Kan je homofiel worden van films kijken?

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 20 mei 2007 21:05

Ik ben te uitgeput om nu te reageren, ik kom er later wel op terug.

enclave
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave » 29 mei 2007 23:31

gollum36 schreef:Ik ben te uitgeput om nu te reageren, ik kom er later wel op terug.
Nog steeds uitgeput?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 mei 2007 00:22

Nee hé, je begint toch niet weer? }:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 30 mei 2007 08:50

enclave schreef:
gollum36 schreef:Ik ben te uitgeput om nu te reageren, ik kom er later wel op terug.
Nog steeds uitgeput?
Ik heb het nogal druk en een kutperiode, dus ik laat deze discussie aan me voorbijgaan. Misschien kom ik er later nog eens op terug.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 30 mei 2007 12:51

enclave schreef:*politiek correct gewauwel over zgn. 'standpunten' inzake abortus en euthanasie zoals ik die ook in de partij-programma's van de gematigde (lees: regeringsgeile) confessionele partijen kan lezen.*

En hoe denk jij over abortus en euthanasie?
Ik ben voor, voor postnatale abortus van degenen die weigeren bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland gelijk te behandelen, en onderscheid wensen te maken op grond van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, sexuele voorkeur of op welke grond dan ook.

En ik ben ook voor verplichte euthanasie van degenen die een uitzonderingspositie in deze samenleving claimen vanwege één van bovenstaande begrippen.

Oh, je vroeg het aan Bukowski... Sorry.

enclave
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave » 30 mei 2007 13:53

Ann McDunn schreef:Nee hé, je begint toch niet weer? }:
Je gaat er vanuit dat de discussie over was?...

enclave
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave » 30 mei 2007 14:20

LuciusMalfoy schreef:Ik ben voor, voor postnatale abortus van degenen die weigeren bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland gelijk te behandelen, en onderscheid wensen te maken op grond van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, sexuele voorkeur of op welke grond dan ook.
In Nederland wordt heel veel gediscrimineerd. De allochtonen worden voorgetrokken bij sollicitaties, de zogenaamde positieve discriminatie.
De regels worden slecht nageleefd. Als een allochtoon een strafbaar feit pleegt word er een blik vol loze redenen geopend wat het misdrijft goed praat. Elke rechtse uitspraak wordt bestempeld als haatdragend en stigmatiserend. Als iets maar lijkt op een rechtse mening zal de media het afbranden en bestempelen als pure haat. Dat is ook logisch want de media is links.
Het openen van de grenzen voor Oost Europa is een ramp voor de sociale zekerheid. Het CPB zat met haar berekeningen voor het kabinet er dramatisch naast. Is dit naïviteit of opzet?
Nu blijkt dat er niet 5000 maar 50.000 immigranten vanuit Oost Europa legaal hier naar toekomen en dat het ons 70 miljoen gaat kosten. en dat is allemaal nog los gezien van de illegale immigranten.

enclave
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave » 30 mei 2007 14:31

LuciusMalfoy schreef:
enclave schreef:*politiek correct gewauwel over zgn. 'standpunten' inzake abortus en euthanasie zoals ik die ook in de partij-programma's van de gematigde (lees: regeringsgeile) confessionele partijen kan lezen.*

En hoe denk jij over abortus en euthanasie?
Ik ben voor, voor postnatale abortus van degenen die weigeren bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland gelijk te behandelen, en onderscheid wensen te maken op grond van godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, sexuele voorkeur of op welke grond dan ook.

En ik ben ook voor verplichte euthanasie van degenen die een uitzonderingspositie in deze samenleving claimen vanwege één van bovenstaande begrippen.

Oh, je vroeg het aan Bukowski... Sorry.
Wil je a.u.b. niet meer iets quoten wat ik niet gezegd hebt. Het is verwarrend en het klopt dan niet meer. DANK U!!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 mei 2007 16:47

enclave schreef:
Ann McDunn schreef:Nee hé, je begint toch niet weer? }:
Je gaat er vanuit dat de discussie over was?...
Ja dat dacht ik! Het topic titel is genoeg uitgekauwd en néé je kunt geen homofiel worden door het kijken naar films en ja wij zijn zoogdieren. Overigens begin jij ineens over abortus en authanasie en dat heeft weer helemaal niets te maken met het topic titel. Amen (ehh nee ik ben geen christen in de zin van het geloven in de bijbel, hemel en hel).

