Waarschuwingen op verpakkingen

Bespreek het actuele nieuws.
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jan 2007 12:31

Volgens mij heeft daar eens een stukje over in de krant gestaan, ook over dieren in wasmachines en droogtrommels. Overigens staat er op capsules van de apotheek altijd - heel innemen - toen ik vroeg wie er zo dom zou zijn om dat ding kapot te maken zeiden ze bij de apotheek dat het vaak gebeurde! Soms zijn waarschuwingen dus toch nuttig vooral voor de sufferds onder ons, gelukkig hoor ik daar nog net niet bij. :wink:

Klefbeer
Filmster
Filmster

Bericht door Klefbeer » 30 jan 2007 13:56

Ik heb thuis een op afstand bestuurbare modelhelikopter waarbij met grote letters op de doos en in het boekje staat dat je deze vooral NIET buiten mag gebruiken, maar alleen in afgeschermde binnenruimtes. Ik vraag me af of ze zelf weleens geprobeerd hebben om met een helikopter in een huiskamer te vliegen, magoed.

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 30 jan 2007 17:00

't is vooral juridische bescherming gok ik, tuurlijk ga je met dat ding buiten vliegen. eerder dat dan andersom, maar als er dan iets mis gaat, kunnen zij dit in brengne tegen bijvoorbeeld een garantie regeling...

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 30 jan 2007 17:52

Vleeshaak schreef:In de handleiding van mijn nieuwe combi magnetron staat dat ik geen huisdieren in dat ding moet doen, omdat dat gevaarlijk voor ze is...
Zouden mensen dat echt hebben gedaan?
Gebeurt. Het is zelfs een keer gebeurt dat een vrouw de fabrikant heeft aangeklaagd omdat haar puppy doodging toen ze hem wou drogen. In de magnetron. Overigens is er een dergelijk verhaal in de roulatie die een Baby als onderwerp heeft, maar dat is vrijwel zeker een broodje aap.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 31 jan 2007 14:16

Dat verhaal over dat hondje is overigens ook een broodje aap, er zou daarna sprake zijn geweest van een enorme schade-claim van het oude vrouwtje tegen de magnetron-fabrikant maar daar is tot op de dag van vandaag geen jurisprudentie van gevonden...

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 31 jan 2007 15:08

Vleeshaak schreef:In de handleiding van mijn nieuwe combi magnetron staat dat ik geen huisdieren in dat ding moet doen, omdat dat gevaarlijk voor ze is...
Zouden mensen dat echt hebben gedaan?
Amerikanen wel ja. Dat is precies de reden waarom ze het in de handleiding hebben gezet }:

Plaats reactie