Algemene Oproep: Bijdrage bloemstuk Ann tbv Geert

Bespreek het actuele nieuws.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Algemene Oproep: Bijdrage bloemstuk Ann tbv Geert

Bericht door Touchwood » 23 mei 2008 20:15

Wellicht dat deze oproep hier beter in het oog springt dan in het café:

Zoals jullie wellicht weten (zo niet, lees hier) heeft ons aller, (en mijn eigenste)Ann afscheid moeten nemen van haar man Geert.

Aangezien, er hier op FilmTotaal, veel mensen zijn die Ann een warm hart toedragen en met het verlies van haar man Geert meeleven, zou ik, mede- en vooral namens Mark (Afbeelding), willen vragen of men een x bedrag voor het laten bezorgen van een mooi bloemstuk ter nagedachtenis aan Geert over heeft ?

Degenen die een bijdrage hiervoor willen storten, sturen mij een pb, ik zorg dat je naam op de kaart aan het bloemstuk komt en stuur je het rekeningnummer waarop je jouw *bijdrage storten kunt.
(*naar keuze, maar zet wel even in je pb hoeveel je stort plus de eigenlijke naam achter de nickname, waaronder je de bijdrage doet)

Mark schiet het totale bedrag voor.

Bij voorbaat dank ! (vast ook namens Ann, -je kunt moeilijk hier een algemene oproep plaatsen zonder dat het opgemerkt wordt door Ann, maar dat kan even niet anders)

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 23 mei 2008 20:37

Count me in! :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 23 mei 2008 21:05

Dankjewel, Kyrill !

De namen die, tot nog toe, op de kaart voor bij het bloemstuk komen te staan:

- Kyrill
- Creeper
- Gollum
- Red
- Mark
- Dr. Strangelove
- Touchwood

Mocht het eventueel zo zijn dat we het bedrag in bijdragen overschrijden, wordt het teveel teruggestort. (Vandaar dat de echte naam achter de nickname dan uitkomst biedt, je nick komt op de kaart te staan tenzij je anders vermeldt in je pb).

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 23 mei 2008 21:16

Zet mij er ook maar bij. Sterkte Ann...

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 24 mei 2008 01:44

Hiervoor heb ik zeker een bijdrage voorover.
Veel sterkte Ann..

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 24 mei 2008 13:00

Uiteraard! Ken haar verder amper, maar dat spreekt voor zich. I'm in!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 24 mei 2008 13:19

Okay, ik zie je pb graag tegemoet, Dragonspirit.

Dat maakt de lijst als volgt:

- Kyrill
- Creeper
- Gollum
- Red
- Mark
- Dr. Strangelove
- Touchwood
- Hermit
- hadiederk
- Cee van Lleef
- Rooster
- Pietje012
- JafJoe
- Guido
- Dragonspirit

We zijn er nog niet, maar het begint er al aardig op te lijken. Verdere details per pb.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 24 mei 2008 17:04

Natuurlijk heb ik hier een bijdrage voor over.
pb is onder weg

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 24 mei 2008 18:51

Nou zoals Strangelove het al zegt het is me nogal niet wat. Touchie heb je al verscheidene PB's gestuurd :D Dus count me in. Vind het voor Ann heel erg en hoop dat ze de kracht vind. Weet dat Geert haar steun en toeverlaat was en hij heeft zo hard gevochten maar het zij zo.
Nou wordt ik toch weer emotioneel en dat wou ik nou net niet.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 24 mei 2008 22:01

Heb ook verscheidene pb's terug geschreven. :wink:

Overigens, Dragonspirit, stuur je dan ook even een pb met wat je over zou willen maken en je (eigenlijke) volledige naam achter je nickname voor de administratie ?

De belangstelling is in ieder geval hartverwarmend. Nadat ik eerst een gepeperde "Wat maak je me nou !" te horen kreeg toen ik Ann vandaag aan de telefoon had, was ze die mening zelf ook absoluut toegedaan. En gelukkig kan ik de schuld delen met (schaapje) Mark. En met jullie, dat scheelt.
Verder kwam er met de post vanmiddag laat een rouwkaart met een prachtige foto op de voorzijde van Geert staand tussen wat kalfjes. Heel mooi en markant. (dank voor de kaart, Ann) Voorts klonk Ann gewoon als Ann; nuchter en relativerend. Net als Geert ook was. Een paar apart en twee echte 'laiverds.' Jammer dat deze twee afscheid van elkaar moesten nemen, toch houden we Geert dierbaar. Al zal het alleen maar zijn omdat Ann ons dierbaar is.