Klefbeer
Filmster
Filmster

Bericht door Klefbeer » 30 mei 2007 18:31

enclave schreef:In Nederland wordt heel veel gediscrimineerd. De allochtonen worden voorgetrokken bij sollicitaties, de zogenaamde positieve discriminatie.
De regels worden slecht nageleefd. Als een allochtoon een strafbaar feit pleegt word er een blik vol loze redenen geopend wat het misdrijft goed praat. Elke rechtse uitspraak wordt bestempeld als haatdragend en stigmatiserend. Als iets maar lijkt op een rechtse mening zal de media het afbranden en bestempelen als pure haat. Dat is ook logisch want de media is links.
Het openen van de grenzen voor Oost Europa is een ramp voor de sociale zekerheid. Het CPB zat met haar berekeningen voor het kabinet er dramatisch naast. Is dit naïviteit of opzet?
Nu blijkt dat er niet 5000 maar 50.000 immigranten vanuit Oost Europa legaal hier naar toekomen en dat het ons 70 miljoen gaat kosten. en dat is allemaal nog los gezien van de illegale immigranten.
True. Maar och, liever 100 ossiesloebers, dan 1 hakbar.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 30 mei 2007 22:35

LuciusMalfoy schreef:Oh, je vroeg het aan Bukowski... Sorry.
Nou goed, als Enclave het echt wilt weten: abortus: genuanceerd voor; euthanasie: iets minder genuanceerd voor.

Hebben we dat ook weer gehad.

Ik vraag me altijd af hoeveel van die mensen die zeuren over asielzoekers en andere immigranten nu zonder baan zitten omdat die wordt ingenomen door een buitenlander.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 30 mei 2007 23:19

enclave schreef:Het openen van de grenzen voor Oost Europa is een ramp voor de sociale zekerheid. Het CPB zat met haar berekeningen voor het kabinet er dramatisch naast. Is dit naïviteit of opzet?
Bron?

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 31 mei 2007 06:33

NU.NL schreef:'Tinky Winky schaadt geen kinderzieltjes'

WARSCHAU - De Teletubbies hebben geen negatief effect op de psychische ontwikkeling van kinderen. Dat concludeerde de Poolse ombudsman voor kinderrechten Ewa Sowinska woensdag.

De overheidsfunctionaris zegt gerustgesteld te zijn door een 'vooraanstaand seksuoloog'. Verder onderzoek naar de kleurige, bolle figuurtjes is volgens haar dan ook niet nodig.

Maandag kondigde Sowinska een diepgravend onderzoek aan naar de peuterserie. De ombudsman maakte zich vooral zorgen om de seksualiteit van de paarse, handtas dragende Teletubbie Tinky Winky.

Ze was bezorgd dat de brabbelende wezentjes "homoseksualiteit zouden promoten".

Belachelijk

Poolse politici, onder wie een aantal zeer conservatieve katholieken die normaliter niet uitblinken in homovriendelijkheid, maakten Sowinska de afgelopen dagen belachelijk.

Roman Giertych, minister van Onderwijs en lid van de ultraconservatieve Liga van Poolse Families, verwisselde tijdens een interview de Teletubbiepop van zijn dochter met de handtas van een journalist.
Hoezo "negatief" effect?

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 31 mei 2007 07:59

enclave schreef:
LuciusMalfoy schreef:
Wil je a.u.b. niet meer iets quoten wat ik niet gezegd hebt. Het is verwarrend en het klopt dan niet meer. DANK U!!
Daarom staat het ook tussen sterretjes (" *...* "), dat is mijn interpretatie van jouw 'mening'.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 31 mei 2007 12:04

Hoeveel landen zijn er nu al niet geweest die dachten dat die arme Teletubbies met hun dansjes, de zon en écht kleutervermaak een negatieve invloed zouden hebben op tere kinderzieltjes? Ja hoor, Tinky Winky heeft een handtasje en is Henk Elsink daar niet over begonnen in één van zijn show's? Zelf vind ik de Teletubbies nog steeds grappig en ik ben er helemaal niet anders door geworden en ik heb toch een teer zieltje. :D

Plaats reactie