderen daar niet mee tot last zijn, wie ben ik dan om er moeilijk over te doen. En daarom doe ik het ook niet.
Maar om het even samen te vatten, homo worden van films? Nee!

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 04 mei 2011 10:10

timdekw schreef:Hoe kom je bij zo'n stelling? :D O+

Het zou wat zijn. Maar, nee, ik geloof er niet in. Je bent zoals je bent en als je als man op mannen valt of als vrouw op vrouwen dan is dat gewoon zo. Misschien ben je, je nog niet bewust van die gevoelens en kom je er mede na het zien van een bepaalde film misschien achter dat je homo bent dan zou dat kunnen, maar daar was je te zijner tijd dan toch wel achter gekomen. Met of zonder film. Of niet, want er zijn nog steeds genoeg mensen die er niet aan toe durven geven, in ieder geval niet publiekelijk.
Ik kan me er zelf ook niets bij voorstellen, maar ik heb er totaal geen moeite mee dat er mensen zijn die wel op hun eigen sekse vallen. Ik kan alleen nooit wennen aan transeksuelen, dat gaat me te ver. Ik zal ze niet veroordelen, maar het lijkt me toch ook weer niet helemaal gezond... Maar aan de andere kant, iedereen moet doen wat hem of haar gelukkig maakt en zolang ze anderen daar niet mee tot last zijn, wie ben ik dan om er moeilijk over te doen. En daarom doe ik het ook niet.
Maar om het even samen te vatten, homo worden van films? Nee!
ik vond het ook al de meest vreemde stelling ooit (En dan druk ik me nog HEEL zachtjes uit)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 04 mei 2011 10:13

Ik heb de openingspost even gelezen en daaruit blijkt dat de titel vooral de aandachttrekker is en dat de stelling iets minder bizar is :)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 04 mei 2011 12:53

Het is Mark. Waarom je hem serieus nemen?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 04 mei 2011 12:56

Ik wilde er nog bijzetten, "maarja gezien de topicstarter verbaasd het me niet", maar zo goed ken ik Mark nu ook weer niet. :)

Maar blijkbaar ken ik hem goed genoeg.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 04 mei 2011 17:28

TIMMEAH!!

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 04 mei 2011 17:49

Mark schreef:TIMMEAH!!
vanwaar deze vraag. Heb je soms een film thuis liggen die je niet durft te kijken omdat je ECHT bang bent daardoor homo te worden?? Neem maar van mij aan, ik ben zelf ook homo, en dat komt ECHT niet doordat ik wel eens een Walt Disney tekenfilm (terug)kijk!

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 04 mei 2011 20:25

RobbieBoy schreef:
vanwaar deze vraag. Heb je soms een film thuis liggen die je niet durft te kijken omdat je ECHT bang bent daardoor homo te worden?? Neem maar van mij aan, ik ben zelf ook homo, en dat komt ECHT niet doordat ik wel eens een Walt Disney tekenfilm (terug)kijk!
En voordat je die eerste Disneyfilm hebt gezien... Wat hebben "ze" daarvoor met je gedaan, kan je daar iets meer over vertellen? Kan je bijvoorbeeld dingen uitsluiten?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 04 mei 2011 20:42

Uhoh... Ik heb ook Disney films in de kast staan... maar nu ik dit weet zullen die wel nooit meer uit de kast komen... :}

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 04 mei 2011 20:46

Sha schreef:Uhoh... Ik heb ook Disney films in de kast staan... maar nu ik dit weet zullen die wel nooit meer uit de kast komen... :}
Wees gerust. Van Disney films word je geen homo.

Net zoals ik geen hetero zou worden, als ik op tv langs een hetero p*rnofilm zap :wink:
Mark schreef:
RobbieBoy schreef:
En voordat je die eerste Disneyfilm hebt gezien... Wat hebben "ze" daarvoor met je gedaan, kan je daar iets meer over vertellen? Kan je bijvoorbeeld dingen uitsluiten?
"ZE" hebben NIKS met me gedaan, en ik vind jou echt maar een raar figuur. Ik vond jou vraag eerst grappig, maar hoe meer ik van jou lees, hoe vreemder ik jou ga vinden. "Wat hebben ZE daarvoor met je gedaan" WIL ik eigenlijk wel weten WAT je met DIE zin bedoelt? Want het klinkt alsof je met dit topic wil schockeren en kwetsen, bewust

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 04 mei 2011 20:58

Het is Mark.. Hij *is* vreemd en dat is geen geheim :)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 04 mei 2011 21:02

Dat is precies hoe ik Mark heb leren kennen die paar keer dat ik hem op het forum ben tegengekomen.
Hij bedoelt het vast niet verkeerd, hij heeft alleen moeite om zijn emoties te uiten.

Ik zou me er maar niet al te druk om maken. :-)

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 04 mei 2011 21:05

Sha schreef:Het is Mark.. Hij *is* vreemd en dat is geen geheim :)
Oke. Dat wist ik niet, heb dit forum pas (her)ontdekt. Maar ik vind zijn insuniaties
over wat "ZE" vroeger met mij gedaan hebben, waardoor ik homo "GEWORDEN" ben ronduit
ranzig, en misselijkmakend, bah! Mischien moest hij maar eens bij andere fora gaan zoeken
naar antwoorden op deze vraag!

Plaats reactie