De hardheid van de Mens

Bespreek het actuele nieuws.
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 03 okt 2008 21:10

Mel "latente pisnicht" Gibson.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 03 okt 2008 21:40

Kan je latent pissen?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 03 okt 2008 22:48

Colonel_Kurz schreef:Kan je latent pissen?
Alles kan, relatief gezien, maar dan moeten we er wel vanuit gaan dat het universum niets is dan gestructureerde chaos waarin we ons vrij kunnen voortbewegen. Helaas zijn er wel restricties aan het kunnen van de mens (al is dat ook een relatieg begrip) zoals de zwaartekracht. Als we echter deze natuurwetten in het oog houden zouden we in principer een grote vrijheid van kunnen hebben. Of latent pissen daaronder valt zou ik eigenlijk niet willen weten. Laten we het op latente homoseksueel houden (he's a shame for our race).

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 03 okt 2008 22:54

gollum36 schreef:Alles kan, relatief gezien, maar dan moeten we er wel vanuit gaan dat het universum niets is dan gestructureerde chaos waarin we ons vrij kunnen voortbewegen. Helaas zijn er wel restricties aan het kunnen van de mens (al is dat ook een relatieg begrip) zoals de zwaartekracht. Als we echter deze natuurwetten in het oog houden zouden we in principer een grote vrijheid van kunnen hebben. Of latent pissen daaronder valt zou ik eigenlijk niet willen weten. Laten we het op latente homoseksueel houden (he's a shame for our race).
Dude, stay off the cola!

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 03 okt 2008 23:06

Afbeelding

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 03 okt 2008 23:26

cola? Ik trip op Jezus!

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 04 okt 2008 06:48

gollum36 schreef:Mel Gibson.
Dat dacht ik al. Buiten zijn vrijtijdsacties om heeft Mel Gibson natuurlijk wel Braveheart gemaakt. Held dus :wink:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 okt 2008 22:00

gollum36 schreef:Laten we het op latente homoseksueel houden (he's a shame for our race).
Wil je nou zeggen dat homoseksuelen een ras zijn? Of dat latente homoseksualiteit een schande is voor het menselijk ras? Of het witte ras? Is dat de Jezustrip?

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 05 okt 2008 22:23

gollum36 schreef:Mel "latente pisnicht" Gibson.
Wat een idiote opmerking. Iemand maakt één keer een dronken opmerking en is direct gestigmatiseerd. Als ik wat drank binnen heb, kan ik ook wel al eens uithalen naar het Joodse volk of wie dan ook, maar meen ik dat? Helemaal niet. Trouwens, vandaag zag ik toevallig in House hoe Hugh Laurie een antisemitische opmerking maakte, maar wordt hij gekruisigd? Niet direct, lijkt mij. Dus hou je kleingeestige opmerkingen voor jezelf, wil je?

En zie mij nu niet als een Gibson-verfafgodende "latente pisnicht", ik wou gewoon even aantonen dat er ook op een heldere manier naar die hele affaire kan worden gekeken. Helaas zijn de ogen van de masse dichtgesmeerd met zogezegde politieke correctheid.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 06 okt 2008 16:23

Feoreunn schreef:
Wat een idiote opmerkingEN. Dus hou je kleingeestige opmerkingen voor jezelf, wil je?
helemaal mee eens :wink:

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 14 okt 2008 18:25

remCOLLATERAL schreef:
Dat enclave pro wilders is verbaasd me eigenlijk niet, van iemand die fan is van een jodenhatende regisseur en zelf anti homo is had ik niks anders verwacht.

Beetje jammer dat je het hier op de persoon speelt. Eigenlijk zit je hier gewoon een mede-forumgebruiker uit te schelden, hetgeen mij doet vermoeden dat je eigenlijk gewoon geen zinnige argumenten hebt.
Inderdaad Enclave is, alleen al voor dat plaatje, een held

Wie werd er eigenlijk bedoeld met die jodenhatende regisseur? ik heb natuurlijk wel een sterk vermoeden :wink:
Dank je, dank je. :T

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 14 okt 2008 18:26

remCOLLATERAL schreef:
Feoreunn schreef:
Wat een idiote opmerkingEN. Dus hou je kleingeestige opmerkingen voor jezelf, wil je?
helemaal mee eens :wink:
Jep, MEE EENS!

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 14 okt 2008 19:37

Nou, een held.... Hij heeft recht op zijn mening uiteraard, maar iemand die de volgende zin durft neer te zetten kan in mijn ogen niet het predikaat held verdienen:

"En de politie heeft geen bevoegdheden genoeg dus dan maar het leger. Klinkt dan wel weer logisch vind ik maar onuitvoerbaar. Een utopie zeg maar."

Hier enigszins uit zijn verband gerukt, maar heb je langer dan 5 seconden nagedacht over deze uitspraak? Dat idee van het leger inzetten is zo infantiel en ook weer zo eng. Je moet eens in een aantal (voormalige) junta's vragen hoe de bevolking denkt over het inzetten van het leger om de orde te handhaven. In een aantal landen is het niet zo'n "utopie" gebleken. Hoe verzint zo'n Wilders dat?

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 15 okt 2008 18:47

Cee van Lleef schreef:Nou, een held.... Hij heeft recht op zijn mening uiteraard, maar iemand die de volgende zin durft neer te zetten kan in mijn ogen niet het predikaat held verdienen:

"En de politie heeft geen bevoegdheden genoeg dus dan maar het leger. Klinkt dan wel weer logisch vind ik maar onuitvoerbaar. Een utopie zeg maar."

Hier enigszins uit zijn verband gerukt, maar heb je langer dan 5 seconden nagedacht over deze uitspraak? Dat idee van het leger inzetten is zo infantiel en ook weer zo eng. Je moet eens in een aantal (voormalige) junta's vragen hoe de bevolking denkt over het inzetten van het leger om de orde te handhaven. In een aantal landen is het niet zo'n "utopie" gebleken. Hoe verzint zo'n Wilders dat?
De oplossing is dus gewoon de politie meer bevoegdheden geven en ze meer vertrouwen geven. Niet elke agent die een schot lost behandelen als een moordenaar. Het leger moet er idd buiten blijven maar als je je politie zo behandeld zou het wel een optie kunnen worden (hoe bizar het ook klinkt.)

En niet gelijk alles eng vinden hoor. We leven in een democratie en als één iemand in de oppositie zoiets zegt dan is dat geen reden om termen als de junta's erbij te halen.

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 15 okt 2008 20:07

Het probleem zit hem in het feit dat als die ene meneer uit de oppositie dat zegt hem dat ook nog electoraal gewin oplevert. Ik ben zo bang dat hij ook nog echt meent wat 'ie roept.

De politie meer bevoegdheden geven, hoe had je dat gezien? De politie heeft een geweldsmonopolie binnen onze samenleving. Ik vind het prettig dat streng wordt gekeken naar de uitoefening hiervan. Het afvuren van een schot moet een uiterst redmiddel zijn voor een agent. Als daar iets te licht mee wordt omgegaan krijg je NYPD-taferelen (it's Giuliani time!).

Echter, af en toe ergens de ME op afsturen kan ook geen kwaad. Ik ben het met je eens dat de gemiddelde Nederlandse agent niet echt gezag uitstraalt. Dat respect moeten ze ook zelf weer terug gaan winnen. Een iets stevigere aanpak en een lagere tolerantiegrens zouden helpen.

Plaats reactie