Wie wordt de volgende President van de V.S.?

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie

Wie wordt de volgende President van de V.S.?

John McCain
3
8%
Barack Obama
35
92%

Totaal aantal stemmen: 38

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Wie wordt de volgende President van de V.S.?

Bericht door Colonel_Kurz » 12 nov 2012 22:14

Rooster schreef:Hopelijk is die bubbel op 6 november uit elkaar gespat want ander zullen we nog heel vaak die verbaasde blikken op die gezichtjes zien.
Een Amerikaanse kennis van mij mag van zijn schoonzus geen contact meer hebben met zijn neven en nichten omdat hij "de Antichrist aan de macht heeft geholpen" en hun kinderen derhalve niet meer veilig zouden zijn bij hem.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 13 nov 2012 00:34

Tja dan zou ik mij toch meer zorgen maken m.b.t. het geestelijke welzijn van die kinderen nu. Dit zijn trieste voorbeelden maar wat het nog triester maakt is dat het geen uitzonderingen zijn. Heel veel mensen daar denken echt dat Obama de antichrist is. Want dat staat in de bijbel, echt waar! Youtube staat ook vol met voorbeelden en theorieeën en Obama zegt het trouwen ook gewoon zelf... (achterstevoren uiteraard)

O+

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 13 nov 2012 15:29

Colonel_Kurz schreef:
Rooster schreef:Hopelijk is die bubbel op 6 november uit elkaar gespat want ander zullen we nog heel vaak die verbaasde blikken op die gezichtjes zien.
Een Amerikaanse kennis van mij mag van zijn schoonzus geen contact meer hebben met zijn neven en nichten omdat hij "de Antichrist aan de macht heeft geholpen" en hun kinderen derhalve niet meer veilig zouden zijn bij hem.
Da's bijzonder triest. Politiek is belangrijk maar dat mag familiebanden niet schaden.:N Zeker als er zoveel bullshit de wereld in wordt geholpen door mensen die veel meer geinteresseerd zijn in macht en invloed dan in het welzijn van een land.
Rooster schreef:Rachel maddow explains:
Go Rachel!! :)
Obama zal opnieuw flink tegengewerkt worden en dan nog de schuld aan einde van nog eens 4 jaar krijgen. In feite is er nog steeds niets veranderd. Nog steeds hebben republikeinen de meerderheid in het Huis van afgevaardigden terwijl de senaat in handen is van democraten. En met die nederlaag zie ik de republikeinen nog steeds spartelen en elk gelegenheid aanpakken om democraten zwart te maken i.p.v. constructief meehelpen met oplossingen. :N

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 nov 2012 15:35

Tja de hoop is dat ze nu inzien dat dat ze niet aan de vorige week verwachte overwinning helpt.

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 13 nov 2012 15:40

Die running mate van Mitt Romney, Paul Ryan, lijkt me iemand die een filmcarriere op zou kunnen bouwen als slechterik. In zo'n Scarface-achtige type film waar hij eerst zijn baas in het zadel probeert te helpen maar daarna diezelfde baas uit de weg probeert te ruimen.

Afbeelding

Wat een creep!! :x

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 13 nov 2012 15:46

Rooster schreef:Tja de republikeinen leven in hun eigen wereldje (een bubbel of een parallel universum) waar een andere, zelf verzonnen "realiteit" geld. Waarin Fox het nieuws verzint waarbij ze zich happy voelen en wat verder volledig is afgesloten van echt nieuws en feiten (republicans hate facts). Hopelijk is die bubbel op 6 november uit elkaar gespat want ander zullen we nog heel vaak die verbaasde blikken op die gezichtjes zien.
Vind deze van Bill Maher - lang voor de verkiezingen trouwens, niet net nu - ook erg sterk (en leuk!):

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 nov 2012 16:07

Dat is Josh Romney, Isadora, niet Paul Ryan.Dat is Josh Romney, Isadora, niet Paul Ryan.

Dit is, eerlijk waar, Paul Ryan:Dit is, eerlijk waar, Paul Ryan:

Afbeelding

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 13 nov 2012 16:28

Zoals iemand ooit tegen me zei "soms moet je alleen naar je niet-pluis-gevoel luisteren", en dat gevoel krijg ik duidelijk bij Ryan. Romney heeft gewoon niet de juiste visie, maar met Ryan is echt iets niet in orde.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 nov 2012 20:21

Mja, maar dat gevoel hebben de hierboven besproken mensen nou juist over Obama... :P

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 15 nov 2012 15:00

Josh Romney , Paul Ryan....één pot nat. :D

Ik maakte geen grap... die Josh moet een villain spelen. Ik nomineer 'm als bad guy voor de volgende James Bond film. Dan heeft Felix Leiter ook in elk geval iets te doen. :P

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 16 nov 2012 16:13

Die Josh ziet eruit als een evil Clark Kent.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 16 nov 2012 18:36

Maar dan zonder bril.

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 21 nov 2012 14:19

Aston schreef:Die Josh ziet eruit als een evil Clark Kent.

Geen Clark Kent. Eerder een andere Superman karakter met de toepasselijke naam Bizarro. :)

Plaats reactie