Je grootste angst in het leven

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Je grootste angst in het leven

Bericht door emperor » 27 apr 2008 14:46

Wat zou het ergste zijn wat je zou kunnen overkomen, volgens jezelf?

Als ik hierover nadenk zou mijn grootste angst wel eens kunnen zijn, helemaal verliefd op iemand worden en dat het dan ook wederzijds is natuurlijk, een perfecte liefde waarin je dan alles zou delen je hele leven blootgeven je vertrouwen, en totaal versmelten, alles delen en dat er dan een dag komt dat het ineens over is door iets, de dood of doordat de ander ineens iemand anders gevonden heeft.
Dat is wel heet meest tragische dat er zou kunnen gebeuren..ik vind ook 1 van de meest tragische dingen in het leven dat mensen die eerst hartstochtelijk van elkaar hielden uit elkaar gaan..dat iemands hart volledig breekt zeg maar.

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 27 apr 2008 16:07

Je beschrijft precies wat mij 7 maanden geleden is overkomen. Is inderdaad minder prettig kan ik je vertellen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 27 apr 2008 16:48

Ik denk dat iedereen wel een dergelijke ervaring kent..maar je hebt oppervlakkige relaties en diepgaande relaties..sommige mensen wisselen maandelijks van partner en ik kan me danniet voorstellen dat dat diepgaande relaties zijn..ik zou dat niet kunnen in ieder geval.

Plaats reactie