Algemene Oproep: Bijdrage bloemstuk Ann tbv Geert

Bespreek het actuele nieuws.
Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 29 mei 2008 22:56

Een hele mooie tekst, Ann, en Geert klinkt een geweldige man te zijn geweest. Net als jij een geweldige en sterke vrouw bent. Hier wordt ik toch even stil (en vreemd genoeg blij bij het zien van zulke kloeke mensen) van. Veel sterkte nog, maar ik vertrouw erop dat je je uit de slag trekt. Tonnen respect van mijnentwege alleszins.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 30 mei 2008 13:24

Lieve Ann

Ik wil je condoleren met het verlies van Geert en mijn gedachten gaan uit naar je. Veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende periode.

Tako

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 mei 2008 13:32

Allemaal weer van harte dank voor de lieve woorden, maar aangezien de huisarts heeft vastgesteld dat hij een sterke en evenwichtige vrouw zag zal ik dat dan ook maar blijven, het is prachtig weer en Geert had écht niet gewild dat ik treurig in een hoekje zou gaan zitten, het leven gaat door en ik ga er nog wat van maken. Ik zal nooit vergeten wat iedereen voor mij heeft gedaan en betekend en het heeft me ook heel veel goed gedaan. Nogmaals dank en liefs van Ann.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 01 jun 2008 21:09

Ai, ik lees het ook nu pas, maar hier schrok ik toch ook wel even van. Heel veel sterkte gewenst Ann!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 01 jun 2008 22:11

Dank je wel Wizard, het zal wel lukken.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 jun 2008 10:23

Lieve Ann, wat een mooi stukje heb je geschreven, heel veel respect daarvoor.
Mijn respect gaat ook uit naar Touchwood en Dr. Strangelove, ontzettend fijn dat jullie dit gedaan hebben.
Weet dat je een sterke vrouw bent Ann, maar rouw eerst maar, zoals je Geert omschreef en zoals ik hem even heb mogen zien was het een hele lieve man. Ik ben erg blij dat hij zo'n mooi en waardig afscheid heeft gehad.
Liefs, Jacqie

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 03 jun 2008 10:50

Lieve Ann! Ik heb net je stuk gelezen met een al tranen in me ogen. Je hebt mij hier zovaak gesteund en geholpen met dingen en een riem onder het hart gestoken. Mocht je ooit eens willen praten ik luister maar al te graag. Je bent echt een enorm lieve vrouw met een zeer sterke persoonlijkheid. Heel veel sterkte!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 03 jun 2008 11:06

Lieve Jacq en Kyrill, dank jullie wel voor jullie mooie woorden, maar maak van mij geen geweldige vrouw lieverds ik ben een heel normaal mens, alleen zit ik een beetje anders in elkaar dan sommige anderen. :oops: Vergeten zal ik Geert nooit want na bijna 44 jaar is het een heel stuk van mijn leven, maar het leven gaat wél door zo heb ik nog een moeder waar ik alles voor moet regelen, ze is 88 en totaal psychisch gestoord, de enige die mij echt in alles steunt en hier al een paar keer is geweest is mijn zwager Harm, schat van een man die alleen het beste met mij voor heeft. Maar daarom zie ik nu evengoed al het mooie dat deze maand weer brengt, de rozen geuren, het vingerhoedskruid is prachtig in bloei en ik weet zeker dat Geert het helemaal niet zo goed zou vinden als ik als een treurende weduwe thuis ging zitten kniezen.

Dik anderhalf jaar heb ik gehuild en niet zo weinig ook, maar ook ben ik toen al begonnen met het verwerken van het rouwproces en nu is er een soort bevrijding over me gekomen, Geert heeft geen pijn meer en hij hoeft zich niet meer mensonwaardig te voelen, dat schreef hij nog op in het ziekenhuis. Hij wilde dit zo ontzettend graag en is in alle vrede heengegaan en ik gunde hem dat zo! Nogmaals dank maar met mij gaat het best wel goed nu. De tranen zijn op, ik heb er vrede mee en de natuur waar Geert zo van hield is nu op z'n mooist. Overigens heb ik het gevoel dat Geert er nog steeds is en dat hij het goed vindt.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 05 jun 2008 19:26

Alle terugbetalingen zijn inmiddels overgemaakt !

De mensen met bijdragen van 15, 10 en 7,50 euro kunnen een (relatief) klein bedrag op hun rekening tegemoet zien. *Met dank aan 'Mark & Mark' :T

De foto van het bloemstuk heb ik nog steeds niet binnen. Maar geef de moed niet op, het is tenslotte beloofd.

Bedankt allemaal ! _O_

Gesloten