Het ergste wat je overkomen is

Bespreek het actuele nieuws.
Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 14 aug 2007 13:42

Toen ik in de eerste klas van de lagere school zat deden we een keertje verstoppertje. Toen ik iemand net op tijd zag begon ik te rennen naar de afbuut (of hoe noem je zoiets) plek. Net voordat ik bij de muur was, werd ik van achteren geduwd. Met gestrekte arm tegen de muur aanknallen was niet zo'n goed gevoel. Ik hoor krak en knak en mijn rechter arm was op twee plaatsen gebroken.
Mooiste moment: nadat de verdovingsspuiten gezet waren, werd mijn arm rechtgetrokken. Ik hoorde weer twee knakjes, maar deze keer deden ze geen pijn.

In mijn basketbalcarriere al vele blessures gehad. 1 keer zwaar door mijn enkel gegaan, nadat ik op iemand anders zijn voet landde. Binnen 10 seconden een zwelling op mijn enkel ter grootte van tennisbal. Toen toch maar even naar de EHBO. Daar werd 'ie ingetapet en verder rustig aan doen. Ik heb nog steeds een bult op mijn rechtervoet na de vele enkel blessures.
Leukste moment: aankomen bij de EHBO en mijn vader die te horen krijgt dat hij van tevoren wel even moet bellen. Waarop mijn vader zei: de volgende keer zal ik even vragen aan mijn zoon of hij voor de training kan aangeven of hij een blessure gaat oplopen.

Tijdens een wedstrijd probeerde ik een bal binnen te houden, maar omdat ik net met mijn arm de bal het veld weer in had gegooid (met een snoekduik) kon ik mijn arm niet gebruiken om me op te vangen. En daar was de muur al. Met mijn hoofd probeerde ik de muur dan maar op te vangen. Dat was geen succes. Wenkbrauw open liggen en bloeden als een rund. Met wat medische plaksel was het gat snel gedicht.
Overigens was dit wel de keer dat ik ontzettend snel geholpen werd bij de EHBO. Veel bloed = voorrang (blijkbaar).
Leukste moment: De receptie vroeg wat er gebeurd was. Ik haalde mijn witte inmiddels rode handdoek van mijn wenkbrauw en liet mijn bebloed gezicht zien met de woorden: de muur wilde niet aan de kant gaan. Waarna ik meteen door mocht lopen.

Ik heb ook eens een ontsteking aan mijn ooglid gehad. Er zat echt een bult op mijn ooglid. Uiteindelijk werd ik, na wat zalfjes en druppels geprobeerd te hebben, naar het ziekenhuis gestuurd. Daar werd een verdovingsspuit in mijn ooglid gezet en met een klein sneetje het bultje opengesneden. Daar kwam wel wat zooi uit....
Leukste moment: Het mooie doktervrouwtje recht aankijken, terwijl ze de spuit in mijn ooglid zette. Daar schrok zij zelf van

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 14 aug 2007 18:40

ash_ schreef:Ik heb wel eens tegen schrikdraad aangezeten. Pas toen mij erop wees, voelde ik de schok :)
Je kan schrikdraad rustig vastpakken,zolang je maar geen aarde-contact maakt, dus vanuit de auto kan je er volgens mij rustig overheen pissen.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 15 aug 2007 00:07

Ik ben echt jarenlang gepest, dat vind ik wel het ergste dat me is overkomen. Op sommige momenten zag ik het leven niet meer zitten, maar ik heb me erdoor heen gevochten. At the moment worden de klote jaren behoorlijk gecompenseerd met een heel mooi 2006 en 2007.
Verder zijn er rond mijn schouders , op mijn rug en rond mijn borst allemaal littekekens ontstaan, wat ooit aknee was. Ze kunnen niet weg worden gehaald, omdat ik te weinig huid en een te dunne huid heb. Maar ik begin me er steeds minder voor te schamen, vorig jaar keer op druk strand in scheveningen zonder t-shirt gezwommen. Verder geen reactie's, en daarvoor ook al in Curacao. Dus daar ben ik blij mee. Alleen als ik zweet jeuken ze wel ontiegelijk.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 15 aug 2007 18:08

Ik ben ook jarenlang gepest, en dat is inderdaad vreselijk naar. Gelukkig dat het nu beter gaat.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 15 aug 2007 18:10

Pesten is één van de naarste dingen die iemand kan overkomen.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 aug 2007 18:49

Vreemd topic eigenlijk, ik ben ook behoorlijk gepest ik zat op de ambachtsschool, 700 jongens en 23 meisjes. :x Het is inderdaad heel erg maar je vergeet het weer snel, ik ga hier helemaal niet vertellen wat allemaal zo erg geweest is en wat ik wel niet gehad heb en nog heb, 3 operaties en 2 zware bevallingen vind ik wel genoeg om te melden. :D