- De begrafenis zal dinsdag 27 mei plaatsvinden.
De bestelling van het bloemstuk wordt maandagochtend geplaatst, dus heb je nog tot zondag laat ('s nachts mag ook nog) :wink: de tijd om me een pb te sturen met daarin het bedrag wat je zou willen storten ovv de eigenlijke naam achter je nick.

De lijst ziet er nu als volgt uit:

- Kyrill
- Creeper
- Gollum
- Red
- Mark
- Dr. Strangelove
- Touchwood
- Hermit
- hadiederk
- Cee van Lleef
- Rooster
- Pietje012
- JafJoe
- Guido
- Dragonspirit (vermits er nog een pb volgt)
- El Chivo
- Jacq
- André van Helvoort
- Galerius
- Rovo

Hartstikke fijn, heel erg bedankt !

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 mei 2008 01:00

En hoe denken jullie dat ik het vind, ik heb echt een paar kletsnatte wangen nu, het is zo ontzettend lief van allemaal heel veel dank en het steunt mij enorm dat er nog zoveel lieve mensen zijn, het vertrouwen in de mensheid was aardig op een laag pitje maar door alles wat ik nu ondervind draai ik het pitje van de olielamp toch weer hoger, moeilijk is het om de juiste woorden te vinden, maar ik wil toch zeggen dat ik heel erg blij ben om de liefde die dit alles uitstraalt, bedankt allemaal en liefs van Ann.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 25 mei 2008 12:11

Ann McDunn schreef:En hoe denken jullie dat ik het vind, ik heb echt een paar kletsnatte wangen nu, het is zo ontzettend lief van allemaal heel veel dank en het steunt mij enorm dat er nog zoveel lieve mensen zijn, het vertrouwen in de mensheid was aardig op een laag pitje maar door alles wat ik nu ondervind draai ik het pitje van de olielamp toch weer hoger, moeilijk is het om de juiste woorden te vinden, maar ik wil toch zeggen dat ik heel erg blij ben om de liefde die dit alles uitstraalt, bedankt allemaal en liefs van Ann.
Geen dank. Ik ben er behoorlijk kapot jij natuurlijk helemaal. Ik moest huilen toen ik deze post van je las. Echt enorm veel sterkte Ann!

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 mei 2008 13:58

Prachtig initatief!

Count me in (ik stuur zo een pb)!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 25 mei 2008 17:03

Ik ben blij dat je de mensheid weer in een wat beter licht ziet, lieve Ann. (Knuffeltje voor jou...)

De belangstelling is inderdaad overweldigend. Er zijn er bij, die hun initiële bijdrage verdubbelen, waarvoor (nogmaals) dank ! Als het zo doorgaat, halen we het beoogde doel met gemak. Dit is natuurlijk vermits er ook daadwerkelijk over wordt gemaakt, ahum. Maar daar gaan we uiteraard wel van uit.
Wanneer er meer aan bijdragen binnenkomt dan de daadwerkelijke kosten, wordt dit evenredig terug gestort.

De lijst met namen die op de kaart vermeld zullen worden ziet er nu als volgt uit:

Mark
Dr. Strangelove
Touchwood
Creeper
Gollum
Red
Kyrill
hermit elephant
hadiederk
Cee van Lleef
Rooster
pietje012
JafJoe
Guido
El Chivo
jacq
André van Helvoort
dragonspirit
Galerius
Rovo
Feoreunn
Patrob & Shine
Megalomaniac
PascalE
Ash
Ayciro

:T

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 mei 2008 09:44

De bestelling is geplaatst en is ook al betaald. Heb vanochtend nog even gebeld om een en ander te verifiëren en ik heb groot vertrouwen dat het allemaal gaat lukken.

Er zijn nog twee namen die erbij komen: Ash en Ayciro.
Ash omdat ik die zelf vergeten was, sorry Ash :oops:
en Ayciro komt er gewoon nog op de valreep bij.

Krijg net een mail binnen van de bloemist dat deze gewijzigde versie al gezien, en accoord bevonden is.

Gesloten