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 15 aug 2007 18:50

Ben ik helemaal met je eens Erik. Ik heb er echt zelf nooit aan meegedaan. Nu werd mijn oudere broer gepest omdat hij in een rolstoel zat en ik hem altijd beschermde. Ik heb het nu nog dat ik voor mensen opkom, die dan net weer ietsje anders zijn of zgn. wat mankeren. Kan er niet tegen als men ze er dan maar gelijk op afgerekend worden. Maar ja, kinderen zijn hard, keihard daar is nu eenmaal weinig aan te doen helaas.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Het ergste wat mij is overkomen.

Bericht door Dre » 25 aug 2007 19:26

pesten: ja ik weet hoe het voelt om gepest te worden, maar na een paar jaaar deed ik zelf gewoon mee in die pesterijen (tegen mij zelf dan) en daardoor komt zo iets volgens mij ook minder hard aan, en kreeg ik daar zelf ook meer lol in waardoor het voor hun natuurlijk ook een stuk minder leuk werd.

Een keer bij Gym op school (ja heeel lang geleden) we moesten springen en dan een koprol maken maar ik was week zo slim om mijn knie hard tegen mijn voorhoofd aan te stoten dat ik er een grote buld op kreeg, ik werd dan ook meten naar huis gebracht, ik heb er verder geen schade aan overgehouden gelukkig.

Ik moest een keer samen met een collega een winkel (MEXX kleding)maken en we moesten zelf de gaten in het gips-plafond zagen dat deden wij toen nog met een decopeerzaag. En bij mijn eerste gat wat ik toen moest zagen ging het meteen al mis met mijn eene had had ik de decpeerzaag van en mijn andere hand zat er voor om het touwtje (dat was gespannen om de stopgaten in een rechte lijn te zetten) aan de kant te houden, maar ik schoout uit want het zaagje liep vast op ijzer waardoor die tegen mijn vinger aanschoot die toen erstik bloede. van mijn colega moest ik snel naar de kraan lopen om het schoon te houden en te verbinden. Wij snel naar de EHBO kreeg een prik tegen de bacterieen (waardoor ik de volgende twee dagen heel slecht kon lopen. (het is allemaal goed afgelopen.

en mijn laatste keer was vorig jaar toen mijn collega de auto deur niet wou openen waardoor ik niet kon instappen, dus ik aan de inperial gaan hangen maar ik had iets te snel losgalaten waardoor ik tegen de grond aan gesmeten werd. een deel van mijn gezicht open en heel mijn hand was dik. en alle klanten waar ik toen kwam keken me raar aan van wat heb jij nu weer gedaan. :x .

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 26 aug 2007 00:37

Een stuk van mijn voortanden afgebroken (gevallen) in groep 6 van de basisschool. Daarna nog enkele keren op mijn tanden gevallen, waardoor er steeds weer een stukje bij gezet moest worden. Nu ben ik gelukkig niet zo klungelig meer.

Verder heb ik nog nooit iets gebroken of gekneusd, gelukkig. *klopt af*

illnino
Bijrol
Bijrol

Bericht door illnino » 28 aug 2007 14:07

Ik word bijna elke dag gediscrimineerd, dat s net zo erg als pesten

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 28 aug 2007 17:37

illnino schreef:Ik word bijna elke dag gediscrimineerd, dat s net zo erg als pesten
mag ik ook vragen waarom, of wil je dat liever vor je eigen houden?

en natuurlijk welkom hier op dit forum.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 29 aug 2007 00:21

illnino schreef:Ik word bijna elke dag gediscrimineerd, dat s net zo erg als pesten
Allereerst van harte welkom illnino en je hebt gelijk gediscrimineerd worden is even erg als pesten, maar is het écht wel zo erg of trek je je overal veel te veel van aan?

illnino
Bijrol
Bijrol

Bericht door illnino » 29 aug 2007 14:17

André van Helvoort schreef:

nou, ik kan je zeggen dat het met huidskleur te maken heeft.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 29 aug 2007 14:20

illnino schreef:
André van Helvoort schreef:

nou, ik kan je zeggen dat het met huidskleur te maken heeft.
Je bent wat mij betreft in ieder geval hartstikke welkom op het forum illnino.

illnino
Bijrol
Bijrol

Bericht door illnino » 29 aug 2007 14:46

patrob schreef:
Je bent wat mij betreft in ieder geval hartstikke welkom op het forum illnino.
Dankje :wink:

Plaats reactie